הקרקע והנתיבים צריכים להיות רחוקים ממכוניות ומיועדים לקטנועים ואופניים. כדי לקצור את היתרונות הללו ולתמוך באמצעי תחבורה חשמליים, ערים חייבות להתחיל בהפיכת אופניים חשמליים וקטנועים חשמליים במהירות נמוכה (מתחת ל-25 קמ"ש) חוקיים ומוסדרים כמו אופניים, לא כלי רכב.

ערים ללא משמרות ייהנו ממעבר לקורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים

הגדלת מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית והסרת כלי רכב אישיים נוספים מהכביש יצמצמו את העומס ותגדיל את המרחב הציבורי. קורקינטים חשמליים מספקים הזדמנות לחשוב מחדש על התחבורה העירונית, לשפר את איכות החיים ולשפר את הבריאות הנפשית והפיזית של האזרחים. קל לתמרון, ללא דלק ומהנה על שני גלגלים, קורקינטים חשמליים הופכים במהירות לתכונה של ניידות עירונית בחיפוש אחר דרכים ירוקות יותר להתנייד.

"במשך עשרים שנה אנחנו מדברים על פקקים

איך להוציא אנשים ממכוניות במרכזים עירוניים. גם אופניים וגם קורקינטים חשמליים הם כלי תחבורה ידידותיים לסביבה, ואם אתם גרים בעיר, הם הרבה יותר הגיוניים ממכונית ולפעמים מתחבורה ציבורית. קורקינטים ואופניים חשמליים מציעים אלטרנטיבה מצוינת למכוניות ולתחבורה ציבורית בהתאם לצרכים ולמצב האישי שלך – ולעתים קרובות הם יכולים להועיל לא רק לכיס שלך בטווח הארוך, אלא גם לאיכות הסביבה.

לקטנועים ואופניים משותפים יש מקרי שימוש ותרחישים שבהם הם זוהרים ביותר

הם אידיאליים כדי לנסות את הקטנוע שלך לפני שתחליט לקנות אותו, במקרים נדירים או בעת נסיעה לעיר אחרת לפרק זמן קצר יותר. ולמרות שזה לא כמעט זול כמו בעלות על קטנוע, אנשים רבים משתמשים בקטנועים לטיול הקילומטר האחרון שלהם. כשזה מגיע למגורים במרכז העיר, בעלות על קורקינט חשמלי הוא אמצעי התחבורה האישית הנייד ביותר.

גם אופנועים דורשים רישיון נהיגה וביטוח

כדי להסתובב, וגם צריך למצוא חניה. ייתכן שתזדקק לרכב מכיוון שאתה צריך להסיע את ילדך לבית הספר או לעבוד בעבודה הדורשת מכונית. לדוגמה, אנשים המתגוררים בערים כמו טוקיו יכולים להשתמש ברשת הרכבת התחתית המדהימה, אבל לא לכולם יש את הפאר הזה.

אם התחבורה הציבורית היחידה בעיר שלך

היא אוטובוס שתמיד מאחר או מגיע לעיתים רחוקות, אז רכיבה על קורקינט חשמלי עשויה להיות בטוחה יותר מאשר להגיע באיחור כל כמה ימים. קורקינטים חשמליים ותחבורה ציבורית יכולים להיות מתואמים זה עם זה: ניתן להשתמש בקורקינטים חשמליים ב"מייל האחרון" – מתחנת הרכבת לבית או למשרד. כאשר התחבורה הציבורית מנוהלת היטב, יעילה ואמצעי התחבורה העיקרי בערים שאינן מכוניות, שימוש בקורקינטים חשמליים יכול להיות מעניין. ייתכנו מספר מצבים בהם ניתן להשתמש בקורקינטים חשמליים, במיוחד עבור אנשים המשתמשים באמצעי תחבורה שונים כדי להגיע ליעדם, אך זה לא המקרה עבור רוב המשתמשים.

אחרי הכל, קורקינטים חשמליים הם במובנים רבים אפשרות מבטיחה ורצויה לנסיעות. קורקינטים חשמליים הם דרך מהירה להתנייד, ידידותית לסביבה ועוזרת להפחית את הזיהום והעומס בכבישים הציבוריים.

למעשה

לאחרונה דווח על שמונה מקרי מוות הקשורים לשימוש בקורקינטים חשמליים, ומגמה זו צפויה להימשך ככל שיותר ויותר קורקינטים חשמליים יופיעו בכבישים הציבוריים. גורם תורם לתאונות קטנוע הוא שהחוקים המקומיים לא התפתחו מהר מספיק כדי להכיל את הפופולריות המוגברת של הקטנוע. גם האמינות והמהירות של התחבורה הציבורית באזור מגוריכם יכולים להשפיע על החלטתכם לנהוג בקורקינט חשמלי.

