אפשר לעשות מגוון מסלולי דילוג איים בעת ביקור באיי סיישל. אם אתה נשאר שבועיים, אתה יכול לבקר עד שלושה איים אם אתה רוצה. עם זאת, אם תחליט להישאר על האיים במשך שלושה שבועות, עליך לבקר לפחות בארבעה איים.

ניתן לצאת לטיולי יום במעבורת לאיים אחרים או לסיורים למספר איים

למי שרוצה לבלות 10 ימים בסיישל, שני איים מבקרים במסגרת טיול באי. אולי אתה יכול לעשות טיול יום לקוזין קיוריוס, האי פראסלין או להוסיף את האי צלליות מאה למסלול שלך באיי סיישל.

מפרסלין זוהי נסיעה קצרה של 15 דקות במעבורת אל לה דיג

הקטן מבין "שלושת האיים הפופולריים ביותר" של סיישל. אתה יכול לבלות שם יותר זמן אם אתה מתכנן שייט או קפיצת אי, אך בדרך כלל רוב המבקרים באיים המרכזיים בוחרים באחד האיים ומתיישבים באתר נופש על החוף כדי להירגע. הפעם תחוו את האיים טוב יותר, והאיים קצת יותר רגועים מאשר לה דוגה.

ישנם שני מסלולי הליכה מטופחים בשני האיים הגדולים מאהה ופרסלין

מלבד החופים החוליים, מי הטורקיז ותפאורת האי סיישל, מספר שווקים, חנויות, גלריות לאמנות ובתי מטעים קולוניאליים. במאה במיוחד יש קומץ מוזיאונים, גנים בוטניים וכמה אנדרטאות לאומיות.

אם אתה מתכנן חופשה עם בן זוגך

אל תחמיץ את ההזדמנות לחקור את האיים, מכיוון שהוא אחד מפעילויות ירח הדבש המובילות בסיישל. תהנה מחול לבן וטהור ומים כחולים, צפה בציפורים, עטלפים וצבים משוטטים באיים וחקור את העולם התת ימי והחופים המדהימים ללא עלות עבורך.

סיישל מציעה 115 איים שונים, מה שהופך אותה ליעד המושלם לקפוץ איים. בקר במספר איים בטיול כדי לראות את איי הגרניט עם הסלעים המרשימים שלהם ואת איי האלמוגים עם חופים המשתרעים על פני כל האי.

סיישל מורכבת מהאי הראשי מאהה שבירתו ויקטוריה

שני איים קטנים יותר La Digue ופראסלין ויותר מ -100 איים קטנים יותר שהוסבו לכמה מאתרי הנופש הפרטיים היוקרתיים ביותר בעולם. כדי לחוות את כל האיים, אתה צריך לפחות שבוע באיי סיישל. יש הרבה מה לעשות ולראות בכל אי, מאי לאי, אבל האיים המרכזיים הם מה שנתמקד בהם במסלול הטיול שלנו.

לה דיג

הוא האי המיושב הגדול ביותר באיי סיישל ויש בו את כל המתקנים הדרושים (ברים, מסעדות ומסעדות) כדי להבטיח חופשת חוף נהדרת. טיול באיי קוריוס הוא חלק חיוני בכל טיול באיים, ובכולם יש מלונות ומסעדות. אהבתי לאיים היא החי והצומח המדהים, הציפורים היפות הרבות, אטולי האלמוגים, מי האי, החופים הרדודים ושוניות האלמוגים המוגנות, המושלמות לשנורקלינג.

אם תבחר ללינת לילה

הקדש 6 או 7 ימים לרכיבה על אופניים ברחבי האיים הזעירים, צלילה במים צלולים, הפלגה באוקיינוס ההודי בהפלגות שקיעה וארוחות קריאוליות טעימות. לאחר שהתמקמתם בשחייה או תפסו את הטיסה הארוכה שלכם, הגיע הזמן לצאת לחוף ולהרגיש את התרבות של סיישל. עצוב לחשוב שזהו היום האחרון שלך באי לפני שהטיול נגמר, אבל זהו.

כשמתחשק לך לנצל את הצד הטוב ביותר של האי הזה, אתה יכול לעשות קניות על החוף ולחוות את המפרצים והקסם של סיישל. בערב, תוכלו לבקר בחופים היפים של האי פראסלין או בחוף אנס ג'ורג'טה. אם השבעת את רעבונך, תוכל גם ללכת לחוף גרנד אנס.

לפרסלין יש כמה מהחופים היפים בעולם

לכן הקפד לשים אותו במסלול במהלך שהותך בסיישל. אנשים רבים המבקרים בלה דיג 'כטיול יום ממאהה או מפראסלין, אך כדאי להזמין לילה (או שניים, כך או אחרת) במעבורת שלוקחת אתכם מוקדם בבוקר לאנסור מקור, אחד מהאי הכי החופים המפורסמים, לעשות יותר מאשר ללכת לשם. גלו את היופי עוצר הנשימה של אנס דה סורס וחוף דארג'נט, כמו גם את כל האיים של לה דיגוס, ועשו כל מה שצריך להיות במסלול של סיישל.

קפיצות איים

צלילה, שייט וצמרמורת על החוף הן רק חלק מהפעילויות המהנות בסיישל. תוכלו להירגע על החופים היפים וליהנות מנופי הים המרתקים של האיים. אם אתה רוצה לעשות משהו ייחודי באיים עם המשפחה שלך, אתה יכול לבחור שיט של יום שלם לאי תרז או ערב ברביקיו כדי לשפר את החוויה שלך באיים.

אתה יכול לבלות את היום האחרון שלך באיי סיישל ליד הבריכה או על החוף

אבל אם אתה רוצה עוד הרפתקה, עליך להזמין סיור שנורקלינג או סיור באי מאהה או בפארק הימי הלאומי סנט אן הסמוך. סיור יום שלם בסירה באי תרז הוא אחת ההפלגות הטובות ביותר שלכם. אם נשארו לכם שבועיים לביקור באיים, יש לנו מסלול של 14 יום באיים הכולל ביקור במאהה, פראסלין ולה לה דיגו וכן כמה סיורים פרטיים באי.