הקדמה: מדוע רכישת ציוד רפואי באמזון גוברת בפופולריות

רכישת ציוד רפואי באמזון צומחת בפופולריות ככל שיותר ויותר אנשים פונים לקמעונאי המקוון לצרכיהם.

אמזון הפכה למקום מומלץ עבור אנשים לקנות כל דבר, החל ספרים ובגדים ועד למצרכים, רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה ואפילו תרופות מרשם.

הפריטים הפופולריים ביותר באמזון הם לרוב אלה שעולים פחות מ-$10.

אבל כשזה מגיע לציוד רפואי, אנשים רבים עדיין מעדיפים ללכת לבית מרקחת מקומי כמו Walgreens או CVS.

הסיבה לכך היא שהם לא רוצים שהתרופות המרשם שלהם יימסרו בדואר או לא רוצים שהן יגיעו ממקור לא ידוע.

קניית מוצרי פארם באמזון: הקדמה: מדוע רכישת ציוד רפואי באמזון צומחת בפופולריות – קניית מוצרי פארם באמזון, בית מרקחת מקוון, קנייה

אמזון הוא אתר הקניות המקוון הפופולרי ביותר עם יותר מ-300 מיליון לקוחות ו-60% מהם חברי פריים. המשמעות היא שיש להם גישה למשלוח חינם למשך יומיים למשך שנה. לחברה יש גם מבחר עצום של מוצרים, שלא תמיד ניתן להשיג בחנות מקומית. אחת הקטגוריות שהולכות וגדלות בפופולריות היא ציוד רפואי. קטגוריה זו כוללת הכל מתחבושות ועד כסאות גלגלים וההערכה היא שהיא תגדל ב-10% בשנת 2020 בלבד.

אנשים הזקוקים לציוד רפואי מתקשים לעתים קרובות למצוא את מה שהם צריכים במקום, במיוחד אם הם לא יודעים היכן

הקדמה: מדוע רכישת תרופות מאמזון מסוכנת?

קניית סמים מאמזון עלולה להיות מסוכנת מכיוון:

– אינך יודע אם המוכר מורשה למכור אותם

– ייתכן שהמוכר לא מוכר את מה שהם אומרים שהוא

– התרופות עלולות להיות מזויפות ולא יעילות

– אתה לא יודע כמה זמן התרופות מונחות על מדף לפני שאתה רוכש אותן.

שוק התרופות העולמי צומח בהתמדה בשנים האחרונות. בשנת 2017, גודל שוק התרופות העולמי היה מעל 1 טריליון דולר עם קצב צמיחה שנתי של 5%. הוא צפוי להגיע ל-1.3 טריליון דולר עד 2025, עם קצב צמיחה שנתי של 4.1%.

הענף הוא תחרותי ביותר ויש הרבה שחקנים בשוק. 10 חברות התרופות המובילות בעולם היוו כ-75% ממכירות התרופות העולמיות בשנת 2017. חברות אלו כוללות את פייזר, נוברטיס, Merck & Co., Johnson & Johnson, Roche Holding AG ואחרות.

קניית סמים מאמזון עלולה להיות מסוכנת מכיוון שאין תקנות לגבי מה שאתה קונה ממוכר צד שלישי באמזון ויש אנשים שמוכרים תרופות מזויפות שעלולות להזיק לבריאות שלך.

כיצד למצוא את בית המרקחת הטוב ביותר עבור הצרכים שלך

אמזון הפכה לשם דבר. זה המקום המומלץ עבור אנשים רבים לרכוש פריטים שהם רוצים וצריכים. אבל מה קורה כשצריך לקנות תרופות מרשם? לאמזון יש בתי מרקחת בעלי רישיון ומאושר על ידי ה-FDA, אך ייתכן שאינך יודע איזה מהם מתאים לך. מאמר זה יעזור לך למצוא את בית המרקחת הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

הצעד הראשון הוא לזהות איזה סוג של תרופה אתה מחפש. ישנם סוגים רבים ושונים של תרופות באמזון, מתרופות ללא מרשם ועד תרופות מרשם. ישנן גם קטגוריות שונות כמו ויטמינים, תוספי מזון וקרמים.

אם אתם מחפשים תרופות ללא מרשם כמו משככי כאבים או תרופות לאלרגיה, אז אמזון היא מקום נהדר לחפש בו כי אין

האינטרנט חולל מהפכה בדרך שבה אנו חיים וזה לא קשור רק לקניות. האינטרנט שינה גם את האופן שבו אנו מזמינים את הציוד היומיומי שלנו. עם כל כך הרבה בתי מרקחת באמזון, קשה למצוא את בית המרקחת הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

אם אתה מחפש רוקח אמין ומוסמך לקנות ממנו את התרופה שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. כדאי לבדוק אם הם רשומים באמזון. כדאי גם לוודא שיש להם מוניטין מקוון טוב על ידי בדיקת הביקורות שלהם במדיה החברתית או על ידי קריאת ביקורות בפורומים כמו Reddit.

קניית מוצרי פארם באמזון יכולה להיות מסובכת בגלל המספר העצום של בתי מרקחת הזמינים באינטרנט. חשוב לדעת מה עושה בית מרקחת טוב לפני שקונים מהם משהו, בין אם זה איכות השירות או המחירים –