ערכת יריעות הכותנה המצרית מבית קומה מהווה דוגמה לקולקציית מיטות המספקת חומרים באיכות גבוהה במחיר מדבקה משתלם ולא רק. הרכישה שלך כוללת ניסיון לישון של 100 לילות ואחריות לשנה אם תחליט לשמור על הסט. סילקי שלג מספק את המצעים ברשת ללא תשלום במחוזות ארה"ב וקנדה בנוסף למחיר של מצעי כותנה מצרית איכותיים.

ערכת סדיני הכותנה של קווין האוס מציעה מגוון דוגמאות לבחירה ליצירת סדיני כותנה מצריים רכים במיוחד שנראים ומרגישים טוב

סדינים אלה זמינים במידות המלך והמלכה, עשויים סיבי כותנה מצרית במאה אחוז, שמרגישים כמו חולצה בהשוואה לשמלות יוקרתיות. בנוסף, מרבית 20 הדוגמאות בהשראת פרחים ויש בהן מגוון צבעים, כך שדפוסי הכותנה המצרית בסדינים מתאימים לעיצוב שלך.

ישנם מותגים רבים של מצעי כותנה מצרית באיכות גבוהה אך יש מבחר מוגבל של צבעים

מי שמחפש צבע עשיר שיתאים לעיצוב חדר השינה שלהם, עשוי להעדיף כותנה ממרצרית מכיוון שהיא מכילה צבע בגוון עמוק יותר ונמוגה כאשר הם נשטפים, אך מצעי כותנה מצרים עשויים להיות יקרים ולכן השקעה בבחירת סגנון נצחית היא טרנד. מצעי כותנה מצרית טובים מחזיקים זמן רב יותר משמיכות פוך ושמיכות פוך; מכאן שהקפדה על בדים ניטרליים היא אסטרטגיית רכישה טובה.

מצעי כותנה מצריים ידועים בתחושה המעולה שלהם ועליהם להיות בכל רשימת משאלות. מצעי כותנה מצרים לא רק מרגישים רכים ויוקרתיים, אלא גם נושמים ועמידים. יש לנו את כל מה שאתה צריך עבור מצעי יוקרה רכים וחלקים שתאהב.

במדריך זה אנו מדגישים כמה ממערכות מיטות הכותנה המצרית הטובות ביותר בשוק

ערכות מצעים, מצעים איכותיים, שמיכות פוך, כיסויים ושאר מצעי כותנה מצריים מפוארים ישמחו אתכם ויספקו לכם נוחות וחמימות מדהימים בסביבה המושלמת לישון. לפני שנמשיך הלאה, יש לקחת בחשבון כמה דברים כשאתה קונה מצעי כותנה מצרית שיעזרו לך למצוא את הסט הטוב ביותר למיטה שלך.

סדיני הציפיות מכותן מצמר סאטן מכותנה מצרית של פינזון 400 בנויים מסדינים מצויד

סדין שטוח וזוג ציפות ציפיות. זו הדרך המושלמת להוסיף מצעים רכים ורדומים למיטת האורחים שלך. הלוחות עשויים סיבי כותנה חד שכבתיים מצריים וספירת חוטם הם 400 ושזורים באריגת סאטן. למצעים יש תחושה רכה ותמורה מעולה לכסף, ואנחנו אוהבים אותם מכיוון שיש בהם מכפלות קפלים שמוסיפות פרטים איכותיים של מלונות למצעים שלך.

ישנם 5,600 ביקורות מרשימות של חמישה כוכבים באמזון לגבי אפשרות קצב התפשטות של 1000 חוטים

מספר החוטים עלול להטעות בעת מדידת עלה, אך בכל הנוגע לרכות ואיכות אין ספק כי סדיני הכותנה הטובים ביותר הם פרקל וסאטן. אריגת הכותנה הסטנדרטית היקרה ביותר מכותנה משתמשת בכותנה בסיסית ארוכה באיכות גבוהה, וההבדל בין סאטן לשכבות הוא סוג האריגה.

בד העלה נקבע על פי ההאפטיות

הרכות והעמידות של הבד, העלולים להשתחרר ולשבור חוט לאורך זמן. ספירת החוטים האופטימלית לסדיני כותנה מצרית היא 400-700 אך ספירת חוטים נמוכה יותר של 200-300 נוחה יותר לחוטים, במיוחד כאשר מייצרים חוט שכבה אחת. סדינים רכים עם ספירת חוטים נמוכים יותר זמינים עבור ספים רבים, אך ההבדל בין ספירת חוטים גבוהה ונמוכה הוא סחיר.

רוב המומחים רואים 400 עד 600 חוטים לאינץ 'כטריק שיווקי אידיאלי

שכן פיתול החוטים או האריגה הנוספים שנוספו למספר החוטים נעשים בכדי להפוך את הבד לרך וחזק יותר. למעשה, ככל שמספר החוטים גדל, מרבית סדיני הכותנה הופכים שבריריים יותר ורגישים יותר לסדקים, גלולות ווי. ככל שסיב הכותנה מעוגל קצר יותר בחוט, כך יותר סיבים נדבקים למשטח החוט וכתוצאה מכך מרקם מחוספס יותר ו"גלולות "יוצרות חורים בסליל הכותנה הארוך.

חפש מצעים העשויים מצרכים מסורקים וגדולים כמו פימה מצרית וכותנה סופימית אמריקאית. אלה ארוכים בכ- 50 אחוז מכותנה רגילה, מה שהופך את סדיני המיטה לרכים, חזקים ועמידים פי שניים מסדיני כותנה סטנדרטיים.

ערכות פאנל מוצקות אלה רכות ועמידות עשויות 100% כותנה מצרית

ערכות פרקלה מועדפות 280 ספירות יריעות פרקל כותנה פימה כותנה עשויות מכותנה פימה ארוכת מצרך. סדיני LLBean Premium Supima Flannel עשויים כותנה Supima הם יריעות היוקרה המועדפות עלינו.

התוויות מציינות אם הן עשויות מכותנה ארוכה או מצורקת

אך האיכות הטובה ביותר היא מה שנחשב לטוב, ולא המדינה בה מגדלים כותנה. אם אתה רואה היום תווית כותנה מצרית, זה בדרך כלל אומר שהבד עשוי מכותנה איכותית והבד עשוי מכותנה באיכות נמוכה, שבמקרה גדל במצרים. למעשה, החוט עצמו כה חשוב כי הכותנה המצרית נחשבת לטוב ביותר.

זה נבחר ביד ולא במכונה כך שיש פחות שבירה במהלך הייצור, מה שעוזר לשמור על האיכות ברמה גבוהה.