מבוא לנוטריונים ותעודות בבריטניה

נוטריון הוא אדם שמונה על ידי הממשלה לעדות ולהעיד על מקוריותם של מסמכים מסוימים. המונח משמש במדינות רבות, עם משמעויות שונות.

באנגליה, ויילס וצפון אירלנד, המונח נוטריון מתייחס לאדם שהורשה על ידי הלורד צ'נצלר לבצע תפקידים ציבוריים מסוימים ביחס למעשים ומכשירים משפטיים אחרים. אלה כוללים עדות בחתימות על מסמכים, נטילת תצהירי הוצאה לפועל, עדות לעריכת צוואות ומסמכי צוואה, נטילת אישור או הוכחה לביצוע שטר או מסמך אחר לפני מסירתו לאדם אחר שעשוי להיות זכאי כדין לקבלו. , אישור עותקים וניהול שבועות או הצהרות. על נוטריון לצרף את חותמת כהונתו לכל מסמכיו הרשמיים.

באנגליה ובוויילס לא

נוטריון הוא אדם שיש לו סמכות לנהל שבועות, לגייס תצהירים ואישורים ולאשר מסמכים. בבריטניה ישנם שני סוגים של נוטריונים:

– הנוטריון האנגלי הוא קצין הכתר;

– הנוטריון הסקוטי הוא קצין של בית המשפט המושב.

תעודה יכולה להיות כל מסמך שמאשר עובדה או אמירה. תעודה עשויה להיות מונפקת על ידי ממשלה, חברה, ארגון או יחיד כדי לאשר שמישהו סיים קורס או תוכנית הכשרה, עבר בחינה או השיג הסמכה אחרת.

איך להפוך לנוטריון בארה"ב ומה אתה צריך לדעת על התפקיד

להיות נוטריון היא הזדמנות קריירה מצוינת למי שרוצה לקחת את כישוריו ולהשתמש בהם במגזר הציבורי.

תפקידו של הנוטריון הוא לאשר ולאמת מסמכים וחתימות. הם אלו שמבטיחים שכל המסמכים המשפטיים יהיו אותנטיים, מחייבים ותקפים. נוטריונים עובדים גם עם עסקאות מקרקעין, צוואות ונאמנויות, אימוצים, ייפוי כוח וכו'.

אם אתה רוצה להיות נוטריון בארה"ב, חשוב לדעת שיש הרבה דרישות לעמוד בהן.

הצעד הראשון הוא לקבל את ההשכלה שלך. אתה צריך לפחות 150 שעות לימוד ממוסד מוסמך ולעבור את הבחינה שניתנה על ידי מזכיר המדינה.

כמו כן, תצטרך למצוא מעסיק שיעזור לך בהכשרתך ויספק לך הזדמנויות להתנסות בתחום זה.

תצטרך גם להישבע לפני הפיכתך לנוטריון ולשלם את אגרת הרישום.

מבוא: הרקע של מדינות דוברות אנגלית, וכיצד הנוטריון המקומי מושפע מכך

הרקע של מדינות דוברות אנגלית, וכיצד הנוטריון המקומי מושפע מכך

באנגליה, למשל, נוטריון הוא קצין בית המשפט. יש להם חובה חוקית לוודא שהמסמכים תקפים מבחינה משפטית. המשמעות היא שהם צריכים לאמת את זהותו של מי שחתום על מסמך ולוודא שהוא כשיר לעשות זאת. בנוסף, עליהם לבדוק שמה שנחתם תואם את הכתוב במסמך. ניתן לעשות זאת על ידי השוואת חתימות או צילום של תעודות זהות או דרכונים.

באמריקה, נוטריונים עובדים בצורה דומה אך ישנם כמה הבדלים בסמכויות ובאחריות שלהם. הבדל אחד הוא שהנוטריונים האמריקאים הם בדרך כלל עצמאים ולא מועסקים על ידי המדינה.

הנוטריון הוא נוטריון, המוסמך לנהל שבועות והצהרות, להעיד ולהעיד על ביצוע מסמכים משפטיים מסוימים, לשמש כפקיד נטול פניות שעליו רשאים בתי המשפט לסמוך לעשיית צדק במקרים מסוימים, ולמלא תפקידים אחרים. נדרש על פי חוק.
למידע על נוטריון באנגלית איך יודעים מה המחיר לתרגום תעודה? יש להעיף מבט ב- mkr-law.co.il

נוטריונים הם בעלי תפקידים בבית המשפט שיכולים לספק מגוון שירותים לאנשים פרטיים. הם בדרך כלל מוזמנים על ידי ממשלת המדינה או הממשלה הפדרלית לשרת כרצונם.