היסודות של חשבונות חיסכון לפנסיה

חשבונות חיסכון לפנסיה הם דרך מצוינת לחסוך לעתיד. ישנם סוגים רבים ושונים של חשבונות שאתה יכול לבחור מהם, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלך.

כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של חשבונות חיסכון לפנסיה כוללים 401(k)s, IRAs מסורתיים, Roth IRAs ו-SEP IRAs. סוגי חשבונות אלה שונים באופן שבו הם פועלים ובמה שהם מציעים. המעסיק שלך עשוי להציע תוכנית 401(k) המאפשרת לך לתרום כסף לפני מס לקראת פרישתך. אתה יכול גם לפתוח חשבון IRA או Roth IRA מסורתי עם בנק או חברת תיווך אם המעסיק שלך לא מציע.

ה-SEP IRA הוא סוג נוסף של חשבון פרישה שהוא פופולרי בקרב עצמאים שאין להם תוכנית ממומנת על ידי המעסיק. חשוב לציין שיש מגבלות על כמה אתה יכול לתרום בכל שנה בחשבונות אלו – לכן חשוב לחקור לפני פתיחת חשבון!

חשיבותו של יועץ פיננסי

פרישה היא תקופה שבה אנשים יכולים סוף סוף לחיות את חייהם ללא הלחץ בעבודה. עם זאת, זה גם זמן שבו אנשים צריכים לדאוג לעצמם מבחינה כלכלית. יועצים פיננסיים הם דרך מצוינת לעזור לאנשים לוודא שהם מוכנים כראוי לפרישה ויודעים מה לעשות עם הכסף שלהם.

לכל אדם חשוב שיהיה יועץ פיננסי מכיוון שהוא יכול לעזור לך להתכונן לפנסיה ולתת לך עצות כיצד להשתמש בכספך בחוכמה.

חשיבותו של יועץ פיננסי – יועצים פיננסיים, יועץ פיננסי, מתכנן פיננסי, יועץ השקעות

כשזה מגיע לתכנון פרישה, יש הרבה דברים שנכנסים לזה. עליכם לוודא שאתם חוסכים מספיק ואתם מנצלים את כל הטבות המס העומדות לרשותכם. זה המקום שבו יועץ פיננסי יכול להועיל. הם יעזרו לסדר את הכספים שלך ויוכלו לספק עצות לגבי סוג ההשקעות שיתאים ביותר למצב הספציפי שלך.

בארצות הברית לבדה, ישנם יותר ממיליון אנשים בעלי תעודת מתכנן פיננסי מוסמך. אנשי מקצוע אלה יכולים לעזור לך בכל דבר, החל מתכנון פרישה ועד לתכנון עיזבון. השכר השנתי הממוצע לאנשי מקצוע אלה הוא 89 אלף דולר לשנה והם מהווים פחות מ-3% מכלל כוח העבודה בארה"ב.

כמה כסף אתה צריך לפנסיה?

אדם ממוצע צריך 1,000,000 דולר כדי לחיות את פרישת החלומות שלו. עם זאת, לא מדובר רק בכסף. סכום הכסף בפרישה שלך תלוי ב:

– אורח החיים שלך וכמה אתה מוציא

– סובלנות הסיכון שלך

– הגיל שבו אתה יוצא לפנסיה וכמה זמן תחיה.

כמות הכסף שאתה צריך לפנסיה היא שאלה שעלתה בראשם של אנשים רבים. התשובה לשאלה זו תלויה מאוד באורח החיים שלך ובכמות הכסף שאתה צריך מדי חודש.

אתה צריך לחסוך לפחות 15% מההכנסה שלך כדי לקבל פרישה נוחה, אבל זה יהיה הכי טוב אם תחסוך 20% או יותר. חיסכון של 15% לא מספיק כי קצבאות הביטוח הלאומי לא יספיקו ואם תפרוש לפני גיל 65, אז תפסיד כמה קצבאות.

האם אתה מוכן לעתיד? 5 צעדים שכדאי לנקוט כעת לעתיד פיננסי בטוח

מאמר זה עוסק בעתיד הפרישה. הוא מדבר על איך גיל הפרישה נדחק לאחור ואיך אנשים לא מוכנים לעתיד בטוח.

המאמר מציע 5 שלבים שעליך לנקוט כעת כדי לוודא שאתה מוכן לעתיד. שלבים אלה כוללים:

כולנו רוצים לפרוש מתישהו וליהנות מפירות העבודה שלנו, אבל כמה כסף אתה מקבל בפנסיה? איך אפשר להתכונן לעתיד?

ישנם גורמים רבים שיקבעו כמה כסף תקבלו בפנסיה. הצעד הראשון הוא לחשוב על המצב הכלכלי הנוכחי שלך ומה אתה צריך לעשות עכשיו. אם אין לך תוכנית, זה הזמן להתחיל אחת.

מהן תוכניות הפרישה הטובות ביותר?

תכנון פרישה הוא תהליך ההכנה לפרישה. לרוב מדובר בחיסכון בכסף, בהשקעה בנכסים ובעריכת צוואה.

הדרך הטובה ביותר לחסוך לפנסיה היא להשקיע ב-401(k) או ב-IRA. ה-401(k) היא תוכנית בחסות המעסיק המאפשרת לך לחסוך עד 18,500 $ לשנה (24,500 $ אם אתה בן 50 ומעלה). ה-IRA מציע את אותם הטבות מס כמו 401(k), אך הוא אינו בחסות המעסיק.

ניתן לפתוח IRA של Roth עם סכום נמוך של 5,000 $ והתרומות אינן ניתנות לניכוי מס (אבל משיכות כן). IRA מסורתי מאפשר לך לנכות את התרומות שלך מההכנסה החייבת שלך כאשר אתה מבצע אותן, אך מטיל מס על כל הרווחים במשיכה.

שני ה-IRA מציעים הטבות מס משמעותיות עבור אנשים רבים.