שיווק העסק שלך ויצירת לקוחות חדשים הם רק חלק אחד בחידה העסקית הכוללת. במדריך זה אנו מעמיקים בסיבות מדוע בניית קשרי לקוחות חשובים כל כך ומציגים תשע אסטרטגיות שיעזרו לכם להתחיל.

במאמר זה נבחן כיצד תוכלו לשפר את נאמנות הלקוחות שלכם ולחזק את הקשר שלכם עם הלקוחות שלכם

אנו בוחנים אסטרטגיות בהן תוכלו להשתמש כדי לחזק ולהעמיק את קשרי הלקוחות בדרכים שלא ידעתם בעבר. בסוף המאמר תוכלו להתרגש להוציא לפועל את מה שלמדתם כדי להפיק תועלת מיחסי לקוח טובים יותר המועילים ללקוח וגם לעסק הקטן שלכם.

ניהול קשרי לקוחות הוא מרכיב מרכזי בבניית עסק מצליח. יצירה ושמירה על קשרי לקוחות חזקים תלוי בך ובכל מי שאיתו אתה פונה כלקוח. המפתח ליחסים טובים הוא תקשורת, שהיא דרך חיונית לבנות מערכות יחסים עם לקוחות.

מאמר זה מכוון לבעלי עסקים קטנים שרוצים לשפר את קשרי הלקוחות, לבנות המלצות ולבנות נאמנות למותג. כלי תוכנה ומערכות CRM (ניהול קשרי לקוחות) יכולים לעזור בשיפור יחסי הלקוחות.

קשרי לקוחות קשרי לקוחות מתארים את האופן בו חברה עובדת עם לקוחותיה לשיפור חווית הלקוח

בניית קשרי לקוחות חזקים היא דרך נהדרת לטפח נאמנות לקוחות ולשמור על לקוחות יקרי ערך לטווח הארוך. קשרי לקוחות הם התהליך הכללי של החברה לשמירה על קשר חיובי עם לקוחותיך וניתן לסכם אותם כחווית אינטראקציה עם לקוחות.

במערכת יחסים טובה עם הלקוחות

הלקוח חווה לקוח עקבי ועושה רושם טוב בכל פעם שהוא מתקשר עם החברה. כתוצאה מהתנהגות זו לקוחות מבינים ומפיקים את הערך האמיתי של העסק. לבניית יחסי לקוחות אמינים, שקול אינטראקציות לאורך כל מסע הלקוח וגורמים אחרים המשפיעים על יחסי הלקוחות.
למידע נוסף בתחום של לוגו גיפט מוצרי פרסום יש לבדוק ב- logogift.co.il

אינטראקציות בין עובדים עם לקוחות הן חלק בלתי נפרד מיצירת חווית לקוח נהדרת

פיתוח תוכנית נאמנות המתגמלת לקוחות טובים על חסותם על ידי מתן אסימונים קטנים לעסק שלהם יכולה לסייע בחיזוק נאמנות הצרכנים. ספר ללקוחות שלך על העסק שלך בשיחות איתם.

גלה מה הלקוחות שלך זקוקים והראה להם שיש לך את הפתרון לבעיה שלהם. המתנה לשירות לקוחות עלולה להפוך לבעיה, לכן כדאי לפתח מיומנויות תקשורת עם הלקוחות לפני שתקבל צוות חדש. אם כבר יש לכם עובדים, למדו אותם כיצד לתקשר עם הלקוחות.

דרך נהדרת להתחיל לבנות מערכות יחסים ברשתות החברתיות היא ליצור ערוץ שירות לקוחות משלך. אתה יכול להסיר דף מהספר החברתי של Sprout ולהקים חשבון טוויטר לטיפול בקשות שירות לקוחות ולתקשר תמיכה במוצר ופתרון בעיות.

