קבלנים כלליים מוסיפים 20 עד 30 אחוז לעלות בניית הבית הכוללת, כי כך הם מתוגמלים על העסקה וניהול של כל קבלני המשנה.

חלק מההיבטים המעשיים של העלויות הכרוכות בבנייה עם Adobe או אדמה נגועה או כל חומרי בנייה טבעיים הם בדרך כלל זהים או גבוהים יותר

אם אתם מתכננים לבנות בית במרכז העיר, במיוחד ליד החוף, עלות הבנייה תהיה הרבה יותר גבוהה מאשר אם הייתם מנסים לבנות בית משלכם באזור הכפרי. בקליפורניה לבדה, עלויות הבנייה של אזורי מגורים כבר גבוהות מהמחירים הרגילים.

בדיוק כמו מחירי הדיור

עלויות הדיור משתנות מאוד באזורים שונים. הדבר נכון במיוחד כאשר משווים בין עלות פרויקטים מסחריים לבין סוגי מבני מסחר באזורים שונים בארץ. על ידי השוואת נתונים מערים כמו ניו יורק, וושינגטון, בוסטון, פילדלפיה וראלי-דורהאם, הערכנו את עלות הבנייה הממוצעת למטר רבוע במזרח ארצות הברית. העלות של בניין מסחרי חד-קומתי היא 361 דולר ארה"ב למטר מרובע, והמחיר המינימלי הוא 301 דולר ארה"ב למטר רבוע.
למידע נוסף על כמה עולה מטר בניה ובונים בית? מהן העלויות על פי מטר כדאי לבקר באתר ishopy.co.il

לבסוף

לגורדי שחקים יש תקציב ממוצע של 557 דולר ארה"ב, בעוד שליקרים יש תקציב של 730 דולר ארה"ב. העלות הממוצעת של בניין בינוני היא הגבוהה ביותר ב-454$ והנמוכה ביותר ב-556$. המחיר היוקרתי של בניין בינוני זה הוא 569 דולר ארה"ב והמחיר הנמוך הוא 474 דולר ארה"ב. עלויות תכנון ותכנון של גורדי שחקים, הכנת האתר, היתרים ובדיקות ועלויות לוגיסטיקה יוסיפו כולם לעלות למטר מרובע.

סוגי המבנים והגימורים הכלולים ללא ספק יבואו לידי ביטוי גם בערך הכולל של המבנה

בדקנו אפשרויות אזוריות, אבל הנה פירוט של העלות הממוצעת לפי סוג בנייה בארה"ב כולה. סיפקנו הערכות ממוצעות המבוססות על מיקום בארה"ב, אך כעת שקול את התפלגות העלויות לפי סוג בניין בארה"ב.

בניין מסחרי בן קומה אחת בדרום ארצות הברית עולה בממוצע 238 $ למטר מרובע

בעוד שגבוהים בממוצע 286 $ למטר מרובע. בית ממוצע בארה"ב של כ-2,600 רגל מרובע עולה כ-400,000 דולר (כ-150 דולר לרגל רבוע), אך יכול להגיע ל-700,000 דולר או יותר, תלוי במגוון גורמים. על פי הסקר האחרון של NAHB ב-2019, העלות הכוללת של בניית בית בשטח של 2,594 רגל מרובע (240 מ"ר) הייתה בממוצע 296,652 דולר. סקר עלויות בנייה של האגודה הלאומית של בוני בתים (NAHB) לשנת 2019 מצא כי העלות הממוצעת לרגל מרובע עבור בית חד-משפחתי היא כ-114 דולר.

על פי פלחי שוק שצוטטו על ידי שווקים דיגיטליים כמו Manta ו-Homeadvisor ובפורומים מקוונים אחרים לבניית דיור

העלות של בניית בית ממוצע של 1,218 רגל מרובע בסן דייגו היא כ-365,400 דולר. בממוצע, העלות למטר מרובע של בית מותאם אישית בסן דייגו היא בין 225 ל-350 דולר ארה"ב, אבל זה רק המחיר הכולל. בהתבסס על מקורות שנאספו כמו חנויות מקוונות, Homeadvisor, Manta ופורומים מקוונים, העלות הממוצעת של בניית בית מותאם אישית במחוז סן דייגו יכולה לנוע בין $300 ל-$500 למטר רבוע או יותר, תלוי בגורמים שונים. דון במאמר זה. באזורים כפריים המחיר למ"ר נע בדרך כלל בסביבות ה-40 אירו, והמחיר ליד החוף יכול לנוע בין 125 ל-140 אירו, ובאזורים היוקרתיים ביותר הוא יכול להגיע גם לכ-1,000 אירו.
למידע בתחום של כמה עולה מטר בניה עליך להעיף מבט ב- deko-israel.co.il

עלות בניית בית בפורטוגל תלויה במספר משתנים

כמו חומרים ואפילו סוג הבנייה. בהערכת עלויות הבנייה, הגורמים המרכזיים הם איכות הבנייה, עיצוב ובנייה, חומרים, עלויות עבודה, היתרים, התקנה ודקורציה חשמלית ומכנית. בעת שימוש במידע הנ"ל, חשוב שכל העלויות שנגרמו יהיו עקביות עם עלות פרויקט הבנייה.

