מה כדאי לדעת על ביטולי טיסות לפני הטיול הבא

מאמר זה מסביר כיצד לטפל בביטולי טיסות כאשר חברת התעופה מודיעה שהטיסה שלך מבוטלת. המאמר ייתן לכם מושג מה לעשות כשחברת התעופה תודיע שהטיסה שלך מבוטלת ומה עליך לדעת לפני הטיול הבא שלך.

לא תמיד קל לקבל החזר כספי על טיסה שבוטלה ולכן חשוב לדעת מהן הזכויות שלכם. אם הזמנתם כרטיס טיסה עם כרטיס אשראי, אז יש תקנות מסוימות שיכולות לעזור לכם לקבל קצת כסף בחזרה. עם זאת, אם הזמנתם במזומן או שילמתם עבור הכרטיס באמצעות אמצעי תשלום אחר, ייתכן שיהיה קשה יותר לתבוע פיצוי על טיסות שבוטלו.

ביטולי טיסות יכולים לקרות בכל עת ולעיתים קרובות חברות תעופה אינן מספקות מידע רב על הסיבות שהביאו אותן לבטל את הטיסה.
עבור מידע אודות ביטולי טיסות – מה עושים כשחברת התעופה מודיעה שהטיסה שלי מבוטלת ניתן לגלוש לאתר skytrip.co.il

ביטולי טיסות הם לא חדשות טובות. אבל הן לא בהכרח סוף הטיול שלכם לחו"ל. עם קבלת ההודעה על ביטול הטיסה מחברת התעופה, נסו קודם-כל למצוא טיסה חלופית שתביא אתכם ליעד. הזריזות חשובה כי במקביל אליכם כל נוסעי הטיסה המבוטלת עושים את אותו הדבר.

אבל אם לא הצלחתם, אז יש כמה עצות שעשויות לעזור להפוך את המצב לפחות מלחיץ.

הקדמה: מדוע מתרחשים ביטולים ומתי אתה צריך להיות מודאג

במאמר זה נדבר על ביטולי טיסות ומה עליכם לעשות כאשר חברת התעופה מודיעה שהטיסה שלכם מבוטלת.

ישנן סיבות רבות לביטול טיסות הכוללות מזג אוויר גרוע, קשיים טכניים עם המטוס או שביתה של הטייסים. כאשר זה קורה, חברות התעופה צריכות להטיס את הנוסעים בטיסה אחרת או לתת להם לטוס בחברת תעופה אחרת.

בכל הנוגע לביטולים, תמיד יש סיכוי שתוצע לכם טיסה חלופית. אם החברה לא מציעה טיסה חלופית והביטול נגרם על ידי משהו אחר מלבד מזג אוויר גרוע, עליך לפנות מיד לחברת התעופה כדי לראות אם הם יכולים למצוא לך דרך אחרת להגיע לאן שאתה צריך להגיע.

תעשיית התעופה היא תעשייה הפכפכה. מזג אוויר, תאונות וגורמים אחרים עלולים לגרום לביטול טיסות. כאשר זה קורה, חשוב לדעת מהן הזכויות שלך כנוסע ומה אתה יכול לעשות כדי לקבל הזמנה מחדש בטיסה אחרת.

במקרה שהטיסה שלך מבוטלת, על חברת התעופה מוטלת חובה לספק לך החזר עבור הכרטיס שלא נוצל או זיכוי עבור טיסה עתידית. אם היא לא יכולים לספק לך אחת מהאפשרויות הללו, היא חייבת להציע לך צורה אחרת של פיצוי. חשוב לציין שאם הביטול שלך נגרם בגלל מזג אוויר או גורם חיצוני אחר שאינו בשליטת חברת התעופה אז החברה לא מחוייבת לפצות אותך בשום צורה.

כמו כן, חשוב לדעת מתי יש צורך לבטל את הטיול כליל

מה לעשות אם הטיסה שלך מתעכבת וכיצד להפיק ממנה את המקסימום

ביטולי טיסות קורים מסיבות שונות. לפעמים זה בגלל תחזוקה, לפעמים בגלל מזג האוויר ולפעמים לחברת התעופה אין את הצוות הדרוש במקום.

חברת התעופה תודיע לך מה גרם לביטול הטיסה ומה היא עושה בנידון. הם גם יגידו לך אם יש אפשרויות אחרות שעומדות לרשותך, כמו טיסה בחברת תעופה אחרת או כרטיס רכבת.

אם הטיסה שלך מתעכבת, אז זה בדרך כלל לא משהו שחברת התעופה יכולה לשלוט בו. אתה תמיד צריך להתקשר אליהם אם הטיסה שלך מתעכבת יותר מ-4 שעות כדי שיוכלו לספק לך פיצוי בתמורה לאי הנוחות שלך.

ביטולי טיסות הם תופעה שכיחה בימינו. זה תמיד מרגיש כמו הגרוע ביותר כשהטיסה שלך מבוטלת ואין לך מושג מה לעשות הלאה. הנה כמה טיפים איך להתמודד עם המצב הזה ולהפיק ממנו את המיטב.

כאשר הטיסה שלך מבוטלת, עליך לברר תחילה מדוע היא בוטלה. אם חברת התעופה לא מסרה סיבה, אתה יכול לבדוק את האתר או חשבונות המדיה החברתית שלה לעדכונים כלשהם. לאחר שגילית למה, אז אתה יכול להחליט מה לעשות הלאה – בין אם זה למצוא טיסה אחרת או לקבל החזר.

אם הטיסה שלך מתעכבת, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להפיק ממנה את המקסימום – מהשגת אוכל ושתייה בשדה התעופה ועד לניצול מושכל של הזמן שלך בעבודה על המחשב הנייד או קריאה