עלייה פתאומית בחשבונות המים היא סימן קלאסי לדליפת מים בביתך, אך גם אם אינך רואה סימנים נראים לעין של נזקי מים, ייתכן שיש לך נזילת צלחת או דליפה לא בולטת אחרת למרות שלא ראית שמד המים שלך מסתובב , או שמתם לב לחשבונות מים מוגדלים, ולא ראיתם שום עדות גלויה לפגיעה בצנרת או במערכת החשמל. נראה כי נזילות מים הן תופעה שכיחה, במיוחד אם הברז מטפטף או מטפטף במהלך היום במשך מספר דקות או אפילו במשך שעות בלילה.

אם הנזילה על גבי לוח בטון

עליכם לנתק את הצינור הדולף ולהעביר דרכו צינור מים חדש. בגלל ממטרי גשם אפשריים או סופות, לוקח זמן לאתר חזותית נזילה, לכן חפשו נזילות כאשר המים עדיין נוטפים. אם יש לכם נזילות כמו למעלה, השרברב שלכם יצטרך לחתוך קירות, רצפות ותקרות כדי לקבוע את המיקום המדויק של הנזילות.
למידע נוסף בתחום של מאתר נזילות מים עליך לגשת לאתר termo.co.il

אינדיקציה נוספת לכך שיש לך נזילת מים נסתרת

היא כאשר אתה מבחין בעלייה חדה בחשבון המים שלך בחודשים האחרונים או אפילו בשנים האחרונות. אם אינך יכול להסביר זאת, זה יכול להיות סימן לדליפת מים נסתרת. דרך פשוטה ויעילה נוספת לזהות שיש נזילה אי שם בביתנו היא אם חשבונות המים שלנו עולים, גם אם אין נזילות גלויות ואנחנו עדיין לא מכירים שום ציוד שמשתמש במים מוגזמים.

אם מד המים שלך אינו מציג נזילה

בדוק היטב את כל הצינורות הנגישים כדי לראות אם אתה יכול לזהות לחות בחיבורים, חיבורים ושסתומים. עליכם לבדוק כל שירותים בביתכם כדי לראות אם המיכל דולף, ולבדוק את לחץ המים בכל ברז כדי לוודא ששום דבר לא דולף מהקירות.

בדוק את קערת השירותים אם מים צבעוניים דולפים מהמיכל לתוך הקערה

אם צבעי מאכל נכנסו למיכל האסלה, וודאו כי לא יזלגו מים בין מיכלי האסלה. אם אתה מאמין שיש לך נזילת מים, עליך להמשיך לפעול ולפעול במהירות כדי להבטיח שלא תשלם יותר מדי עבור מים עסקיים ואולי בזבוז מים כל יום. חשוב מאוד לפעול במהירות אם תגלה נזילות מים מכיוון שאלה עלולות לגרום לבעיות. בתור התחלה, חייבים לדעת היכן לחפש אם יש עדויות לכך שהמים שדלפו שוחקים את הצינורות, ובסופו של דבר גורמים לדליפות קטנות לצמוח. אם זה מחמיר, זה עלול לגרום נזק חמור לסביבה, ולכן פעולה מהירה היא המפתח להתמודדות יעילה עם נזילות מים.

אם אינך יכול למצוא או לזהות נזילת מים, תוכל להתקשר למדעי הדליפה בטלפון 1-888-743-5555 לקבלת מידע נוסף ועזרה.

Leak Locators

Inc. בקלייטון, צפון קרוליינה, היא מומחית מובילה בחיפוש ותיקון של נזילות מים נסתרות. אם אתם חוששים מדליפת מים ברשת הצינורות התת קרקעית שלכם, יש לנו שירות איתור ותיקון נזילות שניתן להתאים כולו לעסק שלכם. אינסטלטור מוסמך צריך להיות נמל השיחה הראשון שלך ולהיות מסוגל למצוא ולתקן את המים הנזלים שלך. אם אתם מחפשים מים – מתקנים נזילות – תוכלו למצוא אותם בלונדון והסביבה באמצעות Leake Tracers Direct.

איתור דליפות AAA מתמחה באיתור ממצאי בריכות בחצרות, טרסות, לוחות, שבילי כניסה וקירות. גלאי נזילות המים שלנו משתמשים בחיישנים שפותחו במיוחד ושומעים את הגירור או הפטיש של צינורות סדוקים באדמה.

מדדי לחות מודדים את תכולת הלחות של האוויר בחדר ויכולים לקבוע אם קיים עיבוי או לא

ניתן גם לשאוב אותו ואפשר למצוא אותו בכל חדר עם מערכת לגילוי נזילות מים. אם אינך שומע או רואה שום רעש, התחל בחקירת דליפת מים ובדוק אם הדמיה תרמית וגילוי נזילות מים הם בשבילך. אם לא ראיתם או שמעתם רעש או מצאתם בריכה בחצר, בפטיו, בפאנלים, בחניה או בקיר בביתכם או בעסק.

בדוק את מד המים שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר לזהות אם יש לך דליפה בחלק מהצנרת שלך היא לבדוק את מד המים שלך. אם המונה שלך לא מראה שום עדות לדליפת מים, כדאי להתקשר לחברת המים כדי לוודא שהמונה עובד כמו שצריך. ניתן גם לבדוק זאת בכל שעה ביום או בלילה, גם כשחשוך.

אם אתה מוצא לחות או שלוליות סביב הקומקום שלך שנראות כמו נזילה מכל סוג שהוא

עליך ליצור קשר עם אינסטלטור ברנצ'ו קוקאמונגה באופן מיידי. אם תתקשר לאינסטלטור שלך כדי למצוא את מקור הנזילה הנסתרת, הם יצאו לטיול סביב הבית שלך ומחפשים סימנים או רמזים לדליפות אפשריות.