אם הבית שלך

הוא רק PS 250,000, יש להחיל התאמת עלות הפרויקט כדי לקבל עלות למ"ר התואמת את עלות הבנייה (בדוגמה זו, מקדם עלות הבנייה יהיה 1.07, כלומר, גם אם הוא עלות ממוצעת, העלות בפועל עשויה להיות הרבה יותר גבוהה או נמוכה בהתאם לסוג הבית שאתה בונה, שוב המחירים הללו מתווספים לעלות הכוללת של רכישת המגרש שלך, חומרי בניין, עלויות עבודה ומכונות וציוד אחרים. — קחו בחשבון שהעלויות המוצגות במאמר זה הן עבור בית שנבנה ע"י קבלן. עלות בית תלויה בהרבה גורמים, אבל אני בדרך כלל אומר לאנשים מניסיוני שלא תבנו מאוד מאוד בזול. זו אחת המציאות המצערות של החברה בה אנו חיים – עלות הבנייה יכולה להיות גבוהה ביותר. זה אפשרי, אבל באופן כללי, לפחות בסגנון שאני יוצר – אני אוהב לבנות חדש, אני אוהב לבנות איכות גבוהה מאוד ובסטנדרטים גבוהים עבור אנשים, אז העלויות הן בדרך כלל זהות o r גבוה יותר.

ריהוט אפילו את הבית הקטן ביותר בגימורים העדכניים והטובים ביותר של חומרי הבנייה האיכותיים ביותר עדיין יעלה הרבה כסף

בנייה מאבן אדובה או מכל אדמה אחרת היא מייגעת מאוד, ולכן מגדילה את עלות העבודה. אם למגרש שאתם רוצים יש בית על הקרקע שאתם רוצים להרוס, עלות הריסת הבית תייקר את עלות פיתוח המגרש שלכם.

באזורים בהם רווחים איגודי עובדים

המחיר למ"ר יהיה גבוה משמעותית מאשר באזורים בהם איגודי עובדים אינם חברים. לקניונים בווסט אנד יש מחיר גבוה ממוצע של 413 דולר ומחיר נמוך ממוצע של 261 דולר. בניית בנייני בית ספר K-12 בדרום עלתה בממוצע של 260 דולר ארה"ב לרגל מרובע בצד הגבוה ו-217 דולר ארה"ב לרגל רבוע בצד האמצעי והנמוך. העלות הממוצעת של בניית בית ספר יסודי, חטיבת ביניים ותיכון היא 295 דולר, 325 דולר ו-359 דולר, בהתאמה.

המבנים היקרים ביותר מבין כל סוגי המבנים ברשימת הנדל"ן המסחרי שלנו הם מוזיאונים ומרכזי אמנויות הבמה, שממוצע של 892 דולר למטר מרובע לבנייה.
למידע מורחב בנושא של כמה עולה מטר בניה ומחיר בנייה על פי מטר באפשרותך לבדוק ב- deko-israel.com

כאשר האיגוד הלאומי של בוני בתים (NAHB) סקר את חבריה לשנת 2019

הם גילו שעלות הקרקע הממוצעת הייתה קרובה ל-90,000 דולר ארה"ב (שטח הקרקע הממוצע היה 22,000 רגל מרובע או 2,045 מ"ר). עלות בניית הבית הממוצעת של 298,500 דולר היא רק "מחיר החוזה" שגובה הקבלן לבניית הבית. על פי נתונים של לשכת מפקד האוכלוסין האמריקאית בשנת 2020, מחיר המכירה החציוני של בית חד-משפחתי חדש הוא 391,900 דולר (מחיר מכירה חציוני הוא 336,900 דולר), בעוד שהעלות החציונית של בניית בית היא 298,500 דולר בלבד.

הם הכירו שאנשים בדרך כלל מאמינים שבגלל שינויים בעלויות החומרים

השוק של היום עשוי להיות קצת קשה למדוד, אבל הם ציינו שהעלות למטר מרובע עשויה להתחיל מ-350 דולר, ובקצה הנמוך של אמצע- טווח בתים עשוי להתחיל מ-$400. הערך יכול להגיע עד $1,500. או מעל בתים. למרות שחברות שירות מסוימות משתמשות בשטח המגרש או החזית ובעלות הממוצעת כדי לחשב את עלויות ההרחבה, LPC תפתח הערכות עלויות המבוססות על צרכי הפיתוח.