בכל הנוגע לניקוי והברקת רצפות הפרקט שלכם, יש מידע רב באינטרנט על איך לנקות אותם כמו שצריך. לשם כך, עליך להחזיר אותם לחיים עם מנקה DIY לא רעיל שיגרום לרצפות שלך לזרוח שוב.

אם אתם מחפשים מוצר שיחזיק מעמד לאורך זמן

הרי ריצוף פרקט בונה הוא אפשרות טובה. הלק העוצמתי הזה פותח במיוחד עבור רצפות עץ והוא בחירה מצוינת עבור רצפות עץ מוגמרות עם פוליאוריטן. אם אתה רוצה אפשרות טבעית, אתה יכול לנסות במקום זאת כריות רצפה מעץ מהיר. זוהי האלטרנטיבה הטובה ביותר לניקוי רצפות עץ מסורתי ואופציה טובה לרצפות פרקט.

Bona Hardwood רצפות פוליש מגן על הרצפות מפני ריקבון ומעניק להם את הברק שלהם לאורך זמן

לבסוף, פוליש רצפת עץ בונה עם עץ מהיר לזרוח מעניק לרצפות היבשות הישנות שלך מראה חדש לגמרי. הברק נהדר לימים שבהם אתה רוצה להיות על הקרקע, אבל לא כל כך למשך שארית היום.

אם הרצפות שלך נראות מלוכלכות, זה הזמן להתקשר למלטשת רצפה מקצועית לביתך. אם אתה חושב שהרצפה שלך זקוקה להחלפה או שאתה רוצה להוסיף מרקם או צבע לרצפה, עדיף להיעזר במלטש רצפה.

השתמש בתמיסה מבריקה כדי להחזיר את הברק לרצפה שלך ואז לנגב כדי להרים את הלכלוך שנותר. צרף מטלית ליטוש לקצה המגב הביתי והצרף אותו למכונת פוליש כדי ללטש את הרצפה המלוטשת כדי לקבל את הברק הרצוי.

השתמש במשיכות קשות ואחידות

כדי לחדד כל אזור, וכתוצאה מכך ברק טוב ופרקט מבריק. חזרו לאזור בו התחלתם ומרחו את הרצפה על ידי שפשוף אותה בכיסוי טחב מיקרופייבר נקי ויבש ואז למרוח אותה. השתמשו במטלית ליטוש, נגבו את הלק מהרצפה, נקו מטליות יבשות, פולישו וגרמו לזוהר לרצפה שלכם. שפכו כמות קטנה של תמיסת מבריק (1/2 כוס לאינץ 'מרובע) על הרצפות שלכם, שפכו עליהן, השתמשו במשיכה קשה ואחידה כדי לעדן את האזורים שיעניקו את הברק הטוב ביותר לפרקט ולרצפות שלכם. נגבו את הלקים מכפות הרגליים, הידיים והמשטחים האחרים כמו קירות, רצפות או קירות הבית בעזרת מגב או מטלית נקייה ויבשה.

אם יש לך רצפות עץ משייפות ומלוטשות

כל הבית שלך ייראה טוב יותר ותוכל לבצע את עבודת הליטוש הבאה שלך. לקים מבטון יעניקו לכם רצפות יפות שלא יוותרו על המראה הטבעי שלהן ויש להם גימור מלוטש ומבריק. אין קל לשחזר שום רצפה אחרת כמו רצפת עץ. לכן, עקוב אחר הטיפים הבאים כדי להבטיח שרצפת העץ שלך תראה טוב. החלטתם שקניית פוליש בחנות היא נחלת העבר וניסיתם חלופות שונות לניקוי הרצפות בבית?
לפרטים נוספים על פוליש רצפת הבית נא לגשת לאתר doronclean.co.il

חשוב על הבלאי על הרצפה שלך

כדי לקבוע מתי ללטש אותה ובאיזה שיטה להשתמש להסרת תחריטים, שריטות וכתמים. זה עשוי להשתנות בהתאם לכמות העבודה המעורבת, בין אם הרצפה חדשה או ישנה, גודל החדר שיש לך וסוג הכתם או הלק שאתה בוחר. כדי לברר כמה עולות הרצפות שלך, קבל הצעת מחיר עבור שירות ליטוש רצפות בקרבתך.

אם נותר פוליש מרצפת עץ שלא הוסר, הוא יחדור לשכבה הבאה שתלבש כדי שלא יידבק גם כן. אם לא ניקית את הרצפה לפני כן, אתה יכול ללטש את הכתם לאחר שהאבן ספגה את הלכה.

אז קחו מגב, בקבוק ריסוס וכמה דברים מהארון שלכם והוסיפו מעט TLC לרצפת העץ שלכם. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לנקות פרקטים מעפר או להתקשר למומחה לפרקטים שיש לו שאלות.

השתמש במערכת ניקוי וסגירת רצפות בכדי להביא לחיים רצפות משעממות, מעט שרוטות, המכילות סיד ואפילו רצפות העץ המשעממות ביותר.

כדי להחזיר את הברק של הפרקט, עדיף להשתמש באבקת פרפין, אשר משפשפים בפומפיה רגילה, ואז מפוזרים באופן שווה על הרצפה, ומשפשפים בעזרת מברשת של פוליש חשמלי. עדיפים ליטושים להדביק מכיוון שהם יכולים למלא את הסדקים והסדקים הקטנים שיכולים להיווצר לאורך זמן ברצפות עץ. השלב הבא הוא ניקוי הפרקט בשני חומרי ניקוי שונים, אחד מהם פוליש לרצפה והשני מלוטש בעבודת יד. כדי להחזיר את הברק, כדאי לנקות את רצפות הפרקט בעזרת חומר ניקוי המיועד להם.

ייתכן שתצטרך לקנות או לשכור ליטוש חיץ

כדי לבצע את העבודה, או שתוכל ללטש את הרצפה בעצמך לפרויקט DIY. אם אתם עובדים עם לקים בחנות, מרחו שכבת פוליש על כל הרצפה והשתמשו בתערובת המתקבלת כפוליש עדין שמוסיף ברק לכל רצפה. עליכם למרוח שכבה דקה ואחידה או ללטש על הרצפה ולמרוח אותה באופן שווה על פני הפרקט בעזרת מברשת הפוליש שלכם.