הקדמה: מדוע חשב שכר חשוב לעסקים

אנשים רבים חושבים ששכר הוא רק דרך לשלם לעובדים, אבל זה למעשה הרבה יותר. הוא כולל את כל החישובים הנדרשים עבור מסים וניכויים, כמו גם את הדיווח לממשלה.

קורס זה ילמד אותך כיצד לטפל בחשבוני השכר בחברה שלך וכיצד לחשב הכל, החל משכר ברוטו ועד שכר נטו. תלמד גם על ניכוי מס במקור ונושאים חשובים אחרים הקשורים לשכר.

השכר חשוב לכל עסק מכיוון שהוא עוזר להם לנהל את הכספים שלו. זה יכול להיות תהליך קשה, אבל עם ההכשרה הנכונה, תוכל לעשות זאת בעצמך.

בקורס זה נלמד אותך את יסודות חשבות השכר והחשבונאות על מנת שתוכל לדאוג לכספים של החברה שלך ולוודא שהם מעודכנים. אנו גם נראה לך כיצד להתמודד עם מיסי שכר ומשימות קשורות אחרות.

מהו שכר

משכורת היא סכום כסף שמקבל אדם על בסיס קבוע.

השכר הוא בדרך כלל אחוז מסך הרווחים. אחוז זה מתנהל במשא ומתן בין המעסיק לעובד. ניתן לחשב את השכר על ידי הכפלת מספר שעות העבודה בתעריף השעתי, או על ידי הכפלת מספר שעות העבודה בתעריף מוסכם ליום, שבוע או חודש.

סכום זה עשוי לכלול הטבות כלשהן כגון בונוסים, תשלום שעות נוספות ועמלות.
למידע מורחב בתחום של קורס חשבי שכר יש לבדוק ב- ipc.co.il

שכר הוא דוח המפרט את המשכורות והשכר המשולמים לעובדים במהלך תקופת שכר. הדוח כולל גם ניכויים מתלוש השכר של העובד, כגון מיסים וניכויים אחרים במקור.

תוכנת השכר מספקת למעסיקים כלים לחישוב שכר, אוטומציה של עיבוד שכר והקלה על עמידה בדרישות.

כיצד לבחור את ספק השכר הטוב ביותר עבור העסק שלך

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל החברה שלך. אם יש לכם חברה קטנה עם פחות מ-20 עובדים, סביר להניח שתצטרכו לשלם רק עבור שירותי השכר שאתם צריכים. ניתן לעשות זאת על ידי פנייה לספק שכר ובקשת שירותיו תמורת תשלום חד פעמי, או על ידי הרשמה לתכנית שנתית המספקת את כל שירותי השכר שהעסק שלך צריך.

אם יש לך חברה גדולה יותר עם יותר מ-20 עובדים, אז עדיף להירשם לתוכנית שנתית עם ספק שירותי שכר. בדרך זו אין הפתעות כשמגיע הזמן לשלם והם מספקים את כל הכלים והתכונות הדרושים שהעסק שלך ידרוש על מנת לנהל את השכר שלו בצורה יעילה.

תהליך השכר הוא אחת המשימות המייגעות והגוזלות זמן לכל עסק. עסק קטן יכול לקחת עד 30 שעות בחודש כדי לעמוד בקצב השכר, מיסי העובדים ודרישות תאימות אחרות.

זו הסיבה שחשוב למצוא את ספק השכר הטוב ביותר שיעזור לכם לשמור על תאימות תוך חיסכון בזמן וכסף.

ספקי שכר לא כולם נוצרו שווים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הספק המתאים לעסק שלך:

– כמה זה עולה?

– אילו סוגי שירותי שכר הם מציעים?

– כמה קל להשתמש בתוכנה שלהם?

– האם הם יכולים לטפל בכל צרכי דיווח המס שלי? – איך שירות הלקוחות שלהם?

כיצד להכין ולייעל את העובדים שלך לדיווח סוף שנה עם תוכנת שכר

שכר הוא חלק חשוב במחלקת משאבי אנוש ויש צורך לדאוג לתהליך השכר. לא מדובר רק בעמידה בלוחות זמנים של שכר, אלא גם בהיערכות לדיווחי סוף שנה.

ישנן דרכים רבות לייעל את העובדים שלך לדיווח סוף שנה באמצעות תוכנת שכר. הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש במערכת ללא נייר אשר מבטלת את כל הניירת ומפשטת את התהליך.

קורס זה יעזור לכם להכין את העובדים שלכם לדיווח סוף שנה באמצעות תוכנת שכר. תלמד כיצד לייעל את העובדים שלך לדיווח סוף שנה באמצעות תוכנת שכר על ידי מתן הכלים והתמיכה הדרושים.

אתה תוכל:

1) הכן את העובדים שלך לדיווח סוף שנה עם תוכנת שכר

2) בצע אופטימיזציה של העובדים שלך לדיווח סוף שנה באמצעות תוכנת שכר על ידי מתן הכלים והתמיכה הדרושים

3) לספק הבנה טובה יותר של אופן חישוב השכר ומה צריך לדווח

איפה ללמוד קורס חשבות שכר?

 

מכללה מומלצת ללימודים מקצועיים שמציעה קורס חשבות שכר באיכות מדהימה ומחיר מעולה היא מכללת IPC – במכללה תמצאו מגוון רחב של קורסים בתחומים הבאים – הנהלת חשבונות, חשבות שכרשיווק דיגיטלי, נדל"ן, משכנתאות, שוק ההון ועוד…

היתרונות של המכללה – לימודים און ליין במתכונת היברדית – כל הקורסים מוקלטים, לומדים בזמן ובקצב שמתאים לתלמיד, מערכת למידה דיגיטלית מתקדמת עם מבחנים בסיום כל שיעור, ניתן לשלב עבודה ולימודים.

מקצועות מבוקשים – כלל המקצועות שהמכללה מכשירה הינם מקצועות מבוקשים בשוק העבודה עם פוטנציאל שכר של 9-15 אלף ש"ח בחודש ואפשרות לעבוד גם כעצמאי. תמיכה וליווי אישי  – במכללה קיימת מחלקת תמיכה אשר מלווה את התלמידים מהיום הראשון ללימודים החל מתמיכה טכנית ועד לעזרה מקצועית מהמרצים המקצועיים של הקורס אשר זמינים לענות על שאלות ולעזור לתלמידים בטלפון, ווצאפ, מייל.

השמה לעבודה – במכללה קיימת מחלקת השמה לעבודה אשר נמצאת בקשר עם עשרות מעסיקים רלוונטים ועוזרות לתלמידים בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום ומעניקה לכל הבוגרים של המכללה סדנאת קריירה וליווי אישי עד מציאת עבודה.

 

מכללת IPC בערוץ 13
https://13tv.co.il/item/special/recommended/studies/r4drb-902788149/