במילים פשוטות, אם תשמרו על אותו מנעול, זה כבר לא יעבוד עם המפתח הישן. ליתר ביטחון בביתך או בדירתך וכדי להרתיע כניסות לא רצויות, החלף את התפס או הבריח במפתח. בדרך זו יש לך רק מפתח אחד לנעילת הבית ולא נתקע עם שני מפתחות.

אם נדרש הבדל בגודל, קדח חור בבורג בעזרת איזמל כדי שניתן יהיה להסיר את המנעול. בורג נעול פנימי יכול להיות מוחלף במנעול שאינו דורש חורים נוספים.

אם אתם מתכננים לקנות דלת חדשה וודאו כי חלל הפנים החדש שלכם כולל מנעול זהה לזה של הישן

מנעולי משכנתא נוטים להיות חסונים יותר ודורשים הזמנת פורץ דלתות. ניתן למצוא מפתחות לשדרוגים קלים ברמת הכניסה על ידית פס הייצור של המנעולים על דלתותיך.

אם ל- AudiTT שלך יש נעילת דלתות אלקטרונית, עליך להתקין מחדש את אשכול נעילת הדלתות על הדלת. הסר את הכפתור הפנימי וסובב את המנעול כדי לחשוף את החור בכפתור הדלת. התקן את הברגים המחברים את האשכול לדלת וודא שהוא מחובר לרתמה.

ערכת החלפה של לוחות מפתח חיצוניים מקשה אחת המחזיקים את גליל הנעילה לנעילה צריכה להיות מופצת באופן שווה כך שתתאים לחורים. מדוד את מרכז חור הכפתור ואת מרכז כל חור כדי לקבוע היכן המפזר צריך להיות.

המנעול שאתה קונה צריך להיות ברוחב הדלתות הסטנדרטי של 1/3 עד 8 אינץ '

אם הדלת שלך עבה יותר מכך, תצטרך לקנות סט דלתות עבה יותר מ מותג הנעילה, אותו תחליף. ערכת הדלתות העבה מכילה ברגים ארוכים יותר, קצה אחורי ארוך יותר, ציר בריחת שלום ותוספת לכפתורי הדלתות.

וודא שהחיבור בין גליל נעילת הדלת החדש וידית הדלת עובדת כראוי. מרכז את המנעול כ- 5 "מקצה הדלת, או תצטרך לקנות בריח מורחב. נעילת כפתורים נקראת מחברים מחוררים מכיוון שהם שומרים על הכפתור במקום.

אם הבעיה נמשכת ואינך מרגיש בנוח לבצע את התיקון בעצמך

עליך לפנות למנעולן מורשה כגון חברת מנעולן ברגע לבדיקה ולטיפול בנעילת הדלת שלך עבורך. אם יש לך נעילת דלת אלקטרונית עם גליל נעילת מפתח, בדוק שהידית החיצונית נעולה כאשר אתה משתמש במפתח שבגליל או לחץ על כפתור הסגירה הפנימי. אם הדלת שלך לא נפתחת לאחר החלפת הצילינדר, עשויה להיות בעיה עמוקה יותר בצילינדר של נעילת הדלת או כשל אפשרי של רכיבים אלקטרוניים, כפי שקורה לרוב ברכבים עם נעילת דלת אלקטרונית.

אם אתה רוצה להחליף מנעול

אתה צריך להסיר אותו כדי לבצע את התיקון, אבל החלפת מנעולי דלתות זה משהו שאתה יכול לעשות בעצמך. עם הכלים הנכונים בהישג יד והוראות ברורות הוסרו מנעול דלתות הוא מלאכת DIY פשוט. מנעולי דלת עם כפתורים משמשים לעיתים קרובות כתפסים על דלתות חוץ, אך הם אינם מומלצים כמנעולים ראשיים לדלתות חוץ מכיוון שהם קלים להסרה בכוח.

תלוי בעיצוב ובחומר

אתה יכול לשלם בין 40 $ ל -300 $ כדי לקנות מנעול דלת חדש, בין אם זה מנעול פשוט ומנעול כפתור, שילוב מתוחכם של מנעול וידית או טכנולוגיה חכמה. התקנה מקצועית יכולה לעלות בין 80 ל -200 דולר, תלוי במורכבות הדלת. החלפת מנעול לדלת יכולה להיות יקרה יותר מאשר לפתוח את נעילת הדלת, אך אתה יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע זה בעצמך.

עם פתרונות הזנת קוד פרימיום ומנגנוני נעילה מתקדמים, אינך צריך לבזבז הון על מנעול חדש לגמרי. העלות של מנעול מחדש של נעילה יכולה להיות בין $ 40 ל- $ 100 או בין $ 5 ל- $ 25 לכל צילינדר מנעול.

כשאנשים קונים בית חדש

אחד הדברים הראשונים שהם עושים הוא להחליף את המנעול הנוכחי על הדלת החיצונית. אם זו הדלת החיצונית שלך, אתה רוצה להפוך אותה לבטוחה יותר ולהבטיח את ביטחונך ושל משפחתך, ורוב הדלתות החיצוניות יעילות יותר מהתקנה. אם אין לך מושג כיצד להשיג מפתח לדלת הכניסה שלך, עליך להחליף את המנעול בהקדם האפשרי.

אם אתם מחפשים מנעולן מומלץ ואבטחה טובה יותר של המנעול שלכם, זו הדרך הנכונה להחליף אותו למצב חדש וגבוה יותר. בעלי בתים חדשים עשויים להסס לנסות שינוי בעצמם, אך עבור מי שאינו רואה את עצמו לעשות זאת בעצמך, החלפת מנעול לדלת היא קלה יחסית. התקשרו עכשיו או היכנסו לאתר של מנעולן ברגע

אם יש לך מנעול של מותג אחר בביתך ותרצה שהוא יעבוד עם אותו מפתח

יהיה עליך להחליף את המנעול, אך אם זה אותו מותג ויש לו אותו סוג מפתח, אתה יכול לפענח אותו באמצעות אחד המקשים. במקרה זה, ייתכן שיהיה יקר יותר לפתוח את הנעילה ולפענח אותה ממחיר הנעילה החדש, במיוחד אם אתה מחליף את הנעילה לעיתים קרובות. במקרים בהם התקנת מנעול אחד או יותר אך אין לך מפתחות עבורם, תצטרך להשוות את מחירי המנעולים החדשים ולהצפין אותם מחדש עם המפתחות, דבר שיצריך עבודה נוספת כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי משתלם יותר.

Rekeying

הוא תהליך הדורש שימוש במפתח המקורי ולכן עליך להחליף את המנעול כולו אם אין לך כזה. את הנוחות שיש מפתח יחיד המתאים לכל המנעולים בביתך, כולל אלה במוסך, ניתן להשיג על ידי התאמת כל הדלתות עם אותו מנעול. במקרה אחד, יתכן שתצטרך להחליף מנעול שלם אם המפתח היחיד בו אבד.

אם עדיין לא קניתם את אביזרי הדלת החדשים שלכם

עיינו במאמרים שלנו על מותגי המנעולים האהובים עלינו ועל הברגים האהובים עלינו. תוכל למצוא מאמר מפורט על כל הדברים שצריך להבהיר לפני רכישת טירה חדשה תחת קישור זה. בחלק זה אדבר על החלפת ידית דלת קיימת ותפס.