משחק הקלפים הקלאסי הזה קיים מאז ילדותי, ואמי המתוקה כל כך אהבה אותו שהיא ממשיכה ללמד את ילדי איך לשחק בו. כאמור, הקטנים יכולים לעזור לאחים גדולים לשחק, אך המשחק יכול להיות מעט מסובך עבור מרבית ילדי הגן.

אם אתה מטייל בקיץ הקרוב או מבלה בבית

אני מקווה שהמועדפים האלה על משחקים לילדים יתנו לך מושג כיצד לבדר את ילדיך באופן שיתופי. בעוד שרשימה זו מתמקדת בשעשוע לילדים בגילאי בית הספר היסודי, רבים ממשחקים אלה ישעשעו גם תלמידי חטיבות ביניים ותיכונים ואף מבוגרים. עלי לציין כי הילדים הם בגילאי שנתיים עד 9. ילד בן שנתיים אולי אוהב לארגן דומינו או לשחק קלפים, אבל הם לא לגמרי מוכנים למשחקים מסודרים יותר. למידע נוסף על רכישת משחקי רצפה ענקיים היכנסו לאתר gibushon.co.il

משחקי הלוח לגיל הרך שרשמנו כאן מכילים כמה מהמועדפים המשפחתיים שלנו

כמו גם כמה מהמשחקים המובילים שגיל הרך ממליצים להורים עליהם. חלקם דורשים יכולת קריאה, אך אלה הם כמה מהמשחקים האהובים עלי לילדים ובני 4 נהנה מהם עם מעט עזרה מאחיו והתאמה קלה לכללים.

החשוב מכל, בחרנו במשחקים שכולם אוהבים לשחק, כולל הורים. משחקים אלה מהנים, מהירים לשחק ועוזרים בפיתוח מיומנויות, אסטרטגיה ומיומנויות משחק וכן חלופיים.

משחקי רצפה ענקיים

משחקי רצפה ענקיים עם ילדים בגיל הרך לא רק מחזקים מערכות יחסים וקשרים, אלא יש להם יתרונות קוגניטיביים לילדים. כאשר ילדים צעירים משחקים משחקי רצפה הם לומדים מיומנויות חברתיות כגון תקשורת והחלפה.

המשחק מעודד ילדים צעירים להתרכז ולהפעיל סבלנות בזמן שהם ממתינים לתורם. Charades מקיש על דמיונם של ילדים בני ארבע ונותן להם את ההזדמנות להשתתף באופן פעיל במשחק.

זה משחק מעניין שמתאים למבוגרים וילדים לשחק יחד. זהו משחק חברה משפחתי המקדם תגובות פיזיות, מהירות גוף ודמיון פעיל. ספוט זה פוגע בגיל הרך כמו גרסה של חיה חמודה והם שמחים בכל פעם שהם רואים שידוך.

תוכנית קומה

היא משחק לוח שנכתב על ידי Deep Water Games בו השחקנים מגלגלים את הקוביות ומשתמשים בתוצאות לבניית האדריכלים הטובים ביותר שהלקוחות שלהם זקוקים להם. היה להם להיט גדול עם Welcome to Flip לפני כמה שנים, משחק כתוב היטב שמגדיל את מספר השחקנים (הם קיימו אירוע ב- Gen Con עם 200 שחקנים בבת אחת, והתיבה אומרת משחק 1: 100) וזה בעל עקומת למידה קצרה לשחקנים חדשים. המהדורה החדשה שלהם, תוכנית קומה, מהווה המשך ברור של נושא Welcome to Flips, אך מגדילה את השימוש בקוביות ובקלפים ודורשת ממך לחשוב על הנושא כדי להבין כיצד לנגן אותו.

יש מה לומר על תוכנית קומה שתוכל לפרוס ולהתפתח לאדריכל מצליח העונה על צרכי הלקוחות שלך.

