מבוא ל-Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools הוא כלי SEO המספק מידע על הביצועים של אתר בחיפוש Google. הוא גם מספק מידע על קצב הסריקה של האתר, סטטוס ההוספה לאינדקס ועוד. ניתן לגשת לכלי דרך דפדפן או דרך API.

Google Webmaster Tools הם אוסף של כלים שעוזרים למנהלי אתרים להבין כיצד גוגל רואה את האתר שלהם. הם מספקים מידע על מצב ההוספה לאינדקס, מהירות הדף ושגיאות סריקה.

Google Webmaster Tools עוזרים גם למנהלי אתרים לאבחן בעיות בהוספה לאינדקס, שעלולות להיגרם ממגוון גורמים כגון תוכן משוכפל, חסר מטא תגים או שימוש שגוי בהפניה מחדש.

מבוא: מהו קידום אתרים בגוגל?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש. זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח להגדלת הנראות והתנועה לאתר שלך.

תהליך קידום אתרים מתחיל במחקר מילות מפתח, שם אתה מגלה מה אנשים מחפשים ואז מגיע עם תוכן שנותן פתרונות לשאילתות החיפוש הללו. לאחר מכן אתה מבצע אופטימיזציה לאתר שלך כך שהוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs).

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אחת מהן היא באמצעות מילות מפתח במטא תגיות, תגיות כותרת ומבנה כתובת האתר. ככל שיש לך קישורים נכנסים איכותיים יותר מאתרים אחרים, כך גדל הסיכוי שגוגל תדרג אותך גבוה יותר ב-SERPs.

אופטימיזציה למנועי חיפוש או קידום אתרים הוא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

SEO לא יכול להתבצע ללא מילות מפתח. מילות מפתח הן מילים וביטויים הקשורים לתוכן שלך ועוזרים לאנשים למצוא את התוכן שלך באינטרנט. מילות מפתח נחוצות גם לדירוג התוכן שלך בגוגל, וזו הסיבה שחשוב לכלול אותן במטא תגיות, תגיות כותרת, כותרות וכותרות גוף.
למידע מורחב בנושא של קידום אתרים בגוגל מקדם אתרים נא להעיף מבט ב- seofocus.co.il

יש הרבה דברים שונים שאתה יכול לעשות כדי לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש: השתמש במילות מפתח רלוונטיות, צור תוכן באיכות גבוהה עם הרבה מילים וביטויים רלוונטיים, צור קישורים איכותיים המפנים אל האתר שלך מאתרים אחרים באינטרנט וודא

אלגוריתם החיפוש של גוגל – איך זה עובד ואיך אתה יכול לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש

אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא האלגוריתם הפופולרי ביותר בעולם. זה גם החשוב ביותר עבור עסקים ומשווקים.

מנוע החיפוש של גוגל הוא שירות חינמי המאפשר לאנשים למצוא מידע באינטרנט. גוגל מדרג דפים על סמך האלגוריתמים שלהם, שלוקחים בחשבון גורמים רבים ושונים, כמו כמה אתרים אחרים מקשרים אליו, באיזו תדירות דף מתעדכן וכו'.

אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הגורם החשוב ביותר בקביעת הדירוג הגבוה של האתר שלך. זה נקרא גם 'אלגוריתם גוגל'.

האלגוריתם הוצג לראשונה בשנת 1998 ועבר שינויים רבים מאז. העדכון האחרון, שנקרא Mobilegeddon, הוצג באפריל 2015.

אלגוריתם החיפוש של גוגל משתמש ביותר מ-200 אלגוריתמים שונים כדי לקבוע את הדירוג של אתר אינטרנט. האלגוריתמים הללו משתנים כל הזמן, ולכן קשה לעמוד בקצב של כולם.

כמה מאלגוריתמים אלה הם: PageRank, RankBrain ו- Hummingbird.

אלגוריתמים אלו משפיעים על גובה הדירוג של האתר שלך בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) של גוגל.

רשימת חיפוש לקידום אתרים באתר – 8 דברים שכדאי לעשות בהקדם האפשרי אם אתה רוצה לקבל תנועה אורגנית מהר יותר!

1. צור אתר איכותי המותאם למכשירים ניידים.

2. ודא שיש לך מבנה URL ברור ותמציתי.

3. התמקד בבניית קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך עם תוכן רלוונטי וטקסט עוגן (כלומר, הטקסט שמקושר היפר קישור לאתר שלך).

4. בצע אופטימיזציה של התמונות שלך למנועי חיפוש על ידי שימוש בתגיות alt, כיתובים ושמות קבצים הכוללים מילות מפתח הקשורות לתוכן התמונה.

5. הוסף סימון Schema לאתר שלך כדי ש-Google תוכל להבין טוב יותר את המידע בדף שלך (כלומר, ביקורות, מתכונים, אירועים).

6. צור מפת אתר עבור גוגל כדי לדעת היכן נמצאים כל הדפים באתר שלך וכיצד הם קשורים זה לזה ב

קידום אתרים בגוגל הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

8 הדברים שאתה צריך לעשות בהקדם האפשרי אם אתה רוצה לקבל תנועה אורגנית מהר יותר הם:

1) בצע אופטימיזציה של האתר שלך למהירות וידידותיות לנייד

2) הפעל את הנוכחות שלך במדיה החברתית

3) ודא שהתוכן שלך נטול שגיאות

4) אבטח את האתר שלך בפרוטוקול HTTPS והשתמש ב-Search Console של גוגל כדי לעקוב אחר מה גוגל חושב עליו

5) קבל ביקורות מלקוחות באתר שלך, בפייסבוק, ב-Yelp ובאתרים אחרים שבהם אנשים מדברים על מוצרים ושירותים כמו שלך (רמז: אתה יכול גם