כעת, כשאתה יודע את היסודות של הגדרה וחשיבה על קידום מכירות ממומן ב-Gmail, אשמח לשמוע על החוויה שלך עם הצעצוע החדש הזה של AdWords. מכיוון שמעט מפרסמים נוטים להתמקד במודעות SPG, אתה יכול להשתמש במודעות ממומנות של Google כדי להשיג לידים ממוקדים יותר עבור העסק שלך. Google Ads, המכונה גם מודעות GSP, יכולה להיות מקור מצוין לתנועה נוספת בשל העלות הנמוכה שלהן לקליק.

חלק מהמודעות הללו, הנקראות מודעות Gmail (לשעבר בחסות גוגל), יכולות להתרחב למודעות במסך מלא שנראות כמו אימיילים אמיתיים. מודעות Gmail מציעה למפרסמים כמה אפשרויות יצירתיות מעניינות בנוסף למודעות תמונה רגילות.

בכנות

זו כנראה הדרך הטובה ביותר ליצור מודעות מורחבות שנראות כמו מיילים אמיתיים, אבל אם אין לך זמן או לא רוצה לדאוג, תוכל לנסות את אחת מהתבניות המובנות של Gmail . אתה יכול ליצור מודעת HTML משלך ולהעלות אותה, או להשתמש באחת מהתבניות של Google Gmail כדי ליצור מודעה מורחבת. אתה יכול להשתמש בתבניות רבות ושונות עבור מודעות Gmail, לפי מה שתבחר.

ככאלה

מודעות Gmail הן דרך מצוינת להגיע ללקוחות, להראות להם סרטון, או אפילו לגרום להם להמיר מבצעים מעולים עבור העסק שלך. בשילוב עם קמפיינים פרסומיים אחרים כגון מודעות לרשת החיפוש, מודעות Gmail הן דרך יעילה לשפר יצירת לידים ולהגביר את מעורבות הלקוחות עם המוצרים או השירותים שלך. מכיוון שמפרסמים יכולים להפעיל מודעות בג'ימייל, כלומר מודעות בחשבון ג'ימייל, סביר להניח שגוגל מעוניינת להרחיב את עסקי הפרסום של גוגל כחלק מג'ימייל. ניתן למצוא סוגים אלה של מודעות בכרטיסייה קידומי מכירות בחשבון Gmail שלך.

אתה רק צריך להבין שהמודעה שלך תופיע רק בכרטיסייה קידומי מכירות של Gmail. סוגי מודעות אלה מבוססים על הודעות דוא"ל מתיבת הדואר הנכנס שלך ומידע מחשבון Google שלך.

היתרון של מודעות חיפוש

הוא שאתה רואה את המודעה שלך במקום שבו רוב האנשים מחפשים מידע לראשונה – בגוגל. החיפוש טוב למפרסם מכיוון שהתוצאות המובילות בגוגל בדרך כלל מקבלות את הרוב המכריע של תנועת החיפוש. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש מאפשרות לך להזין מספר אפשרויות של כותרת וטקסט של מודעה (15 וארבע אפשרויות בהתאמה) כדי ש-Google תבחר את התוצאות הטובות ביותר להצגה למשתמשים. Google Ads מאפשרת לך לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות.

דוגמאות איכות של מודעות Google שממירות שתף דוגמאות של מסעות פרסום עם ביצועים טובים של Google

Google מציעה גם טיפים מועילים ודוגמאות של מודעות שיעזרו לך להתחיל לכתוב מודעות מיד. מדריכי וידאו, מקרי מקרה בווידאו ועדויות וידאו הן אפשרויות נהדרות עבור מודעות ממומנות של Google.

אם אתה חושב שהמותג שלך יכול להפיק תועלת ממיקוד למתחרים או למותגים אחרים הקשורים לשלך

כגון אביזרים הקשורים למוצר או אינטגרציות הקשורות לשירות, למד עוד על איך להתחיל עם <a title="קידום ממומן בגוגל" href="https://www.kratza.co.il/google-ppc/">קידום ממומן בגוגל, כאן. הדבר הטוב ביותר במודעות ממומנות ב-Gmail הוא לא שהן יכולות לקחת אותך לכל תיבת דואר נכנס מבלי לבקש כתובת דוא"ל מלקוח פוטנציאלי סקרן.