בעוד שהמרחק באופניים גובר על קורקינט חשמלי

אופניים הם לא אמצעי תחבורה משתלם לכולם. מערכות שיתוף קטנועים פועלות לספק לאנשים אמצעי תחבורה מהירים ונוחים לקילומטר האחרון באזורים עירוניים. הובלת קורקינטים חשמליים מסייעת למזער פליטת פחמן ומהווה כלי תחבורה ידידותי לסביבה. המשמעות היא שרוכבי אופנוע יכולים לעבוד מהבית ולעבוד בקלות ובהרבה פחות זמן מאשר הליכה או רכיבה על אופניים. היתרון העיקרי של קורקינטים חשמליים על פני שיטות הובלה אחרות הוא היותם קטנים וקלים לתמרון.

קורקינטים חשמליים, כמו עמיתיהם הלא ממונעים, הם פשוטים כמו כלי רכב אישיים. לקורקינטים חשמליים בדרך כלל אין תחנת עגינה, מה שאומר שאין להם מיקום בית קבוע והם מורידים ואוספים ממקומות ספציפיים באזור השירות.

מערכת שיתוף הקלנועית

היא שירות תחבורה משותפת בו מסופקים קורקינטים חשמליים (הנקראים גם קורקינטים חשמליים) לשימוש להשכרה לטווח קצר. בהשוואה לאמצעי תחבורה אחרים, קורקינטים חשמליים הפכו, אולי, לאחד מסוגי התחבורה העירונית הנוחים ביותר. בשל העלות הנמוכה שלהם, אפס פליטות והשפעה סביבתית מינימלית, קהילות ישתמשו יותר ויותר בקורקינטים אלקטרוניים.

ניו יורק, העיר השלישית העמוסה בעולם, הרחיקה אותם מהרחובות מכיוון שמחלקת כלי הרכב של NYS דורשת רישום של כל רכב חשמלי, דבר שאינו אפשרי עקב טכנולוגיית קורקינט חשמלי כללי.

בנובמבר 2019

מחלקת התחבורה של לוס אנג'לס (LADOT) בקליפורניה, ארה"ב, השעה את הרישיון של חברת הבת של אובר, ג'אמפ, לשכור קורקינטים חשמליים ואופניים לאחר ש-Uber לא הצליחה להעביר נתונים בזמן אמת המפרטים את המוצא, היעד , ויעד. לִנְסוֹעַ. זמן לכל הרכיבות כחלק מתכנית רישיונות הטיס השנתית. זה קשור לבטיחותם של נהגי קורקינטים חשמליים ומשתמשי תחבורה אחרים. זהו הנושא החשוב השני שנדון בהרחבה בחדשות. מכיוון שמשתמשים מחנים באופן לא חוקי קורקינטים חשמליים על מדרכות, נתיבים, כבישים ומוקדים, זיהום חזותי הוא בעיה מרכזית הנגרמת על ידי קורקינטים משותפים עירוניים. בואו נסתכל על הנושאים הללו ונראה כיצד פקידי עיר ומחוקקים במדינה יכולים לעבוד יחד כדי ליצור עתיד שבו קורקינטים חשמליים יכולים לעזור לאזרחים לנסוע בבטחה וביעילות בגבולות העיר! הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא שימוש בקורקינטים חשמליים כדי לגרום לפציעות לרוכבי אופנוע והולכי רגל.

אופניים חשמליים וקטנועים חשמליים

המכונה לעתים קרובות מיקרו-תחבורה, מספקים לערים הזדמנויות לקדם פתרונות תחבורה ברי קיימא על ידי החלפת מכוניות נוסעים. חברות כמו Bird and Lime מספקות למשתמשים פלטפורמה המאפשרת להם להשתמש בסמארטפונים שלהם כדי למצוא ולהשכיר קורקינטים חשמליים, מה שמשנה את התפיסה שלנו על תחבורה עירונית. קורקינטים חשמליים משנים במהירות את אופן התחבורה בערים ובקמפוסים האמריקאיים. עם העלייה המהירה בשימוש בקורקינטים חשמליים בכבישי ארצות הברית ובריטניה, עתיד תעשיית התחבורה האישית מזהיר.
למידע מורחב אודות למה קורקינט חשמלי הוא כלי תחבורה חשוב יש לגלוש לאתר

למרות המוניטין התקשורתי השלילי שלהם עבור קורקינטים אלקטרוניים

הם חלק מפתרון מיקרוניידות שיכול להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלנו, לשפר את הגישה לתחבורה ציבורית ולחסוך לאנשים כסף. למרות שהמחקר שלי מאשר שיש תלונות וחששות רציניים כשמדובר בקורקינטים חשמליים, אני חושב שהם תוספת מבורכת ביותר לתחבורה עירונית. תוצאות אלו מצביעות על כך שהקורקינטים החשמליים תופסים נישה תחבורתית חשובה ויכולים לתרום לשיפור ההון העצמי התחבורתי, וכי מאמצים להסרת מכשולים יכולים להגדיל עוד יותר תרומה זו.