מבחינת המראות הספציפיים, הדבר הטוב ביותר בווילנה מבחינתי הוא האווירה והאדריכלות של העיר. יש בה עיר עתיקה למדי ואינספור כנסיות, שהיא המפתח להנות מהעיר ולחפש דברים אלטרנטיביים ומוזרים. היא גם בירת טראקאי וטירת האי שלה משמשת מרכז מנהלי.

משימוש באבני חן נסתרות לביקור בעיר יפה עם ארכיטקטורה מהממת והיסטוריה תוססת

לווילנה יש הרבה מה להציע. ריכזנו עבורכם מדריך עיר לגלות את החלקים הטובים ביותר בעיר, לא משנה כמה זמן יש לכם. להלן הטיפים שלנו לביקור ראשון בליטא, יחד עם כמה טיפים מועילים ודברים שכדאי לדעת לפני הביקור בעיר.

מכיוון שווילנה

היא העיר הגדולה ביותר בליטא, חשוב להישאר באזור שמציג את העיר במיטבה. למתחילים, זו העיר העתיקה, בה נמצאים רוב הפניות ההיסטוריות ובארים ובתי קפה אלטרנטיביים מוזרים. מרכז העיר קומפקטי מאוד כך שבסוף שבוע קצר תוכלו לקבל תחושה טובה של העיר בסוף שבוע קצר בעיר או ביומיים בעיר.

אמנם יומיים בווילנה מספיקים

כדי לראות את רוב הדברים ולקבל תחושה טובה של העיר, אך אנו מציעים לבלות לפחות 3 ימים בווילנה כדי להפיק את המקסימום מהעיר וגם לבצע טיול של יום או יומיים. . התחל את היום הראשון (או 2-3 ימים) של מסלול וילנה בסיור הליכה חינם עם מקומי. אתה יכול להשיג את זה עם כרטיס מעבר, אבל אם לא, אתה יכול להצטרף לאחד הסיורים שלהם, אותו תוכל לקבל תמורת טיפ של כ -5 יורו.

אם אתה אוהב לטייל באופן פעיל ומחפש אחד מהסיורים שהוזכרו לעיל, הוסף טיול יום לווילנה או אחת לעיירות הספא למסלול הטיול שלך. אם אתה רוצה לחקור חלקים אחרים של אירופה, בקר בווילנה ובליטא.

וילנה

היא עיר מגניבה עם הרבה מראות ופעילויות. וילנה היא בירה במחירים סבירים, ואם אתם נוסעים לתקציב לאירופה, וילנה יכולה להיות העיר המושלמת עבורכם. הטיול עובר משתי ערים וילנה לקובנה תוך 4 ימים תמורת 300 אירו ל -2 אנשים, כולל עלות הטיסות והלינה.

ליטא

היא הראשונה והיפה ביותר במדינות הבלטיות ויש לה בירה יפהפיה, וילנה. זוהי בירה יפהפייה מלאת היסטוריה ותרבות, ותוכלו לבקר באחת הרפובליקות הקטנות ביותר בעולם במרכזה. וילנה היא בירת ליטא והעיר השנייה בגודלה עם למעלה ממיליון תושבים.

למרות שווילנה

בירת ליטא, לא נמצאת בקרבת החוף הבלטי, היא עיר מדהימה שכדאי לחקור אותה. העיר, שנמצאת תמיד ברשימה האירופית שלי, היא עיר רומנטית ויפה לטייל בה, בזכות העיר העתיקה שהשתמרה היטב, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. כבירה, היא התפתחה לעיר למבקרים בשל המבנים ההיסטוריים שלה וסצנת האמנות שלה.

אם יש לך מצב רוח לקסם

בקר ברחובות המרוצפים של העיר העתיקה של וילנה, אחת הערים הגדולות מימי הביניים במזרח אירופה. בעיר העתיקה תמצאו קתדרלות וכנסיות יפות ברחבי העיר, כולל קתדרלת וילנה וכנסיית סנט אן. קשה לבקר בווילנה מבלי שלפחות 100 פעמים לראות את כיכר הקתדרלה ומגדל הפעמונים.

וילנה היא לא עיר גדולה אבל תוך פחות משעה אפשר ללכת לתחנה מקצה אחד של העיר העתיקה. נכנעתי לרעיון שמטיילים רבים אינם עושים הרבה בווילנה כיוון שהיא עיר אפורה ובלתי ניתנת לתיאור.

בחיפוש אחר מקום לא שגרתי ואמנותי יותר, מקום שאינו פועל לפי כללים ארציים, תמצא את הנירוונה שלך בעיר העתיקה של הרפובליקה האזופיס וילנה. בכל קיץ יש לי הזדמנות לבקר בעיר באירופה שנמצאת ברשימת המשאלות שלי, והיא וילנה.

להלן גרסה מרוכזת של מדריך הערים שלנו בווילנה

הכולל סקירה של כמה דגשים פופולריים, טיפים לאוכל, מסלולי תיירות אופייניים, אתרים חלופיים וכמה דברים פנטסטיים שניתן לראות בחינם. טיולי הליכה חינם אלה לא רק נותנים לך תמונה ראשונה טובה של העיר, אלא הם גם דרך מצוינת לדבר עם המקומיים, לקבל המלצות טובות ולפתח רעיונות על מה שאתה רוצה לעשות עם שאר זמנך בעיר. עדיין לא היינו בסיור, אבל זה סימן לכמה מהר העיר התפתחה לעיר שאינה שונה כל כך מאחרים.

שער השחר הוא היחיד שנותר מחומות העיר המקיפות את וילנה. סעו באותו מסלול כדי להגיע מההוסטל בעיר העתיקה לעיר, אבל פספסו את השער ועשו מעקף.

מסיבה זו, כנסיית סנט אן תופסת מקום בולט בעיר העתיקה של וילנה. זו אחת הסיבות לכך שהעיר נמצאת ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו. המסעדה הצמחונית הראשונה בעיר, הפיל הלבן, הספיק לבנות לעצמה מוניטין אצל המקומיים.