התקנת מנעולים איכותיים היא שלב חשוב בהגנה על הבית מפני גנבים ופולשים. הבנת מטרת האבטחה הקשורה באבטחת דלת נעולה חיונית לתכנון התקן נעילה מתאים. אבטחה נכונה של דלתות בבית דורשת לרוב שילוב של סגנונות מנעולים.

קשה למצוא מנעולי אבטחה מתאימים לדלתות צרפתיות שכן גדלי הדלתות משתנים וחייבים לעמוד בתקנים הנדרשים למנעול. מנעול דלת פטלוק צרפתי פשוט ובמחיר סביר מספק ביטחון ללא התקנה מסובכת.

ניתן להתקין תפסים

סורגי אבטחה ובריחים צרפתיים לאבטחת דלתות צרפתיות חיצוניות. אפשרויות אבטחה אחרות כוללות התקנת ממברנות אטומות לנפץ או מנעולי דלת הזזה מחוזקים. ישנם טיפים רבים לבטיחות שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשמור על מנעול הדלת שלך חזק ומאובטח.

מומחי אבטחה רבים ממליצים להוסיף מחסומים פיזיים

כולל סורגים, תפסים ושרשראות, כדי להגן על מנעולי הדלת. התקנת חומרה כדי להגן מפני סוג זה של התקפה יכולה להגביר את האבטחה של היציאות שלך. מנעולים שנשברים בקלות או שהותקנו בצורה לא נכונה יכולים להפוך את הדלתות שלך לקו הגנה חלש מאוד.

ניתן לנפץ בקלות את דלתות הזכוכית הגדולות

ולעתים קרובות מותירות את ה-Larg חשוף להתקפה. לעתים קרובות גנבים שוברים דלתות בצד הציר במקום מנסים לבחור במנעולי הדלת. עם בריח גליל בודד, גנבים שוברים לעתים קרובות חלונות צד כדי להיכנס ופשוט מסובבים את הבריח. המנעול על ידית הדלת קל להפליא לגנבים על ידי בחירת המנעול או פשוט הוצאת ידית הדלת החוצה עם פטיש.

במקום בריח ו/או בריח, המנעול האוטומטי של KURIKI NS משתמש בוו לנעילת הדלת. מנעול וו זה משתמש במתכת כחומר לדלת ההזזה.
לפרטים נוספים בתחום של פורץ מנעולים ודלתות בפריסה מומלץ להעיף מבט ב- levimanulan.co.il

בהתקנת מנעול הדלת

הבורג מקובע מבפנים ומשמש רק ליציאה מצד זה. מאחר ואפשרות הנעילה הזו עובדת, תמנעו מהדלת להיות פגיעה בפני מישהו שעלול לנסות לפתוח את המנעול. ודאו שיש לכם שחרור חירום (חפשו את החור הקטן במרכז הידית) כדי שתוכלו לפתוח את הדלת מבחוץ עם מהדק במקרה חירום.

מנעול דלת צרפתית עליון זה ממוקם בחלק העליון של הדלת כך שהילד לא יכול להגיע אליו ולפתוח את הדלת

המנעול מחזיק את הידית כדי לשמור על דלתות מרפסת ודלתות מרפסת סגורות, הגנה על מנופים ובריחים מגנבים. המנעול מתאים גם לארונות אם הם מצוידים בדלתות צרפתיות או כפולות. מנעול זה מתאים גם לדלתות אנדרסון עם ידיות עגולות ומעוגלות.

הסיבה לכך

היא שהאופי הפתוח של הדלת שלך עשוי שלא לכלול מספיק תכונות לאבטחת המנעול. השימוש בהתקן נעילה זה מוגבל לדלתות הנדרשות ליציאה חד כיוונית, מכיוון שצד היציאה של הדלת חייב להיות מצויד בפונקציות פתיחת הדלת. התקן נעילת בקרת הגישה מחייב להצטייד בחיישן בצד היציאה של הדלת כדי לפתוח את הדלת כאשר מזוהה אדם מתקרב.

התקן נעילה זה הופך ללא יעיל גם כאשר אדם קרוב מספיק

כדי להפעיל חיישן תנועה שפותח את הדלת. כאשר התקן השחרור הידני מופעל, יש לכבות את החשמל למנעול והדלת חייבת להישאר לא נעולה למשך 30 שניות לפחות, ולאפשר מספיק זמן לצאת מהדלת. דלתות המצוידות במנעול עיכוב יציאה חייבות להיפתח תוך 15-30 שניות מהפעלת חומרת הדלת, מה שהופך את המיקום הזה לפחות מהאידיאלי עבור מחלקות עם מטופלים שיש להם צרכים קליניים או ביטחוניים ספציפיים.

יעילות המנעול תלויה גם באיכות הדלת, המשקוף ושאר אביזרים שלא נבדקו בתקן זה ועלולים להיכשל לפני הנעילה. חומר הדלת יכול להשפיע על איכות המנעול.

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לאנשים עם דלתות כניסה היא שהן אינן מחוזקות או מאובטחות מספיק בגלל המנעול. אחרי הכל, הדלת שלך מספקת את הרמה הראשונה של אבטחה לבית שלך.

הסכנה שיש זכוכית בדלת או ליד הדלת שלך

היא שגנב פוטנציאלי יכול לשבור את הזכוכית ולהגיע פנימה מבלי לפתוח או לשבור את המנעול. דלת פתוחה מאפשרת לפורצים לדעת באילו כלים הם יכולים להשתמש כדי לפתוח מנעול או לטפס דרך חלון בקומה השנייה.

מנעולים שקל לגנב לבחור גם מציעים הגנה מועטה לגנב בעל ידע

חברות אבטחה ומנעולנות כמו We at Northeast Security Solutions מספקות גם חומרה לדלת וחומרי נעילה כדי לסייע במאבק בטקטיקות הפריצה הללו. מנעולים רבים, במיוחד אלו המותקנים בדלתות משניות כגון דלתות אחוריות, מרפסות ודלתות מוסך, אינם חזקים מספיק כדי למנוע מפולשים להיכנס. המחסן הנעול שלך נראה בטוח, אבל גנב מיומן יכול לעקוף את המנעול באמצעות מברג כדי להסיר צירים וחומרה אחרת עם ראשי ברגים חשופים.

Require הופך את המנעול לאבטח יותר

גנבים לא יכולים לפתוח את הדלת על ידי שבירת זכוכית הדלת או אור הצד והושטת יד – אבל זה יכול להיות מסוכן מאוד אם יש שריפה ואתה צריך לעשות יציאה מהירה פנימה מקום מעושן ורע. תנאי הראות. אסור כדי שאם יש שריפה, הכבאים יוכלו להציל אותך, ואם הכבאים בבית שלך כיבו את האש, הם יודעים שהם יכולים לצאת מחלון חדר השינה. יש אנשים שיתקינו בריח צילינדר כפול אם יש זכוכית בטווח של 40 אינץ' מהמנעול. מנעול לדלתות פנימיות או שפוגות עם תפס מרכזי מפוליאמיד המבטיח סגירה שקטה תוך שמירה על אמינות וחוזק כל מנעולי AGB.