ריכזנו רשימה של מועדי הקיץ האהובים עלינו לחמישה רובעים ופעילויות לכל סוגי הזוגות. הרשימה הזו ודאי תהיה תאריך הקיץ המושלם – בין אם אתם מתאימים למישהו בטינדר, נפגשתם לאחרונה בסיור או התחתנתם במשך שנים. ממדעי יחסים לשמונה מהרעיונות הטובים ביותר לדייטים בחיק הטבע.

שייט הערב שלכם דרך הארכיטקטורה והאורות של גות'האם

הוא אחד הרעיונות המובילים שלנו לזוגות נשואים המעוניינים ללמוד משהו חדש בניו יורק. יש להם גם סיורים בקו הרקיע וחצרות ההדסון כדי להשלים את רשימת הדברים המהנים שלנו לעשות בניו יורק.
למידע מורחב אודות מארז פיקניק בטבע באפשרותך לגשת לאתר meshekofir.co.il

אתה ובן זוגך עולים על יאכטה משנות העשרים לנסיעה של שעתיים עם משקאות, ג'אז קלאסי ונופים של ציוני דרך מפורסמים בניו יורק כמו גשר ברוקלין, פסל החירות, אי אליס וקו הרקיע של מנהטן התחתית.

לדייט מהנה מעבר לנהר ברוקלין בקרו במוזיאון ברוקלין וראו את אוסף האמנות הפנטסטי שלו

רעיון נוסף לדייטים מהנה הוא ביקור במצפה הכוכבים העולמי אחד במרכז הסחר העולמי. אתה והדייט שלך יכולים ליהנות מהנוף המפורסם של אחד המצפים של בניין האמפייר סטייט.

לקבלת רעיונות לדייטים מהנים יותר בניו יורק

אתה ואהובכם יכולים לברוח מהעיר בטיול יום לאי המושל. לפני שאתם מזמינים את השהות שלכם, התבוננו בחווית glamping שלנו באי. טיילו בארקדת בת'סדה היפה, תפסו נקניקייה ממשאית האוכל ותהנו מפיקניק רומנטי ליד המזרקה עם מוזיקת רחוב מהדהדת.

אוויר קריר יכול לגרום לאוהבים להפוך את עצמם לנוחים מתחת לשמיכות

ללכת בתוך פלנל יד ביד או כדי להרגיש בנוח ליד האש. הימים ארוכים ומזג האוויר מספיק חם כדי לעשות דברים רבים בחוץ, מה שמוביל לאינסוף הזדמנויות לתאריכי קיץ מהנים. ישנן פעילויות רומנטיות רבות בחיק הטבע, החל מפעילויות אמנותיות כמו קונצרטים באוויר הפתוח ותיאטרון חי, לפיקניקים טעימים ומשאיות אוכל ועד פעילויות חוצות אמיתיות כמו טיולים ורכיבה על אופניים.

זה הזמן המושלם לתפוס משהו מיוחד ולצאת להרפתקה

בין אם אתם יוצאים עם זוגות, מאורסים, מאורסים או נשואים. גם אם ליל הדייט שלכם מסתיים בחדר השינה, הרעיון הוא שזה משהו מיוחד ושונה מהשגרה הרגילה שלכם. קטיף תפוחים מהנה כמו כל רעיון לדייט והוא מיושן ומתוק באותה מידה.

רעיונות תאריך יצירתיים אלה יכולים לעזור לכם ליצור זיכרונות בתור הדייט הראשון

הדייט השני או הדייט ה -500. לפני שאתם יוצאים לדייט, בחרו סרט פופולרי, להיט, בגד, חטיף שהיה פופולרי כבר שנים מאז שנפגשתם, או אפילו את הארוחה או ארוחת הערב הראשונה שלכם ביחד. חשבו על רעיונות אלה כחוויה מהנה של קשר שאתם ובן הזוג שלכם תזכרו להמשך מערכת היחסים שלכם.

