אדם או ישות חייבים להיות בעלי רישיון כקבלן שיפוץ בית לביצוע עבודות בנייה, שיפוץ, שיפוץ או שיפור אחר בכל פיסת קרקע או בניין דירות בניו יורק.

במקרה

בזמן ששוחחה עם חברה שלי מבית הספר למנהל עסקים (היא ידועה בתשומת הלב שלה לפרטים ועושה מחקר יותר מהאדם הממוצע, ואני מכבדת את דעתה), היא המליצה על מרכז הבנייה של קליפורניה ובמיוחד EZ (עובר מ"EZ בנוסף, CCC-XP משתפת פעולה עם WORKNOW, פלטפורמה מקומית המספקת הדרכה, הדרכה וסיוע בתעסוקה ושירותי תמיכה משפחתית כגון טיפול בילדים או רכישת ציוד וכלי בנייה. עבור עלויות התפעול של הקיים הבניין והפרטים הדרושים כדי לקבל החלטה פיננסית על חוזה לשיפור ביצועים לטווח ארוך המבוסס על תוצאות העבודה הושלמה כעת ואנחנו אוהבים את הבית החדש שלנו, במיוחד את האזורים ששופצו על ידי EZ.

לאחר המסגרת מהמקלחון החדש שנבנה

התברר שהוא קטן ממה שחשבתי (למרות שהוא נבנה לפי התוכנית שלי), שאלתי אם נוכל להרחיב אותו. EZ מעולם לא גבתה מאיתנו תשלום נוסף עבור ביצוע השינויים האלה, אני רק שהם ביצעו את השינויים האלה כי הם רצו לוודא שאנחנו מרוצים מהמבנה. לאחר מכן השתלטו הדיירים על הבניין כדי לבנות את מיקומם הייחודי. חבר הכיר לנו את הקבלן הכללי והסכים להשלים את העבודה במסגרת התקציב שלנו, אבל לא קיבלנו ממנו מצב רוח טוב (הוא נראה מבולגן ומעולם לא ענה לטלפונים שלנו, ומייל איחר. במשך שבועות רבים, אין אתר או תגובה מקוונת והמשך לשלוח לנו הצעות שגויות).
למידע נוסף על קבלן שיפוצים במרכז כדאי לגלוש לאתר dscpr770.co.il

סוכנות ממשלתית יכולה להגיש בקשה להשתתף בתוכנית על ידי הגשת בקשה למחלקת הבנייה והקניין של CAM

תיאור זה הוא רק הסבר כללי למי צריך להיות בעל רישיון קבלן עשה זאת בעצמך. תיקונים רבים דורשים אישור מחלקת הבנייה של העיר ניו יורק (DOB). ביטול זה אינו משפיע על דרישות הרישוי לקבלני שיפוצים.

הם הצליחו לעמוד בתקציב

לבנות סטודיו יפה תוך זמן קצר, ולספק לנו את שירות הלקוחות הטוב ביותר. מרכזי המצוינות של חברת הבנייה גלבן (COE) הם צוותים לאומיים של אנשי מקצוע ותיקים, מומחים בתעשיות של לקוחותיהם ומובילים את שיפור השירותים החדשניים.

הפרויקט צפוי להסתיים עד סוף שנת 2023

והעבודות יכולות להימשך במהלך תקופת הבנייה. לאורך הפרויקט, EZ עזר לנו, בין אם חשבנו שזה רע ובין אם ראינו פגמים. עבודות שיפוץ אחרות של הבית כוללות, בין היתר, בנייה, החלפה או שיפור של מרתפים, שבילים, גדרות, מוסכים, גינון, מרפסות, מרפסות, מדרכות, בריכות שחייה, מרפסות ושיפורים אחרים בבניינים או קרקעות שכנות.

עבוד עם נציג PG&E שלך

כדי לארגן צוות בנייה של PG&E (גז טבעי ו/או חשמל). הרמה, הנפה, הרמה או העברה של בית או בניין מחייבת בדיקה מיוחדת של ה-DOB. החל מה-9 באוגוסט 2020, DCWP לא תנפיק עוד רישיונות למוכרי שיפוץ בית, ולא תקבל בקשות חדשות או חידושים.

כתנאי חוזי

עלות הביקורת הטכנית עשויה להיות מוגדרת בחוזה הביצוע מבוסס התוצאות. הציוד החדש ממומן על ידי ה-ESCO, וה-ESCO מבטיח את החיסכון המינימלי באנרגיה הנדרש לשירות החוב. החיסכון יופנה לרכישת ציוד חלופי חדש ומשופר בתוך התקופה הנקובת בחוזה, שלא תעלה על 20 שנה. ה-AGC פרסם ושומר מידע הקשור ל-COVID-19, כולל משאבים הקשורים לבטיחות, בריאות ואיכות הסביבה במגזר הבנייה.

אנו משפרים את חווית הלקוח בנמל התעופה הבינלאומי בסיאטל-טקומה (SEA) על ידי שדרוג הטרמינל המרכזי כדי לספק יותר מסעדות וחנויות, מקומות ישיבה טובים יותר ומרווח מרפקים ושיפור נגישות ADA.

רוב עבודות השיפוץ בשלב הראשון נעשו מאחורי הקלעים. חומר זה כולל שיטות עבודה בטוחות וחוברות להדפסה (באנגלית ובספרדית) להפצה ללקוחות.

אתר האינטרנט של קליפורניה חיסון נגד COVID-19 למידע נוסף ומשאבים זמין כאן

אנו מבטיחים להציע לך תוצאה שתדהים אותך עד שנבנה מחדש. ככל שחיסוני COVID-19 מתרבים, המחלקה לענייני צרכנות תומכת במאמצי המדינות להבטיח שכל הספקים עומדים בתקני הרישום והניהול של חיסוני COVID-19.