תכנון יום הולדת נפלא עבור יקירכם יכול להיות קשה מאוד, אבל מתנות הפתעה הופכות אותו למהנה ומרגש. אבל החלק הקשה ביותר ביום הולדת הוא לחשוב על מתנות ורעיונות כדי לגרום לאהובך להרגיש מיוחד.

רוב הנשים אוהבות תכשיטים, אבל מה שאתה נותן לה ליום ההולדת שלה צריך להיות ממש מיוחד ומיוחד. אם אשתך אוהבת תכשיטים מקוריים, היא בהחלט תאהב את המתנה הרומנטית הזו.

על כל הקופסאות כתובה הודעה יפה

והקופסה הרביעית והאחרונה צצה כמתנת יום הולדת חמודה שבן הזוג שלך יאהב. זה עתה מצאת את מתנת יום ההולדת או יום האם המושלמת עבור אשתך. אם אתה רוצה להרשים את אשתך עם מתנה רומנטית, אז זה האחד. אם חסרים לכם רעיונות למתנות רומנטיות, או שאשתכם אוהבת רק נרות ריחניים, נא לעולם לא לזלזל בכוחה של מתנה ריחנית זו.
למידע מורחב בנושא של יום הולדת לאישתי ניתן לבדוק כאן: birthday.co.il

מקווה שרעיונות המתנות למטה יהפכו את יום ההולדת של אשתך לבהיר ובלתי נשכח. תירגע, הנה כמה רעיונות למתנות ברגע האחרון לאשת יום ההולדת ה-40 שלך. אז למה לא לנצל את זה ולהזמין את אשתך למסע קניות לא צפוי.

קנה לה מתנת יום הולדת או חג המולד מבלי לשאול מה

היא רוצה. אתה יכול גם להפתיע אותה על ידי שליחת אחד מכרטיסי יום ההולדת המהנים של Hallmark. הוא יעריך את כל המחשבות שהשקעת ביום ההולדת שלו כדי להפוך אותו למיוחד עוד יותר. כשאתם בוחרים רעיונות ליום ההולדת של אשתכם, ודא שהיא מתעניינת.

בין אם אתה הולך לאולם באולינג או לשיעור בישול

הפוך אותו למיוחד עוד יותר על ידי הבאת בלונים או עוגה קטנה איתך. אם תרצו לעשות את זה עוד יותר מיוחד, תוכלו להזמין לה שולחן למסעדה לאחר האירוע, אליו היא תוכל ללכת עם חברותיה, ולהכין עוגת יום הולדת שהצוות יעביר לשולחן שלה. אמנם לקחת אותה לסוף שבוע רומנטי בפריז לא נמצא בכרטיס (או בתקציב), אבל עדיין יש הרבה שאתה יכול לעשות כדי לגרום לה להרגיש באמת מיוחדת ביום הגדול שלה.

ארגון יום מיוחד עבור אשתך יכול להיות מאתגר, במיוחד לאחר שנים של חגיגה. למצוא מתנות מדהימות ורומנטיות לאשתך (חברה או חברה) זה לא תמיד קל. המתנות הטובות ביותר לאשתך הן אלו שבאמת השקעת בהן את ליבך.

אם אשתך

היא סייבורגית, תן לה את הגאדג'ט האחרון לבחירתה ותן לה הפתעה. לדוגמה, אם בן הזוג שלך מתלהב משירה ומוזיקה, אולי תוכל לתת לו גיטרה כמתנת יום הולדת. לעולם לא תשכחו את יום ההולדת של מישהו, והקפידו לתת מתנות לקרובים שלכם או לחברים הקרובים ביום המיוחד שלהם.

אבל הפעם קרה שנזכרת ביום ההולדת של אשתך רק כמה ימים לפני D-Day

שאלון יום הולדת – השנה, החליטו לנחש ולהגשים את חלום יום ההולדת של בעלך או אשתך. הפתעת פתקים דביקים הוא אחד מרעיונות יום ההולדת המצחיקים ביותר שאישה או בעל יכול להמציא. ספר הנצחה לאקורדיון הוא מתנת יום הולדת משמעותית עבור אשתך או בעלך שהם יוקירו לנצח.

