אחת הבעיות האופייניות ביותר למערכות ביוב מקומיות שאנו רואים בצנרת ביוב היא גידול וקפיצה של שורשי עצים דרך הצינורות. נזקי שורש בצינור ביוב עלולים להוביל לנקזים סתומים, שוצפים או זורמים לאט, ולעיתים מלווים בקול גרגור המגיע מהאסלה. נדון בכמה דברים שתוכלו לעשות בכדי להוציא שורשי עצים ממערכת הביוב שלכם ולנקות אותם.

אם יש לך בעיות עם ניקוז בבית שלך והמים מתחילים להצטבר

יש סיכוי טוב שקו הביוב שלך סתום בגלל סתירת שורשי עצים. שורשי עצים מתים עדיין יכולים לסתום את צינורות הביוב ותזדקק לאיזשהו שורש מכני כדי להסיר אותם. זה יכול לגרום לביוב להיכנס לבית שלך, וליצור סביבה מסוכנת עבורך ועבור משפחתך.

למרות שרבים מהכימיקלים בשוק מכונים מוצרי בקרת שורשים

אינסטלטורים מקצועיים לא ממליצים עליהם מכיוון שהם מבטיחים להיפטר מצינור הביוב שלך משורשים. בעזרת תמיסת קצף מתוצרת עצמית ניתן להרוג שורשי עצים שמוצאים את דרכם למערכת הביוב. בעוד שהשיטה היעילה ביותר להריגת שורשים בצנרת הביוב צריכה לשמש רק על ידי איש מקצוע מקצועי, רוצחי שורשים תוצרת בית יכולים לספק כימיקל שקל למצוא לשליטה בצנרת הביוב. קצף יכול גם להיות שימושי להסרת שורשים כבדים ממערכות ביוב וצינורות.

סולפט נחושת נמצא בשימוש נרחב בשנים האחרונות להסרת סתימות ולהריגת שורשים בניקוז. למרות שהוא יעיל בהריגת שורשי עצים וצינורות ביוב, זהו תהליך בן לילה וניתן להתחנן אליו בן לילה.

סילון הידרו ימנע מהצינור לשבור את השורשים

אך הוא לא ימנע מהם לחזור, וגם לא ישמור על היציאה פתוחה וימנע ממנו להישבר מהשורשים. אם תחזור על תהליך זה כמה פעמים בשנה, לא תהיה לך יותר בעיה עם שורשים בצנרת הביוב שלך. מתקיני חברת תרמו פרו יחתכו את שורשי העצים וישחררו את הצינור בכדי לגרום לביוב לעבוד שוב. הטכנאי מקבל גישה לקו הביוב עם ראש ספירלה מסתובב וצבת.

כאשר זה נעשה יהיו כמה שורשים בצינור הביוב,

נוכל לעשות עבודה די טובה. לאחר כריתת השורשים, צינור הביוב שלך מלא בפסולת שורש מהתהליך וייתכן שיהיה צורך לשטוף אותו. בסופו של דבר שורשי העץ וצינורות הביוב מתחילים להיסתם, מה שגורם לסתימה ולבעיות בזרימת המים דרך הצינור.

אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מכך היא לתכנן את ניקוי הביוב והתעלות באופן קבוע. אם בהחלט קשה לנקות ניקוז ולהרעיש גרגור, פנה לאינסטלטור כדי לבדוק אותם.

אם אתה חושב שיש לך כנראה צינור ביוב ישן

התקשר למומחה בצנרת שישלח מצלמה כדי לוודא שזה באמת השורש שגורם לסתימה. אם אינך מוצא מצלמה למערכת הביוב של חברה, השתמש בפרוטוקולי ביוב עירוניים כדי לאתר את ברז הביוב שלך ונסה להעריך היכן צינורות הביוב עשויים להיות, ואם יש עדויות לבעיות בצנרת הביוב התת קרקעית, השרברב עשוי להמליץ שלח חומר כימי לביוב ולצינורות.

נתחיל בהנחה שמדובר בצמיחת שורשים בשלבים הראשונים שלה וכנראה שתהיה בעיית צינור תת קרקעי, ולא בעיית שורש. לאחר שההידרוטיקים השלימו את משימתו, חומר הכימיק נשטף בביוב או בביוב כדי להרוג את כל השורשים שנותרו.

ההידרואיטים עושים את עבודתם, וצינורות הביוב נשטפים בחומר הכימי המקציף ההורג את שורשי הנותרים. ברגע שנחשף הניקוז והסרת השורשים מהאוגנים, רוצח השורשים מונח עם אוגן על גבי לוח בטון או צינור ניקוז.

אם אתה חושד ששורשי עצים נכנסים למערכת הביוב שלך

אתה לא צריך לבזבז זמן בשיטת קצף מלח סלעים, שאולי אפילו לא תעבוד. שטיפת מלחי סלע למערכת הביוב הורגת את כל השורשים שעשו את דרכם פנימה, מונעת התקרבות שורשים חדשים ותורמת לעצירות על ידי הריגת השורשים.

אתה יכול להשתמש בתמיסה נוזלית של סלע ומלח, אך זה יעקוף את השורש אם תיצור קשר מספיק כדי להרוג אותו. מלח סלעים הורג את שורש העץ במגע, אך שטיפתו לצינור ביוב בצורה גבישית רק מובילה לסתימות.

אם יש לך בעיות עם שורשי עצים במערכת הביוב שלך, אתה יכול להתקשר לרקטות אינסטלציה לקבלת עזרה אם יש לך בעיה עם שורש עצים במערכת הביוב.

אם שורשי עצים סותמים את מערכת הביוב הראשית שלך

אנו ממליצים להשיג נחש ניקוז תעשייתי אחת לכמה שנים, רצוי מדי שנה, כדי לנקות את הביוב שלך. זה יכול לעזור לקווי הביוב שלך לתפקד ביעילות מבלי לסתום סתימות מעצבנות. מתקין ורובוט הביוב של בוב אוטס מספק שירות ביוב יעיל בסיאטל והסביבה המטפל בבעיות צנרת בצורה הטובה ביותר.

אנו בתרמו פרו מספקים שירותי ניקוי ביוב ברמה עולמית ואנו מספקים שירותי אינסטלציה ותיקונים לבעלי בתים ובעלי עסקים ברחבי ארצות הברית.