קוסמוי היא יעד יפהפה עם שפע של אטרקציות ופעילויות להנאת המטיילים. עם האקלים הממוזג שלה, החודשים הטובים ביותר להגיע לקוסמוי מבחינת מזג האוויר הם מאפריל עד אוקטובר. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של מזג האוויר בקוסמוי במהלך החודשים הללו, תוך דיון על הטמפרטורה, המשקעים ושעות השמש.

אפריל

אפריל הוא זמן אידיאלי לבקר בקוסמוי עבור מטיילים המחפשים מזג אוויר חם. טמפרטורת הים גבוהה מהממוצע, מה שהופך אותו לזמן מצוין לשחייה ולפעילויות מים. במהלך אפריל, הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 16°C (61°F) ביום ו-6°C (43°F) בלילה. כמות המשקעים הממוצעת היא בסביבות 5 אינץ' (125 מ"מ). כמות השמש הממוצעת היא בסביבות 10 שעות ביום, מה שהופך אותו לזמן מצוין ליהנות מהחוץ. אפריל הוא גם חודש מצוין לבקר בקוסמוי בשל הפסטיבלים ואירועי התרבות שלו. חגיגות הפסחא פופולריות במיוחד ומושכות המונים מכל רחבי העולם. אפריל הוא גם זמן טוב לפעילויות הרים, כגון טיולי הליכה, אופני הרים וסקי.

תמונה של קו הרקיע של קוסמוי ביום שמש
קו הרקיע של קוסמוי ביום שמש

מאי

מאי הוא זמן מצוין לבקר בקוסמוי בגלל מזג האוויר המתון שלו. במהלך חודש זה, הטמפרטורה הממוצעת היא כ-17 מעלות צלזיוס (63 מעלות פרנהייט), עם שיא של עד 20 מעלות צלזיוס (68 מעלות פרנהייט). כמות המשקעים נמוכה יחסית, עם ממוצע של רק 20 מ"מ (0.78 אינץ') של משקעים במהלך חודש זה. בנוסף, מאי הוא אחד החודשים שטופי השמש בקוסמוי, עם ממוצע של 10 שעות שמש ביום. זה הופך את זה לזמן אידיאלי לצאת ולחקור את העיר, מכיוון שלא תפריע לך מזג אוויר סגרירי. בנוסף, תוכלו לנצל את הטמפרטורות המתונות וליהנות ממגוון פעילויות בחוץ. בין אם תרצו לטייל במעלה הר, לחקור את החופים הסמוכים, או פשוט לטייל במרכז העיר, מאי הוא הזמן המושלם לעשות זאת.

יוני

יוני הוא זמן אידיאלי לבקר בקוסמוי אם אתם מחפשים אקלים נעים וחמים. הטמפרטורות בחודש יוני נעות בין 17 ל-24 מעלות צלזיוס (62-75 מעלות פרנהייט), עם טמפרטורות יומיות ממוצעות של 20-22 מעלות צלזיוס (68-71 מעלות פרנהייט). זהו זמן מצוין לחקור את העיר ואת האטרקציות הרבות שבה. במהלך יוני, מזג האוויר נוטה להיות שמשי עם ממטרים מזדמנים בלבד. מספר שעות השמש הממוצע בחודש יוני הוא 8-10 שעות ביום, עם ממוצע של בין 180 ל-210 שעות שמש במהלך החודש. המשקעים בחודש יוני קלים יחסית, עם ממוצע של כ-44 מ"מ (1.7 אינץ') של משקעים. גם הלחות נמוכה יחסית, מה שהופך את זה לזמן אידיאלי לחקור את האטרקציות הרבות של העיר.

תמונה של חוף בקוסמוי עם אנשים שנהנים ממזג האוויר החם
חוף בקוסמוי עם אנשים שנהנים ממזג האוויר החם

יולי

יולי הוא אחד החודשים הטובים ביותר לבקר בקוסמוי מבחינת מזג האוויר. הטמפרטורות במהלך חודש זה נעות בין 18 ל-26 מעלות צלזיוס (65-79 פרנהייט). הטמפרטורה בדרך כלל מתונה ונוחה, מה שהופך אותה למושלמת למגוון פעילויות. יולי הוא גם חודש מצוין לשחייה, שכן טמפרטורת הים יכולה להגיע עד 25 מעלות צלזיוס (77 פרנהייט). בדרך כלל יש רמות משקעים נמוכות במהלך החודש הזה, כך שהמבקרים יכולים ליהנות מהשמש מבלי לדאוג לגשם. בנוסף, יולי מציע עד 11 שעות שמש ביום. זה נהדר עבור מטיילים שרוצים להפיק את המרב מזמנם בקוסמוי, מכיוון שהם יכולים ליהנות מהחוץ ולחקור את האטרקציות במהלך היום. יולי הוא גם זמן מצוין לבקר בחופים של קוסמוי. המים חמים יותר והשמים בהירים, מה שהופך אותם למושלם לשחייה, שיזוף ופעילויות חוף אחרות. בסך הכל, יולי הוא חודש מצוין למטיילים להגיע לקוסמוי וליהנות מהאקלים הממוזג שלה.

אוגוסט

אוגוסט הוא אחד מחודשי השיא התיירותיים של קוסמוי, וקל להבין מדוע – מזג האוויר בדרך כלל שמשי וחמים, עם טמפרטורות ממוצעות בין 18-24 מעלות צלזיוס (64-75 מעלות פרנהייט). רוב הימים הם שטופי שמש, עם ממוצע של 10 שעות שמש ביום, והלחות נמוכה. טמפרטורת הים נוחה גם לשחייה ולפעילויות מים אחרות, עם טמפרטורה ממוצעת של 20°C (68°F). כמות המשקעים נמוכה, עם ממוצע של 2-3 ימי גשם בחודש. בסך הכל, אוגוסט הוא זמן מצוין לבקר בקוסמוי וליהנות מהאטרקציות הרבות שבה. מזג האוויר מושלם לימי חוף, טיולי הליכה וטיולים. הימים ארוכים ושטופי שמש, נותנים הרבה זמן לחקור את האזור ואת האטרקציות הרבות שבו. עם הטמפרטורה הנעימה וכמות המשקעים הנמוכה שלו, אוגוסט הוא הזמן האידיאלי לבקר בקוסמוי ולהפיק את המרב מהאטרקציות שבה.

קוסמוי מציע אקלים אידיאלי למטיילים מאפריל עד אוקטובר, מה שהופך אותו ליעד המושלם לחופשה שטופת שמש! לעוד מידע שימושי ממליצים לבקר באתר של תאי טורס תאילנד, שנגיש בחינם.