מטיולי חוף ועד ביקורים במוזיאון עם הזריחה

יש הרבה רעיונות יצירתיים להיכרויות כדי לקרוא כדי לראות אילו תאריכים מתאימים למערכת היחסים שלך. העלינו את הציפיות לדייט לילה לאנשים, אך אנשים עם רעיונות היכרויות פשוטים ויצירתיים אלה יכולים לעשות זאת עם ההתחלה. הם לא עולים טון כסף והם אינם דורשים מאמץ עצום.

ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לדייט ראשון נהדרים

לא משעממים, שבוודאי מרשימים את הדייט שלכם עם הרעיונות החכמים שלכם ומניחים את הבסיס למערכת יחסים ארוכת טווח. על פי סקר של אפליקציות ההיכרויות הטובות ביותר, Zoosk, Dinner, Coffee and a Walk הוא הרעיון השלישי בשכיחות היכרויות לנשים בשנות ה -30, 50 וה -60 לחייהם, ומדורג במקום הרביעי בקרב הנשים שעדיין בשנות העשרים לחייהן. במחקר של Zoosk על רעיונות היכרויות לנשים בכל הגילאים, כמעט כולם ציינו את החוף כאחד המקומות הרומנטיים ביותר שלהם.

בדומה לרעיון הגן הבוטני

רעיון זה של הדייט הראשון מעביר את המיקוד על שני האחרים, אומר זעפרן, שיכול לעזור להפחית את הסרבול שעלול להתרחש בפגישה הראשונה. ארוחת ערב במסעדה מפוארת היא נחמדה, אבל רעיון התאריך הזה הוא דרך להיות מתחשבים. משוך את השפע והזכאות של תאריך מסעדה טיפוסי הרחק מהתאריך.

אם כבר מדברים על מבוגרים שעושים עבודות סתיו

הנה כמה רעיונות לדייטים כמו לגרוף עלים יחד. צאו למסע גילוי יחד בתלבושות ליל כל הקדושים, נסו מסכות וצחקו אחד את השני. נסיעה משותפת יכולה להיות חלק מרעיונות היכרויות הטובים ביותר ולחלק מהאזורים יש שפע של אפשרויות.

לצחוק עם להבות חדשות ואהובים זקנים זו דרך טובה לבלות ערב. ישנן דרכים רבות לשחק במשחקים ולזכות במשהו מיוחד עבור אהובך. לאחר המשמעותי שלך יהיה לילה נהדר איתך וכולם יאהבו שהפכת להיות יצירתיים.

תאריך ערסל בחצר האחורית עם אהובתך הוא הדרך המושלמת לנוח ולהירגע. קח את לחמניית הדבש שלך ופנה לחצר לחצר האחורית הרומנטית שלעולם לא תשכח. מועדון הג'אז המתנדנד BYOB, הנחשב למקום הנכון להיות בהארלם, הוא אידיאלי לליל דייטים.

אין תירוץ טוב יותר ממזג האוויר הקריר יותר לקחת טיול רומנטי ולמצוא מישהו חדש

אחרי הלימודים חוגגים את תחילת הלימודים עם רעיון לחיות מחמד של מורה. האהבה שלנו לטבע היא במיטבה בטיולי סתיו ורעיון בית ספר לנושא זה יעזור לך להעלות אותו לשלב הבא.

צרו את מזמורי חג המולד

היכנסו לרכב ובדקו את הרעיונות החמודים הללו לתאורת חג המולד בעיר. הפיצו את העידוד על ידי מעבר מדלת לדלת עם רעיונות מתנה לחג המולד פשוטים במיוחד. תפוס את ערכת העל הזו אם אתה זקוק לרגע מהיר לגניבה במכונית שלך עם הרעיונות הפשוטים האלה לליל התאריך.

כולנו יודעים שלא לכולם יש רשימה של רעיונות לזמן טוב. ההבדל בין תאריך לילה למועד בו בן / בת הזוג שלך שוכח הוא שהוא או היא יכולים לזכור מישהו אחר עם קצת מאמץ וחשיבה יצירתית.