תמיד נחמד לקבל את מה שאתה אוהב כמתנת יום הולדת. אם היא קוראת את ההורוסקופ שלה כל הזמן, דע שהיא תאהב את המתנה הזו, במיוחד ליום ההולדת שלה. למצוא משהו שהוא אוהב יהפוך את כל הלילה למיוחד.

כשהיא תפתח את הדלת

אני אחכה לה עם מתנות, ארוחות פרחים וכל מה שרומנטי שעולה על דעתך. אשתי אוהבת הפתעות, אז החלטתי להפתיע אותה עם ערב רומנטי והרבה פרחים ומתנות. הרסתי את ההפתעה כשניסיתי להסביר את עצמי, ובילינו את יום ההולדת שלו בבכי ובחיבוק.

למעשה

הדבר היחיד שחשבתי עליו היה להפתיע את אשתי, לא איך דרך הפעולה שלי תגרום לה להרגיש. ההיגיון המטופש שלי היה שאשתי אוהבת הפתעות, אז אני חייב להפוך את ההפתעה לכמה שיותר מדהימה בכל דרך אפשרית. החלטתי, בהיותי אידיוט, להעמיד פנים ששכחתי את יום ההולדת של אשתי, רק כדי להפתיע, ובכן, להפתיע אפילו יותר. זה אולי היה דבר שבשגרה, אבל מסיבות יום הולדת בהפתעה הן מועדפות קבועות.

אתה יכול להפתיע אותה באמירה שהזמנת אותה לארוחת ערב חגיגית ואז נתת לה לראות את החברים שלה מחכים לה כשהיא תגיע. לאחר מכן, תוכלו לערוך מסיבת הפתעה גדולה, מתנה גדולה או יום הולדת של בן הזוג.

ההפתעות הללו פשוטות אך יעילות ואמינות

ובן זוגך יודה לך על המאמץ הנפלא הזה. בנוסף, קל להרכיב את הרעיונות היצירתיים ליום הולדת לבעל או לאשתך. עם זאת, אתה יכול לעיין ברעיונות ליום הולדת אלה עבור אשתך או בעלך ולבחור איזה מהם לדעתך ישפר את היום שלהם.

עם זאת, אנו יודעים כמה קשה להמציא את אפשרות יום ההולדת המושלמת והיצירתית עבור אשתך או בעלך. כאשר אתם מחפשים מתנת יום הולדת לאשתכם או לבעלכם, אנו מבינים שאתם לוקחים בחשבון את טעמם, תחומי העניין והאישיות שלהם.

כל רעיון למתנה למטה בטוח ישמח את בן/בת הזוג שלך בגלל כמה הם מהנים

פשוטים ומשמעותיים. אם אתה רוצה להפוך את יום ההולדת של אשתך למשהו מיוחד, כדאי שיהיו לך את רעיונות ההיכרויות הטובים ביותר בשרוול. אם גם אתם מתכננים הפתעת יום הולדת לבת הזוג שלכם בקרוב, תמיד תוכלו לשאול מאיתנו רעיונות.

אין ספק

לחגוג את יום ההולדת של בעלך או אשתך יהיה נהדר עם כל אחד מהרעיונות לעיל. למעשה, ברגע האחרון לא יהיה לך זמן לעשות משהו מסובך ליום ההולדת של אשתך, אבל אתה בהחלט יכול לנסות. שקול לתת לה פריטים קצת שונים ממה שהיא מצפה בדרך כלל ליום ההולדת שלה. רעיונות נפוצים למתנות עשה זאת בעצמך כוללים קולאז', קופסת תכשיטים, סלסלת מתנה של מאכלים אהובים, מסגרת תמונה וכרטיס יום הולדת.

אם אינך בטוח מה לקנות לאשתך

לחג המולד, יום ההולדת שלה, יום האם, יום האהבה – חזור ליסודות. האם אתה מחפש את רעיון המתנה המושלם עבור יום ההולדת שלה, חג המולד, יום האהבה, או סתם כי אתה מוכן להפתעה. אז חבר'ה, בהתבסס על שיחת הפייסבוק האדירה הזו… הנה 51 דברים שאשתכם או החברה שלכם ישמחו לעשות עבורה.