מודעות ממומנות ב-Gmail

הידוע גם בשם מודעות Gmail, מודעות Gmail ומודעות ממומנות ב-Gmail, הוא פורמט מודעה בתשלום ברשת המדיה של גוגל, המאפשר למפרסמים להציב מודעות בתיבות הדואר הנכנס של לקוחות פוטנציאליים. SPG פועל ברשת המדיה של Google, כך שתוכל ליצור קמפיינים של Gmail הממקדים למשתמשים שביקרו באתר שלך… אך לא ביצעו המרה. SPG עדיין חדש עבור רוב משתמשי Gmail הלא פעילים, אז וודא שאינך מציג מודעות לכולם. למרות שמודעות GSP הן חלק מרשת המדיה של Google Ads, המרות GSP אינן עומדות בהכרח בסולם טמפרטורת התנועה של PPC עבור המרות באיכות נמוכה.

גוגל מציעה את היכולת למקד ספציפית מודעות וידאו במקום מודעות רחבות יותר ברשת המדיה

המחיר הממוצע לקליק עבור מודעות Gmail יכול להיות נמוך מאוד, נמוך בהרבה מצורות אחרות של פרסום ברשת המדיה, תוך כדי מיקוד. החזר על הוצאות פרסום (ROAS) במודעות Gmail גבוה במיוחד מכיוון שרק המשתמשים הרלוונטיים ביותר ילחצו על מודעות דחוסות כדי לקבל מידע נוסף. בין אם ברצונך להשתמש ברשימות דוא"ל תחרותיות או לקבל תגובות ישירות מ-Gmail, מודעות GSP יכולות לספק יותר חופש ממודעות מסורתיות לתצוגה.

אלו הן מודעות המופיעות ישירות בתיבת הדואר הנכנס של המשתמש בג'ימייל

בניגוד למודעות המסורתיות של גוגל אדוורדס, המשתמש רואה קידום ממומן ב-Gmail עד 10 פעמים בחודש. מודעות ממומנות בג'ימייל מבטיחות למפרסמים הצלחה ממוקדת מדויקת ומיקום בולט בתוכנית האימייל של גוגל.

 

כדי להגדיר ולהפעיל מודעות Gmail, תחילה צריך קריאייטיב לתצוגה מושך את העין, לוגו חברה בגודל 144 על 144 ללשונית מבצעים עם כותרת מסקרנת כדי לגרום למשתמש ללחוץ על המשתמש. כמה קריאייטיבים לתצוגה מושכים מפנים אותם לדף השני ב-Gmail, יחידת מודעות מורחבת בגודל 650 x 650 (עד 650 x 1000). ההגדרה בפועל של שתי המודעות היא די קלה לאחר ביצוע השלבים פעם או פעמיים.

זוהי מודעה שמופיעה בתחילת סרטון גוגל כפרה-רול. תוצאות ממומנות אלו שונות מהתוצאות הרגילות של גוגל בכך שהן בתשלום.

אתה יכול להפעיל מסע פרסום של קניות דרך Google Merchant Center

שבו אתה מזין מידע ספציפי על מוצר שגוגל מושכת כדי ליצור את מודעות הקניות שלך. גוגל עדכנה לאחרונה כדי לנסות ולהפוך את יצירת הקמפיין לקצת יותר קלה על ידי יצירת יעדים שיווקיים; עם זאת, עבור הדגמה זו, אנו בוחרים "ללא מטרות שיווק" ו"כל התכונות".

הקילומטראז' שלך עשוי להשתנות

אבל במחיר של $0.10 לקליק, מודעות Gmail בהחלט שווה בדיקה אם אתה כבר משקיע רבות בשיווק תוכן. Google Display Planner: זהו כלי חינמי שבו אתה יכול להשתמש כדי למצוא מיקומים עבור אתרים פופולריים, אפליקציות, סרטונים, מילות מפתח ועוד.