אם יש לך אקנה פעיל או פצעונים אדומים, בחר בקונסילר טיפולי כגון פתרון אקנה או קונסילר שקוף המכיל חומצה סליצילית, אצטילגלוקוזאמין לפילינג תאי עור מתים החוסמים נקבוביות. אנטיביוטיקה מקומית נלחמת בצמיחת יתר של חיידקי פ. אקנה בעור. רופאי עור ואסתטיקאים מציעים טיפולים שמטרתם להפחית את נוכחותם של חיידקים אלה.

אם אתה נוטה להתפרצויות או לעור שמן

אל תחסוך בטיפול בפנים בוקר וערב. בין אם יש לך אקנה ובין אם לאו, חשוב לשטוף את הפנים מדי יום כדי להסיר זיהומים, תאי עור מתים ושמן עודף מעל פני העור שלך. כמו כן, תרצה למרוח קרם לחות שישאיר את העור מועד לאקנה יותר מדי יום לפני שאתה שוטף אותו.

שטיפת הפנים מדי יום עלולה לגרות את העור ולגרום להתפרצויות אקנה. אם העור שלך שמן, אתה עלול להתפתות לוותר על קרם הלחות של הבוקר, שיכול לייבש את העור ולהחמיר אקנה.

שימוש במייקאפ

מוצרי טיפוח לעור או מוצרי טיפוח לשיער יכול גם לגרום לאקנה. איפור ומוצרי טיפוח רבים לעור ולשיער מכילים שמנים ומרכיבים אחרים העלולים לגרום להתפרצויות אקנה. אנשים עם עור מועד לאקנה או אנשים רגישים עם אקנה עשויים לגלות שמוצרי איפור מסוימים כגון יסודות וקונסילרים יכולים להחמיר אקנה ולגרום להתפרצויות חדשות.

מוצרי איפור בסיסיים כגון יסודות יכולים להוביל להתפרצויות אקנה ולפריחות על עור רגיש. בחרו איפור שאינו סותם את הנקבוביות מחקר שנערך בשנת 2013 מצא כי לאנשים שמשתמשים בקוסמטיקה באופן קבוע יש סיכוי גבוה יותר לפצע עור.

ספוגים ומברשות איפור אוספים לכלוך ואבק העלולים לגרום להתפשטות חיידקים והתפרצויות אקנה

שטפו את המברשות כל שבע עד עשרה ימים במים וסבון כדי למנוע התפרצויות אקנה חדשות. מברשות איפור אוספות שאריות מוצרים, לכלוך, שמנים וחיידקים.

לשטוף את הפנים מדי יום, לא רק כדי לקבל פצעונים, יכול לעזור לשפר את עור הפנים. עם זאת, שטיפת פנים תכופה עלולה לגרום להתייבשות העור ולהחמרת הפצעונים.

הפחד הגדול ביותר בעת מריחת מייק אפ לאקנה

הוא להיתקע במראה של פיצוח העוגה, מה שגורם לפריצות שלך להיראות מובנות מאליהן. האשמים באקנה כוללים חיידקים, תאי עור מתים ושמנים מעור של אנשים אחרים שנדבקים למכשיר האיפור שלך. השארת לכלוך על העור לא רק סותמת את הנקבוביות אלא יכולה גם להוביל ליובש יתר של העור ולקשקשים.

אם אתה מחפש פריימרים

יסודות, קונסילרים ואבקות פנים, הקפד לבחור נוסחאות ללא שמן ולא אקנה (כלומר בדיקה על עור מועד לאקנה) ומוצרים שלא הוכח כי לקדם התפרצויות. כשאתה בוחר איפור, חפש מוצרים שאומרים שהם לא קומדוגניים, נטולי שמן ואינם סותמים, מכיוון שמוצרים אלה נוטים פחות לגרום להתפרצות. חפשו מוצרים עם גליצרין וחומצה היאלורונית ששומרים על לחות בעור, כמו גם מוצרים המסומנים כבלתי קומדוגניים, כלומר הם אינם גורמים לאקנה.

אם אתה מהסס לחות עור שמן כיוון שלא כל התרופות לאקנה גורמות לעור יבש ומתקלף, קרם לחות ללא שמן יכול להעניק לעור מראה בריא יותר ולגרום למראה האיפור שלך אפילו טוב יותר.
בכדי לשמוע מידע על טיפים לקוסמטיקה – איך להעלים אקנה באפשרותך לבקר באתר מוצרי קוסמטיקה

לדברי רופאי עור מהאקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה

המפתח לבחירת מוצרי קוסמטיקה שאינם גורמים לאקנה הוא קביעת משטר טיפוח העור המתאים לסוג העור שלך. להלן 10 הרגלי טיפוח העור שיכולים להחמיר אקנה וטיפים לרופאי עור שיכולים לעזור לך לשנות אותם. ניקוי יומי הוא מערכת טיפוח עור בת 3 שלבים לכל סוגי העור וצריכה להוות את עמוד השדרה של אסטרטגיית האיפור שלך לשליטה באקנה.

זה יכול לקחת שנים ועשרות נסיעות לרופא העור

כדי להבין כיצד להסיר אקנה על עורו הייחודי. רופא העור יכול לעזור לך למצוא את שיטת הטיפול הטובה ביותר עבורך ולתת לך עצות שימושיות רבות כיצד להתמודד עם אקנה וכיצד לטפל בסוג העור שלך. גם אם האקנה שלך מתון, כמה פצעונים או נקודות שחורות ממוצרי אקנה ללא מרשם יכול להספיק לניקוי העור.

טיפים אלה מוצגים בעצות האיפור לסרטון עור מועד לאקנה באתר AAD ובערוץ YouTube

הוא חלק מסדרת סרטון החודש של AAD שנותנת טיפים כיצד אנשים יכולים לטפל בעורם, בשיערם ובציפורניהם. דברים ערמומיים אלה יכולים לגרום לך להתפרצויות, אך מוצרי האקנה הטובים ביותר עובדים, כך שכל מה שאתה צריך לדעת כדי לקבל עור בהיר.

במהלך הקיץ העור רגיש לזיהום

אבק, שמן, חום ולחות נוטים להתיישב על הפנים ולהוביל לאקנה, לכן היזהר. מוצרי טיפוח לילה יכולים לקלף תאי עור מתים ופיקדונות העלולים לסתום נקבוביות ולגרום לאקנה. עור מגרה יכול גם לגרום לדלקת, מה שעלול להחמיר את התפרצויות האקנה.

אקנה

היא מצב עור שכיח שיכול לגרום לפגמי עור שונים. אקנה אינו מדבק אבל אם אתה משתף מברשות איפור ומכשירי איפור, חיידקים הגורמים לאקנה, שמנים ותאי עור מתים של אנשים אחרים יכולים להיכנס לאיפור שלך. אם אתה משתמש באיפור שלך, אתה יכול להעביר את החיידקים האלה לעור שלך.
לעוד פרטים נוספים בנושא של דרמלוסופי וטיפים לקוסמטיקה – איך להעלים אקנה באפשרותך לגלוש לאתר delif.co.il