יש בשוק כל כך הרבה מותגים של שקיות רב פעמיות, שבחירת האופציה הטובה ביותר יכולה להיות מאתגרת. לאחר בדיקה של כמה מותגים שונים של שקיות סיליקון, כולל שקיות Stasher, ה- Safran Best עם התיק הרב-פעמי הרב-שנתי לשימוש חוזר עם כוסות, ביצע טוב יותר מאחרים. התיק לשימוש חוזר מפלסטיק ממוחזר רוסי הוא בטוח למדיח כלים, אך הבדיקות שלי הראו כי השקית האטומה של המדיח אינה מחזיקה מספיק חזק, לכן אני ממליץ על שקית שטיפת יד במקום.

הזרבובית המיוצקת ואטום הרוכסן הכפול הופכים דליפות לנדיר בתיק זה

בשקית זו תוכלו לאחסן גלידה, מרק, מרק וכו 'והיא דולפת. זו שקית חזקה שמחזיקה מעמד היטב בבדיקות שלי, אבל יש כמה סיבות שבגללן אני לא אוהבת את התיק הזה, מלבד מילוי והסרת מזון, זה לא אידיאלי כי זה לא קל לפתיחה.

שקיות אחסון חלב אם אינן זהות לשקיות הבקבוק המשמשות להאכלה. שקיות הבקבוקים דקיקות ואני לא ממליץ לאחסן בהן חלב למטרה זו. הרבה יותר קל למזוג חלב לשקית חלב אם מכיוון שמדובר בשקית רוכסן ולרבים מהם יש זרבובית לכך.

אם אינכם מתכננים לייצר כמויות גדולות של מזון קפוא

שקיות אלו הן בחירה טובה. מנקודת מבט של נכס, כל האפשרויות שלעיל הן גרסאות קטנות יותר של שקיות מקפיא מרוכזות בגודל גלון עם טכנולוגיית איטום אחיזה, 60 בדיקות ספירה והן שקיות המקפיא הפופולריות ביותר. אם אחת מהתיקים האלה יותר מדי בשבילך (75 שקיות ZiplOC Quart בסך הכל), אתה בהחלט צריך לנסות אותם.
למידע נוסף על זיפבאג באפשרותך לבקר ב- zipbag.co.il

Recredo

הוא סט נוסף של שקיות אחסון רב פעמיות המגיעות עם שמונה שקיות בגדלים שונים לאחסון מזון. השקיות מיוצרות מסיליקון בטוח למזון והן מושלמות לשימוש ארוך טווח ללא חשש מכימיקלים מזיקים שמזהמים את המזון שלך. אם אתם מחפשים דרך חסכונית לאחסון שאריות וחטיפים, אל תסתכלו רחוק יותר מהתיקים הרב פעמיים של KitHelp.

אם אתה רוצה לבשל סו וויד וליהנות מהיתרונות של ואקום באיטום המזון שלך

אז שקית האחסון למזון הניתן לאטימה ואקום של Ouii היא התיק הרב פעמי עבורך. הוא עשוי מניילון בטוח למזון, שהוא ללא PE ו- BPA ובטוח לאחסון ארוך טווח של מזון. תיק זה מיועד לבישול סו-וידי ועמיד בחום עד 185%.

לארוחות ערב טעימות למרינאטור

זרק את כל המרכיבים שלך בשקית זיפלוק 2 ליטר במקפיא. אתה לא צריך לשלוף את השיער כדי להחליט באיזה שקית להכניס את הבקר שלך כי המנות לא נפתחות. בעת חימום במיקרו, הפשרה או חימום חוזר, עליכם לפתוח את הרוכסן בסנטימטר אחד על מנת שניתן יהיה לפרוק אותו כדי למנוע קיטור להיווצר בתוך השקית, לאלץ אותו להתפוצץ ולהרוס לכם את האוכל או לשבש את תהליך המיקרוגל.

התאמה לסוג התיק הנכון ולצרכים שלך

היא הצעד הראשון להפוך את אחסון והכנת המזון למשימה קלה. ניתן לאחסן את חומרי ההוראה בכיתה Caddyakeep בשקיות זיפלוק של 2 ליטר בקלות במקפיא. שקיות בגודל רבעון וגלון נהדרות לאחסון שאריות אוכל ואריזת אוכל לפיקניקים. לא משנה באיזה גודל תבחרו, תוכלו ליהנות ממספר תכונות המגנות על האוכל שלכם ומאריכות את טריותו. אם אתה אמא טרייה, ייתכן שאתה תוהה מדוע אינך משתמש בשקיות הרוכסן שתוכל למצוא במכולת. שקיות זיפלוק אינן מיועדות לאחסון חלב אם, ולכן הסבירות לדליפות, נזילות וזיהום גבוהה.

שקיות אחסון חלב אם הן עמידות מאוד וסטריליות

כלומר לתינוקך יש סיכוי נמוך להידבק בחיידקים משוטטים. הם נטולי BPA ועבים מספיק בכדי לשמש להקפאה, הפשרה וחלב חם. זה מקטין את הסבירות לחיפושי שקיות שקריות, מה שעלול להוביל לכלי נשק וחפצים אסורים אחרים לאצטדיון.

הצוות יהיה יעיל ויעיל יותר בבקרת המזוודות, מה שאומר פחות זמן לאורחים לעמוד בתור בשערים. פחות זמן בשער אומר שאורחים יכולים לבלות יותר זמן ליהנות מהמתקנים שבאצטדיון.

עשויים סיליקון

ויניל ובד, הם מציעים את הנוחות של עמיתיהם החד פעמיים עם אטמים דולפים, מידות קומפקטיות ויכולת לראות יותר. אני אוהב את הגודל, הצורה והצבעים המהנים של צבעי סיליקון הבטוחים למזון, אך הם יקרים ואינם בהישג יד לאפשרויות אחרות שלהם לאחסון מזון במטבח.

במאמר זה אשתף את מחקרי ונתוני התיקים הרב פעמיים שהושגו ותהליך המחקר השלם שלי. גלול מטה כדי לראות את תיקי פראדאס הטובים ביותר שדורגנו כשווה להשקיע בהם עם פוטנציאל סיבוב ראש נצחי.

השקיות הרב פעמיות עטורות הפרסים מיוצרות מחומר PEVA המאושר על ידי המזון, על ידי ה- FDA, והאהוב המוחלט עליי הוא השקית לשימוש חוזר בגודל גלון, הקפאה. זה הכי קרוב שהגעתי לתיק מקפיא זיפלוק מסורתי.