הערך המינימלי לפי כלל המינימום לכרטיסי מתנה במזומן הוא 10 דולר, אך כרטיסי מתנה נחשבים להכנסה חייבת בעובדים. מתנות במזומן לעובדים לחג המולד, ימי הולדת וכמרים הינן הכנסה חייבת במס, כולל משכורת W-2. כרטיסי מתנה נחשבים גם לשווי מזומנים ונכללים בהכנסה.
על מנת לבדוק עוד מידע אודות מתנות נפוצות לעובדים ולעובדות וגרומנס מוצרי פרסום כדאי לבדוק כאן: giveaway.co.il

יש אנשים שנותנים מתנות לעובדים שלהם לחגוג חגים

מראים הערכה כללית, חוגגים את היום הראשון או האחרון, או כאות תודה. עובדים יכולים לתת מתנות לעובדים, לבוסים ואפילו לעצמם. ללא קשר לאירוע, ישנן בשוק הזדמנויות רבות להכין את המתנה המושלמת לעובדים. מאוזניות המפסקות רעש ועד הודעות וסופגניות לפי הזמנה, הנה רשימת מתנות לעובדים מהבית בטווחי מחירים תואמים.

כדי לכבד את העובדים שלך עם רעיון מתנה מותאם אישית ליום ההערכה, תן להם מתנה מהנה ומניעה שמזהה את העבודה הקשה שלהם. לפני שתכין את המתנה שלך, נסה למצוא זמן לדבר עם העובד ולחשוף את הסיבה למתנה שלך ואיך מגיע לה. השורה התחתונה היא שהמתנה שלך צריכה לבוא מהלב ולקחת את הזמן כדי לגרום לעובד להרגיש מוערך ומיוחד, וזה הכי חשוב.

למדו על הבחירה שלנו במאות רעיונות למתנות הערכה לעובדים ליום הערכת העובדים

לא משנה באיזו שעה בשנה. עיין ברשימת המתנות שלנו לעבודה מהבית כדי לחוות את הערכת העובדים, ואפילו תוכל לכלול שובר מתנה. חזור לעיתים קרובות כדי לראות רעיונות חדשים למתנות ליום הכרת העובדים שהוספנו.

מתנות לעובדים הן מתנות לחברי הצוות לחגוג חגים

ימי הולדת, הצלחות, ימי עבודה ואירועים מיוחדים אחרים. מעסיקים משתמשים במתנות כדי לחזק את מוסר העבודה ולהגביר את מחויבות העובדים. מתנות לעובדים הן מתנות לעובדים שמביאות כיף וערך לא פחות לחיי העובדים כמו לחברה שלך.

חבילות שי להכרה בעובדים עובדות יחד עם טקטיקות הכרה אחרות

כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ועסוקים במשימה הארגונית. אם תקדיש זמן למציאת מתנות שתואמות את האישיות והאינטרסים של העובדים שלך, אתה יכול להיות בטוח שהם יקבלו מתנות שיגרמו להם להרגיש מוערכים. ביום ההערכה לעובדים שלך, אמור שאתה אסיר תודה שהעובדים שלך עובדים בשבילך ושאתה מכיר בצרכים שלהם לאיזון בין עבודה לחיים.

עובדים מעריכים מתנות מתחשבות שאינן שובבות או עונתיות. המתנות הטובות ביותר לעובדים גורמות להם להרגיש כחלק יקר מהצוות, אך לא כל העובדים שווים. שליחת מתנה לעובד רחוק היא הדרך המושלמת להתחבר אליהם מחדש.

במקרים מסוימים

ערב חג המולד הוא הזמן המושלם להעריך עמיתים ועובדים. קיום אירועים מיוחדים והפצת מתנות לעובדים יכול לייצר תוצאות מתמשכות שמשפרות את המורל, מניעות עובדים ומחזקות את היחסים עם עמיתים. יום הערכת עובדים הוא הזמן עבור החברה שלך להתכנס בכדי להכיר במאמצים המופתים של הצוות שלך ולהראות להם את העבודה היטב, ולכבד את ההישגים הללו ברעיונות מתנה להערכת העובדים.

