הרצ'ג נובי, שנשלט במשך שנים על ידי קוטור, טיווט ובודווה, מובטח כיום להיות המקום החם ביותר במדינה, ועם הזמן, בשל מיקומו ליד הים, מקום נהדר לשיעורי יאכטות. זה לא כמו Kotor בתצוגה, אבל האדריכלות מאוד תחרותית.

מפרץ קוטור

הוא די טוב מבחינה נוף, אבל הרצג נובי מתאים יותר לעלות על סירה ולחקור בים, כולל כמה מהאטרקציות התיירותיות הגדולות במדינה, כמו מבצר האי ממולה והמערה הכחולה . תוכלו לשכור סירה פרטית במסעדות פורטה רוז, ריבארסקו סלו ומיריסטה.

מונטנגרו מושכת יותר ויותר תיירים מכיוון שהיא כוללת אזורי טבע יפים

עיירות חוף אופייניות ואפשרות למגוון פעילויות, ויש בה גם אחת הערים היפות במדינה: קוטור, וכמו כולנו דע, יותר תיירים נמצאים כאן היום מאי פעם. קוטור נמצא לא רחוק מדוברובניק, העיר הקרואטית, כך שתוכלו להחליט לבקר בשתי הערים הנפלאות הללו יחד. מלון מונטה כריסטו, עם חללי הפנים היפים שלו, בקושי יכול לדמיין מקום אידילי יותר לשהות בו בקוטור מאשר זה. תגמולים נוספים כוללים ארוחת בוקר פופולרית המוגשת על מרפסת מקסימה וגישה לחניה חינם, דבר נדיר בעיר.

העיר העתיקה של קוטור

הידועה גם בשם קוטור סטארי גראד, היא המרכז התרבותי של האזור כולו. אין זה מוגזם לומר שלקוטור יש את אחד הבניינים היפים מימי הביניים בעולם. תוכלו לבקר בעיר העתיקה ולראות את נופי הגלויה הנשקפים מגבעת הטירה.

קוטור הוא המרכז הניהולי של עיריית קוטור, הכולל את העיר ריסאן פרסט וכפרים רבים קטנים יותר לאורך המפרץ, ומונה 22,501 תושבים. יש בו 961 תושבים בגבולות המינהליים של העירייה, הכוללים את אזור העיר העתיקה.

קוטור מונה 13,510 תושבים והיא המרכז הניהולי של עיריית קוטור. עיריית קוטור כוללת את דוברוטה (8,819) וסקלגארי (3,407), מה שמביא את מספר תושבי העירייה ל 13,000. מספר תושבי קוטורס עולה ל 15,000 אם נכללים הכפרים הסמוכים מואו, פרקני וסטוליב.

הנמל הים תיכוני הישן של קוטור ממוקם במפרץ בוקה קוטורסקה (Boka Kotorska)

אחד החלקים הקשים ביותר בים האדריאטי. הנמל מוקף ביצורים שנבנו בתקופה הוונציאנית. יש המכנים אותו הפיורד הדרומי ביותר באירופה, אך למעשה זהו הריה, ערוץ נהר שקוע.

מונטנגרו היא ביתם של נסיכים אירופיים רבים, נסיכות, אצילים ואולטרא-ריכים, אך קטמרן במפרץ קוטור במונטנגרו נוצר כתוצאה מתאונה בדצמבר אשתקד, שהפעילה אירוע בינלאומי.

כשהמעצב האיטלקי אנטוניו גרימלדי סגר אמש את המהדורה הראשונה של פסטיבל האופנה הבינלאומי לפורטו מונטנגרו 2018 עם אוסף של פאנק קווין קוטור

הוא העניק לקהל מחיאות כפיים ומחיאות כפיים ענקיות בסינכרו פורטו, מונטנגרו. המעצב הספרדי המשכיל במילאנו ניקולה מונטנגרו משך את ביונסה וקיילי מינוג לפני המגיפה, וכעת הוא חוזר לכפרו כדי להשיק מותג משלו. הצגת את הקולקציה שלך בשבוע האופנה קוטור, שארגנה סוכנות פבריקה.

אמנם מונטנגרו לא ידועה כמו ארה"ב עבור קניות של מוצרי יוקרה

אך היא הפכה לסצנת אופנה בולטת בה הקונים יכולים לקנות פריטי יוקרה, הקוטור האחרון וטרנדים מוכנים ללבישה מהמסלולים. עיצובים ובוטיקים, ואופנה מעולם האופנה המונטנגרי.

התפעלו מאולפני האופנה העילית העדכניים והטריים ביותר

דגמו תכשיטי יוקרה ממותגים כמו Bvlgari ותהנו מזוג נעלי לובוטין תחת קורת גג אחת. כשמדובר בקניות לוקסוס מלאות במונטנגרו, מקום אחד בולט מהקהל: פורטו מונטנגרו טיווט. מונטנגרים אוהבים להתחפש ולהתעדכן במגמות האחרונות, אז אל דאגה אם תמצאו את מה שאתם מחפשים בערים ובעיירות החוף של מונטנגרו.

אם כן

אתה מתגעגע לאחד הדברים הטובים ביותר בקוטור. ביום שטוף שמש, טיילו בעיירה קוטור, טיפסו על הביצורים המוקפים בחומה העומדים כשומרי העיר, השמש בזווית ישרה, הבריזה הרחבה של המפרץ מגרשת כל סוג של חרוזי זיעה על מצחכם, וסובבו עם זרועות מושטות ומציגות את עצמך כהרפתקן.

התמזל מזלנו לבלות שבועיים נעימים בדירה במפרץ קוטור

הנופים הרחבים ונוף המפרץ נדהמו שוב ושוב, המקומיים היו תמיד ידידותיים ונדיבים, והשמש החמימה של אוגוסט שיזפה אותנו לגוון ברונזה יפהפה. מצאנו שקוטור ומונטנגרו בכללותם הרבה יותר משתלמים מתקציב התרמילאים שלנו למשך חודש בקרואטיה.

זה היה בעל ידע וגמיש

ורוב המסלולים פותחו לפני שמזג האוויר והתאורה השפיעו על התוכניות. הסיור שהיא ערכה עבורנו היה החוויה הטובה ביותר שחווינו בקוטור, מונטנגרו. בנובמבר הגיעו 8 אנשים בסירה תוך כמה שעות בלבד. נסעתי ונפגשנו בגבול בין בוסניה להרצגובינה בהרצג נובי.

לואיז (דירוג קוטור קנדה) תודה על כל מה שעשית עבורי

היה לי יום נפלא ותקופה נפלאה איתך. ג'יל הרמן (דירוג ארצות הברית) הם תקשרו איתי נפלא, שיתפו איתי פעולה ועזרו לי לתכנן סיור בקוטור שעומד ביעדים שלי. הם עשו עבודה נחמדה מאוד בהדרכת אותי בעיר העתיקה ובשיתוף הסיפור, למרות האנרגיה הנמוכה שלי ביום חם.