הקדמה: צריך משאבות חזקות יותר לבאר המים שלך?

משאבות טבולות משמשות לעתים קרובות עבור בארות מים. הם חזקים יותר ממשאבה רגילה וניתן להשתמש בהם בכל סוג של שטח.

אם אתם מחפשים משאבה טבולה, כדאי שתדעו שהיא מגיעה בהרבה סוגים, גדלים ומחירים שונים. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא אחד שיתאים לצרכים שלך.

משאבות טבולות משמשות לשאיבת מים מבארות. הם משמשים לעתים קרובות בהשקיה של שדות חקלאיים ולניקוז מוקשים. המשאבה הטבולה הראשונה הומצאה על ידי וילהלם היינריך יעקב קטר ב-1872.

הסוגים העיקריים של משאבות טבולות הם משאבות מוט פראייר, צנטריפוגליות ומשאבות טורבינה. משאבות מוט פראייר משמשות לרוב במערכות השקיה למגורים מכיוון שהן בעלות קוטר קטן יותר משני סוגי המשאבות האחרים וניתן להתקין אותן בפחות חפירה. למשאבות צנטריפוגליות יש אימפלר שמסתובב ליצירת ואקום בצד אחד המשמש לאחר מכן לשאוב מים מהבאר. משאבות טורבינה משתמשות בסדרה של שבבים או להבים שמסתובבים על מנת ליצור ואקום בצד אחד ואז לשאוב מים מהבאר בצד השני.

מבוא למשאבות טבולות

משאבות טבולות משמשות לשאיבת נוזלים מנקודה נמוכה יותר לנקודה גבוהה יותר. משאבות אלו ניתנות להתקנה במקומות שונים כגון בארות מים, מערכות השקיה ומפעלי טיהור שפכים. הם משמשים גם בתהליכים תעשייתיים כמו הפקת נפט ומפעלים לטיפול בשפכים.

המחירים של משאבות טבולות תלויים בגודלן, בהספק שהן דורשות ובחומר ממנו הן עשויות. המחירים משתנים גם בהתאם ליישומים שלהם.

משאבות טבולות משמשות לשאיבת מים מבארות, אגמים ונחלים. הם מגיעים בצורות וגדלים רבים. ניתן להתקין אותם אופקית או אנכית. הם יכולים להיות מותקנים על פני השטח או שהם יכולים להיקבר מתחת לאדמה.

משאבה טבולה היא מכשיר המניע נוזל על ידי שאיבתו דרך צינור או צינור שקוע מתחת למים. הוא משמש לעתים קרובות במקומות שבהם אין משטח נגיש להתקנת משאבה.

10 המשאבות הטבולות הטובות ביותר לשנת 2019

משאבות טבולות משמשות ביישומים שונים כגון השקיה, מערכות ספיגה, מתקני טיהור שפכים ואספקת מים. מתחת למפלס המים מותקנת משאבה כדי להעביר את המים ממקום אחד למשנהו.

להלן רשימה של 10 משאבות טבולות הטובות ביותר לשנת 2019 שתוכלו להשתמש בהן בפרויקטים שלכם:

10.

9.

8.
למידע נוסף על pedrollo כדאי לבקר ב- xn—-zhcdqg7b9ddm.co.il

7.

6.

5.

4.

3.

2.

1

משאבות טבולות הן אחד המרכיבים החשובים ביותר של מערכת באר מים. הם משמשים כדי לעזור להביא מים מהאדמה לגובה גבוה יותר. ישנם סוגים רבים ושונים של משאבות טבולות שניתן להשתמש בהן במצבים שונים, אך לכולן יש מטרה עיקרית אחת.

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים משאבה טבולה, כגון סוג מערכת באר המים אליה היא משמשת וכמה עמוק היא צריכה לרדת לאדמה. מדריך זה יכסה 10 מהמשאבות הטבולות הטובות ביותר בשוק וייתן לך מידע על כל אחת מהן כדי שתוכל למצוא את מה שהכי מתאים למצבך.

1) משאבת הלחץ הצוללת Grundfos SPC-30-P היא בחירה מצוינת אם אתה צריך משאבה עם יכולות לחץ גבוה ואמינות.

2) למשאבה הצוללת PUMPS-10-P של Grundfos יש