יצירת עלון או דוא"ל רגיל עם טיפים והצעות שימושיות באופן ידידותי בכדי לגרום ללקוחותיך להרגיש שהם יודעים שאתה רק חלק מהקרב אם ברצונך לחזק ולקיים את קשרי הלקוחות

פריצה לתיבות הדואר הנכנס של אנשים לא רק נותנת להם את ההזדמנות להציע עסקאות, תגמולים והרגלים נאמנים, אלא גם שומרת עליהם בראש מעייניהם. כשאנשים זקוקים לשירותים שלך, בקש המלצות ושמך יכול להיות קצה לשון אחרת.

ספק ללקוחות את המידע העדכני ביותר לפני שקונים מוצר. הוסף תוכנת דלפק עזרה לתמיכה בשירות לקוחות ותמיכה בצוותי הצלחה המפקחים על אינטראקציות עם לקוחות בכל עת. עדכן את הלקוחות שלך לגבי דברים שהם צריכים להיות מעוניינים בהם.

כל המאמצים הללו מכוונים לקידום הצלחת הלקוח ולספק את צרכי הלקוח המשתנים. ואכן, מנהיגים עסקיים סבורים ששירות לקוחות הוא הגבול האחרון עבור חברות המעוניינות להבדיל את המתחרות.

תהליך נאמנות הלקוחות

הוא גורם חשוב בכל אסטרטגיה עסקית. מחקרים מראים כי עולה חמש פעמים יותר למשוך מבקרים חדשים מאשר לשמור על קיימים – למעשה, 18% מהחברות מתרכזות בשימור יותר מאשר בשיווק. למעשה, קיים סיכוי של 60 עד 70 אחוז למכירה ללקוח או לחברה בהווה, אך רק סיכוי של 5 עד 20 אחוז לרוכש חדש.

זה אומר שלא צריך לעשות דברים רק במטרה לשפר את הרווח שלך. רכישת לידים חדשים הינה פעילות שיווקית חשובה התורמת לרווחת העסק, אך אינך יכול למתוח את התקציב שלך יתר על המידה או לייצר הכנסות מספקות.

ערך חיי לקוח (CLV) מתייחס למחזור הכולל של החברה יכולה לצפות מלקוח במהלך מערכת יחסים עסקית

יש הבדל עצום בין הרווח שאתה מרוויח ממכירה ממוצעת לבין התמונה הגדולה יותר של הרווח הכולל שהלקוח הממוצע שלך מרוויח לאורך כל הקשר העסקי שלך אתך. כשאתה מבין כמה רווח משותף שלקוח מייצג עבור העסק שלך, בין אם הוא קונה איתך מדי חודש, כל שנה או כל עשור, אתה מבין כמה חשוב לטפל טוב בלקוחות שלך.

לדברי פורבס, הצרכנים מוכנים לשלם 17% יותר עבור מוצרים מחברות עם שירות מעולה. ללקוח מרוצה יש קשר בריא עם החברה שלו, מה שעשוי להוביל לרכישות גדולות יותר בעתיד. סקרים מראים כי 91% מהלקוחות הלא מרוצים עוזבים את הקשר.

החברה שלך חייבת להיות אחת מאותן חברות שיש לה לקוח אומלל

להלן 10 דרכים לשיפור קשרי הלקוחות כך שהעסק שלך לא רק ישמור על לקוחותיו הנוכחיים, אלא גם יגדל ויתפתח. פרנסין רודריגס, מנהלת בכירה בהצלחה של לקוחות ב- WordStream, מאמינה שדוחות שנתיים רבעוניים הם חיוניים לבניית מערכות יחסים עם לקוחות. היא מאמינה כי סוכנויות נכנסות לעיתים קרובות למעגל דוחות חודשיים כדי להוכיח כי השירותים הועברו.

חשוב לקחת צעד אחורה בכל רבעון ולנהל שיחה ממוקדת על אסטרטגיות ברמה גבוהה. QBR מאפשר לסוכנויות ולקוחות לחשוב על יעדים חדשים, יעילות ואסטרטגיות בעבר ולהתמקד בעתיד.