זה צמוד וקשה לנו להתחרות

בהתחשב בפער בין הנושא לאסטרטגיה שאתה צריך בכדי להשיג הרבה נקודות. הניתוק הזה הופך את תוכנית הקומה למשחק כל כך טוב, ואם אתה רוצה לשנות משהו אחר מלבד הזריקות הכתובות, זה מה ששומר אותו בסוגר העליון. מכיוון שרוב הזריקות נכתבות לבד, תוכנית הרצפה מכילה הוראות כיצד לשחק את המשחק סולו וכיצד להשוות את הניקוד שלך עם התרשים המסופק עם הכללים. פרטים נוספים באתר gibushon.co.il

בעונה השלישית של ארצ'ר

שמוצגת בפרק "אל קונטדור", מתייחסת למשחק כאשר אחת הדמויות, שריל טונט, הוזה שרצפת חדר הרחצה הפכה לבה אחרי שהיא סוממה על ידי עמיתתה ד"ר קריגר. בעונה השישית של כתום זה השחור החדש, המשחק מופיע בפרק שכותרתו "שובבות, שובבות". בסרט "ילדה חדשה", הדמויות משחקות משחק שתייה בשם "אמריקאי אמיתי" (אחד הכללים הוא "קומה לבה").

בשנת 2016 הודיעה קלי בידור על פיתוח עיבוד משחקי וידאו לפעילות בשם Hot Lava. בקיץ 2017 שחררה Ketchapp עיבוד רשמי של משחקים ניידים לפעילות שכותרתה On the Floor with Lava.

נמצא זוג לוחות רצפה ישנים עם גרסה גדולה במיוחד של משחק הלוח הפופולרי

הצמד חולק על Reddit על ידי קרוב משפחה של הזוג בשם Yamaha234. התמונה מציגה העתק כמעט מושלם של משחק הלוח המקורי, כאשר הלוח המסיבי תופס את החלק הגדול ביותר של משטח הלוח.

על פי אחד מ- Redditor ציור משחקי לוח במרתף היה רעיון עיצוב פופולרי

מאז שנות ה -50. משתמשי Reddit אחרים הדהדו את ההסבר הזה: בעשור האחרון של שנות החמישים, סגנון קישוט משחקי הלוח בגודל טבעי היה מאפיין פופולרי בחדר. חדרי משחקים עם מונופול ו- shuffleboard נבנו בבתים רבים, וחדרי משחקים נבנו מחדש כדי להסוות את המגמה המשתנה הזו.

המשחק שיחק בסככה בויקטוריה בבית ספר, עם ספסלים ומושבים על קירות הבניין ששימשו ככנים והיו מחוברים בפינות כך שהשחקנים נאלצו לחצות את הרצפה כדי לתפוס מוגלה, והם עשו זאת באמצע החדר.

מונופול הומצא בשנת 1903 על ידי אליזבת מגי כביכול משחק בעל הבית. מונופול, הידוע גם בשם משחק המשכיר, פותח על ידי ליזי מגי בשנת 1903. הוא נוצר כדי לחשוף פגמים במערכת הרכוש הקפיטליסטית והיה בהשראת אביה ג'יימס.

הם מעורבים שלושה לקוחות במשחק

שלכל אחד מהם שתי דרישות שונות. הבית המפואר ביותר שאתה יכול לדמיין אינו שלך, אך אתה עושה כמיטב יכולתך כדי לספק את משאלות הלקוחות שלך. לדוגמה, כסטייליסט משרדי, אני מעצב ריצוף עבור למברט אדוארדס ושות '.

כשאתה מגיע ליעד , רשמו את הנקודות ופתחו בונוסים שהולכים לכיוון המטרה ההיא. כל שחקן יכול להבקיע עד שישה שערים, ותוכלו להשלים את אותם מספר פעמים, אך אינכם יכולים לעשות שימוש חוזר בחדרים או בתכונות עד לסיום המשחק.