אתה רוצה לוודא שאינך מבלה את ההוצאות

בין אם אתה רוכש מתנות בכסף שלך ובין אם בכרטיס ארגוני לעובדים. חריגה מהתקציב לא רק מעמיסה על הארנק שלך, אלא גם משאירה עובדים אחרים בעיצומם כאשר הם מקבלים מתנות יקרות. עליכם לוודא שאתם עומדים במתנות העובדים המושלמות שלא ישרפו את הכיס.

וודאו שהמתנות שלכם לעובדים מתאימות לסביבת המשרד ולקשרי העבודה

יתר על כן, ברצונכם להעניק לעובדים את מתנותיהם בצורה מתאימה ובזמן מתאים. הדבר הטוב ביותר במתן כרטיסי מתנה לעובדים שלך כמתנה לחג המולד הוא שהם יכולים להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להשתמש בהם. הדבר היחיד שעליך לעשות הוא להשיג את כרטיס המתנה המושלם ולהפיץ אותו אליו. ראה כיצד Vantage Circle יכול לעזור לך לעמוד בדרישות כרטיס המתנה של העובד שלך.

כדאי לשקול להוסיף פריטים אלה לרשימת מתנות חג המולד לעובדים. דלג על המתנות הארגוניות הזולות והעייפות והפתיע את העובדים שלך עם אפשרויות נשגבות, מתחשבות ושימושיות השנה.

עונת השיא של העסק שלך

היא זמן טוב לחלק מתנות ארגוניות לעובדים כדי להראות את הערכתך לעבודה הקשה שלהם בתקופות עמוסות אלה. לדוגמא, נסו להעניק ללקוחותיכם מתנת חברה ליום ההולדת שלהם או יום השנה לחברה. תן מתנה ארגונית ייחודית כאשר הלקוחות והעובדים שלכם פחות מצפים שהיא תעשה רושם גדול. זו יכולה להיות מתנה מפתיעה לשנה החדשה או התחלה לשנת צמיחה.

החלפת מתנות לעובדים שלך יכולה להיות קשה

במיוחד אם אינך רואה אותם באופן אישי מדי חודש. על פי הטיפים והנימוסים לנופש, עליכם לשקול מתנות מתחת ל -50 דולר לעוזרים מכיוון שהם נוטים יותר לעבוד אצלכם מאשר בקניות עובדים או עמיתים אחרים, אך מעל 50 דולר עשויים להיראות מעט מוגזמים.

דברים במקום העבודה השתנו בגלל נעילה והמגפה

ואתה צריך להסתגל. בין אם אתה רוצה שה- swag שלך יגביר את השיווק שלך או הוצא יותר מדי על מתנות ללקוחות ולעובדים, שניהם יכולים לפגוע בעסק שלך בטווח הארוך. מצד שני, אם אתה רוצה שהעובדים שלך יהיו פרודוקטיביים, בריאים וקיימים, בקבוק שטיחי יוגה או מנוי כושר עשויים להיות בחירה טובה לרצות אותם.

תוכל למצוא מידע נוסף על חגיגות ימי השנה בעבודה במאמר שלנו על רעיונות לימי השנה לעבודה וירטואלית. מפופקורן גורמה ועד גרביים נוחות, הנה כמה רעיונות למתנות להודות לצוות על העבודה הקשה והתוצאות המעולות.

מתנות וירטואליות לעובדים חשובות לשליחתן באירועים מיוחדים או כאשר נגמר לכם הזמן לרכישה פיזית ורוצה לשלוח מתנה משמעותית

מדובר בפריטים מקוונים שאינם דורשים משלוח, יוצרים תחושת חגיגה ומעניקים לעובד תחושה מיוחדת. עובדים המשתמשים בפריטים ממותגים הם דרך נהדרת לבנות מודעות למותג ושיווק אמיתי עם מתנות.

למתנות לעובדים לחגיגת ימי עבודה ואסימונים מיוחדים יש ערך סנטימנטלי וחגיגי. למעשה, Gemnote מתמחה בהצעה מהמתנות הארגוניות הטובות ביותר ללקוחות ולעובדים.