קביעת נתונים כגון גיל, בעלות ומצב היא דרך שימושית הרבה יותר לעקוב אחר מידע מאשר מפות נייר ורשומות מהעבר והיא חשובה לאין ערוך בסיוע לתהליכים עירוניים וקבלת החלטות.

Plantation City סיפקה את המפות ואת מערכי הנתונים של GIS כמשאב מידע ציבורי לתושבים על ידי ביקור במפת GIS האינטרנט של מחוז וילסון או על ידי ביקור במשרד GIS

מפה אינטראקטיבית זו תאפשר לך להציג, לשאול ולהדפיס מידע על חבילה עבור מחוז בליין. שירותי מיפוי אינטרנט יישום מבוסס טפסים זה מאפשר לך להציג מידע על אזורי חבילות וחבילות עבור מחוז בליין.

גישה לפונקציית שירותי שכר ימית מספקת גישה לפונקציות וקטוריות במפה. ניתן להשתמש באותו שירות מפות באפליקציית האינטרנט ArcMap, Virtual Earth והאפליקציה לנייד.

GIS מספק לבעלי עניין את היכולת להרוות מפות עסקיות מותאמות עם נתונים מובנים בפורמט הנדרש

GIS מספק לנו את היכולת להציג, לדגמן, לבצע שאילתות ולנתח כמויות גדולות של נתונים במסד נתונים יחסי הן בחוץ והן בפנים, בהתאם למיקום הגיאוגרפי, ולהציג אותו במגוון דרכים לשיפור ניתוח המיקום. שירותי SLR GIS יכולים לעזור ללקוחות להפוך נתונים לייצוגים חזותיים באיכות גבוהה של מידע מרחבי.

בנוסף מנתחי ה-GIS שלנו מומחים ביצירת קבצי GeoPDF

שבהם תכונות תכונות ומידע קואורדינטות מוטמעים ישירות בקובץ ה-PDF. עיצוב מסד הנתונים הגיאוגרפי וכלי ה-GIS המותאמים אישית שלנו מאפשרים למשתמשים לאסוף, להשתמש ולנהל מגוון רחב של נתונים ותכונות מרחביות. שירותי מיפוי GIS שאנו מספקים מאפשרים למשתמשים לצפות בנתונים גיאוגרפיים, לבצע ניתוח ולנהל נתונים ביעילות.

מומחי ה-GIS שלנו מדריכים כל דרך ציבורית לשטח

בדיקות של קווי מרכז, כתובות ומידע מרכזי אחר ליצירת מפות ה-GIS המדויקות, המלאות והעדכניות ביותר. אנו משתמשים בטכנולוגיית GIS כדי להציג, לנתח ולקיים אינטראקציה עם מידע על חפצי נדל"ן. מחלקת GIS מחויבת לספק מידע לאזרחים ולקהילת המפתחים באמצעות יישומי אינטרנט אינטראקטיביים, מפות והורדות.

חלק מהמפות והשירותים הרבים ש-FNSB סיפקה על ידי חטיבת GIS כוללים את הפיתוח של הדרישות הלאומיות לסילוק מזהמים (NPDES), תמיכה במימוש מחדש של תכנית האב, סיוע בפיתוח תכנית הכדאיות המסלולית. ומתן שירותי מפות וחנייה.

הוא עושה זאת על ידי מתן תמיכה טכנית מומחים לצוות -GIS לענייני הודו (AI) וממשלת השבט בטכנולוגיית נתונים גיאו-מרחביים. השירותים יכולים לשמש לתכנון וארכיטקטורת מערכות, ניהול ותחזוקה, ייצור וניתוח מפות (מתמחים גם בסוכנויות מיפוי-GIS), עיצוב ופיתוח מסדי נתונים, הדרכה ותמיכה במשתמשים, מידול תלת מימד והדמיה של מיפוי-GIS ו-GIS מוצרים.

הורד ניוזלטר זה כדי לקבל עדכונים תקופתיים ולנהל את העדפות המנוי שלך. אנו שמחים להציע רבות מהמפות שלנו בפורמט PDF, מפות אינטראקטיביות ונתונים דרך גלריית המפות שלנו.

אנו יותר משמחים לענות על כל שאלה בטלפון או בדוא"ל שיש למשתמש GIS לגבי מערכת המיפוי המקוונת שלנו

מומחה ה-GIS שלנו זמין לתת לך ייעוץ חינם עם כל סטודנט לתואר ראשון או שני שעובד על פרויקט קרטוגרפי או GIS. מומחה ה-GIS שלנו מציע גם סמינרים קבועים בחינם כדי להכיר לך את טכנולוגיית המיפוי והיבטים אחרים של ניתוח גיאו-מרחבי. עם הבנה עמוקה של טכנולוגיות GIS רבות, אנו מספקים הדרכה מפורטת לקהילות וארגונים שבוחרים בדרך הטובה ביותר.

שירותי GIS שואפים למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לצרכי הלקוח או ללמוד להשתמש בהם בעולם של ארגזי כלים גיאו-מרחביים המתרחבים במהירות

שירותי GIS מספקים מוצרים, שירותים והדרכה מיוחדים לאיסוף נתונים ניידים להטמעה ואינטגרציה של פתרונות Geospatial Data, GPS והדמיה. מערכות מידע גיאוגרפיות מספקות כלים רבי עוצמה ורב-תכליתיים המשפרים את תכנון התחבורה, תגובת חירום, בחירת מיקום, ניתוח סביבתי ודיווח מס.

ה-EnviroScience משתמש בכוח של מערכות המידע הגיאוגרפיות (GIS)

כדי לנתח, לנהל ולהמחיש נתונים סביבתיים. פעולות הליבה שלנו כוללות אחזקת מחסן נתונים מרכזי, פרסום מפות אינטרנט אינטראקטיביות ומתן תמיכה טכנית ליישומים ותכנים הקשורים ל-GIS. מוצרי GIS ב-ArcGIS Enterprise, כגון מפות אינטרנט ויישומי פורטל, פועלים על שירותי ArcGIS Server.

עבודה עם שירותים אינך דורש שום תוכנת GIS מיוחדת

כדי לעבוד עם שירות: אתה יכול להשתמש בשירות בדפדפן אינטרנט או באפליקציה מותאמת אישית. סוגי השירות תלויים בתפקיד הרישיון המותקן עבורו. אם ברצונך להפוך נתונים גיאוגרפיים לזמינים באינטרנט באמצעות תקן פתוח ומוכר, פרסם שירות גיאוגרפי או מפות ואפשר פונקציונליות של WFS.

שמור על GIS לשימוש בכל מחלקות המחוז

ועיריות אחרות ו-DDTI מציע שירות איסוף נתונים מקיף עבור תחומי שיפוט שרוצים את רמת הדיוק הגבוהה ביותר בנתוני ה-GIS שלהם נתוני GIS מדויקים הם קריטיים כדי להבטיח ששיחות NG9-1-1 ינותבו ל-PSAP הנכון ושירותי חירום נשלחים למיקום הנכון.