המקצועות המבוקשים
בעולם לפי גוגל טרנדס
הקדמה: Google Trends היא דרך מצוינת לראות כמה קריירות
מסוימות פופולריות בעולם. מחולקים לקטגוריות שונות, כך שאתה יכול לקבל מושג במה
אנשים מתעניינים. אם אתה רוצה להיות רופא, למשל, אתה יכול לראות הרבה עניין
בניתוחים. אם אתה רוצה להיות אנליסט פיננסי, תגלה שהביקוש למיומנויות אלה הוא
גבוה. הרשימה נמשכת עוד ועוד – זה כלי נהדר להבנת הקריירה שלך עשויה להיות מועדת.
המקצועות המבוקשים
בעולם לפי דירוג אובייקטיבי
המקצועות הפופולריים
בעולם הם אלו שמציעים משכורות גבוהות והרבה הזדמנויות לקידום. אלה בעלי שכר גבוה
כמו רופאים, עורכי דין ומהנדסים. עם זאת, יש גם תחומים אחרים אחרים עם שכר ומאתגר
שאנשים מתעניינים בהם, עסקים וספורטאים. אז אם אתה מחפש קריירה רווחית, חשוב לעשות
את המחקר שלך קודם!
המקצועות הנפוצים ביותר
בחיפוש בגוגל.
10 המשרות הנפוצות
ביותר בחיפוש בגוגל הן: מורה, רופא, עורך דין, עיתונאי, בנקאי השקעות, מדען
מחשבים, עוזר מורה, אחות מרדים ומהנדס. במונחים של מדינות מובילות לחיפוש בגוגל,
ארצות הברית במקום הראשון עם נפח חיפוש של למעלה מ-2 בינלאומי ליום. סין במקום
השני עם נפח חיפוש של למעלה מ-1.5 גלובלי ליום. ארגנטינה היא מספר שלוש עם נפח
חיפוש של למעלה מ-450 מיליון ליום. ברזיל במקום הרביעי עם חיפוש נפח של למעלה
מ-200 מיליון ליום. הודו במקום החמישי עם נפח חיפוש של למעלה מ-120 מיליון ליום.
מקצוע נוסף שזוכה לביקוש גדול הוא אמן חושים
ליום הולדת. מדובר במקצוע חדש
יחסית אך ריווחי מאד.
מהם 10 המקצועות
המבוקשים ביותר בעולם.
10 המקצועות מבקרים
בחיפוש בגוגל הם: רופא, עורך דין, מורה, אחות, מדען, מתכנת מחשבים, רואה חשבון
ומעצב אופנה. 10 המדינות המובילות למקצועות אלו: ארצות הברית (ארה"ב),
בריטניה (בריטניה), קנדה (CA),
גרמניה (DE),
ספרד (ES), איטליה (IT), צרפת (FR) ויפן (JP).
מהם 10 המקצועות
המבוקשים ביותר בעולם.
10 המדינות השונות
בעולם לחיפוש מקצוע: ארצות הברית, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, סין, הודו
וברזיל.
סיכום
10 המקצועות המבוקשים
ביותר בעולם הם מאוד ודורשים מערך מיומנויות רב. לכן, חשוב להבחין במציאת משרות
אלו על מנת לקבל את הסיכוי ההצלחה. בנוסף, הבנק העולמי אסף נתונים שמראים כמה
ביקוש לחיפוש יש למקצועות מיוחדים. כתוצאה מכך, תוכל להשתמש במידע זה כדי לשפר את
הסיכויים שלך למצוא עבודה בעונה על הצרכים שלך.