אם אתה בעל עסק קטן ולא רוצה להרחיב את המותג שלך, אתה זקוק לאתר. אם אתה רוצה שהאתר העסקי הראשון שלך יהיה פורטל לאנשים שקונים מוצרים, אז אתה צריך לבנות אותם. בין אם אתם יוצרים אתר משלכם ובין אם אתם שוכרים חברה לבניית אתרים, דאגו לעצב אתר נגיש.

אם ברצונכם להשיג תוצאות טובות עבור העסק שלכם

עליכם להשקיע באתר מעוצב היטב שמביא אנשים לדעת יותר על העסק שלכם. בניית אתרים ללא מטרה ברורה עולה זמן וכסף ומציע מעט תועלת. אם אתה רוצה לייצר את האתר העסקי הראשון שלך עם מידע שמפתה לקוחות פוטנציאליים להתקשר אליך, עליך לעשות זאת מתוך מטרה זו.

יכול להיות שאתה צלם עצמאי

בעל חנות לחומרי בניין או מנהל עסק כלשהו – אתר טוב הוא חיוני להצלחה העסקית שלך. נוסד בשנת 2000, אנו חברת שיווק דיגיטלי בשירות מלא המתמחה בעיצוב אתרים מותאם אישית. אנו מבינים את החשיבות של עיצוב אתרים ויכולים לעזור לך ליצור אתר שאתה אוהב.

בניית אתר לעסקים קטנים חשוב ליידע את הקהל שלך

להסביר הצעות ערך, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את המכירות. מנהלי אתרים שעבדו על פיתוח ושיווק של למעלה מ -100 אתרים לעסקים קטנים יודעים מה נדרש כדי ליצור אתר עסקי נהדר ומרתק. אם ברצונך לבנות אתר סטארט-אפ חדש או לשפר את האתר הנוכחי שלך, הנה 10 צעדים מרכזיים להתחלה שיעזרו לאתר העסקים הקטנים שלך להתחרות בשוק המקוון.

מיטוב האתר שלך ישפר את דירוג מנועי החיפוש שלך ויגדיל את התנועה. כדי ליצור אתר עסקי, עליך לבחור שם דומיין ולגבות מארח אתרים.

האתר שלך

הוא גם מחולל לקוחות חשוב כאשר החברה שלך שמה דגש עיקרי על משיכת לקוחות חדשים, אספקת שירותים נוספים ללקוחות קיימים והעלאת המודעות לשירותים שאתה מציע. ישנם יתרונות רבים אחרים של עיצוב אתרים טוב עבור העסק שלך והקהל שלך. במאמר זה נדון מדוע עיצוב אתרים טוב חשוב מבחינת הקהל שלכם.

פירוש הדבר לעצב את האתר שלך כך שאנשים עם מוגבלות יוכלו לגשת אליו בקלות. האתר שלך הוא אחד הדברים הראשונים שאנשים מסתכלים עליהם לדעת מותג. זה עוזר ליצור רושם ראשוני.

אתר מעוצב היטב מספק את חווית המשתמש הטובה ביותר ועוזר למבקרים באתר לנווט בקלות ולגשת לאתר שלך

זה גם עוזר לך ליצור רושם טוב עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. כאשר אתה חושב על תוכן אינטרנט, עותקים ועוד, עיצוב האתר שלך הופך מושך, יעיל ופופולרי יותר.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על מיקום החיפוש שלך ועל המראה החזותי של האתר שלך

לכן וודא שמעצבי האתרים שלך מכירים את הדברים שלהם. חשוב להם לדעת שהמפתח לתפקוד האתר שלך בכל הדפדפנים העיקריים הוא שהם משתמשים בתגי מטא ואלט הבקיאים בקידום אתרים (אופטימיזציה למנועי חיפוש).

אם אינך בטוח כיצד צריך להיראות האתר העסקי הראשון שלך או כיצד ברצונך לקבל את התוכן שלך לשם

המשך לקרוא כדי למצוא אתר שאתה אוהב. קבלת השראה מבחוץ יכולה לעזור לך לקבל מושג כיצד האתר שלך אמור להראות. כעת, לאחר שקבעת את ערכי הליבה של האתר העסקי שלך על סמך מה שאתה כבר יודע וההודעה שאתה רוצה לשלוח למבקרים, אתה יכול לדמיין מה האתר שלך יכיל. הגיע הזמן לחשוב על סוג המסע שתיקחו אנשים כאשר הם מבקרים באתר שלכם. לעתים קרובות אנשים מתקשים בצעדים אלה, אך המפתח הוא לשמור עליהם פשוטים.

זה ימנע מהמשתמשים והמבקרים שלך להתבלבל בזמן שהם מנווטים באתר שלך

התוכן שאתה מספק בבניית האתר שלך עוזר לחברה שלך להתבלט ולהתבסס כסמכות בשוק שלך. זה חשוב במיוחד כשמדובר בשכנוע אנשים לקנות ויכולת לסווג את האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל.

למרות שעיצוב הוא חלק חשוב מאסטרטגיית האתר שלך, יש אנשים ששמים עליו יותר מדי ופחות מדי על תחומים חשובים אחרים. אם אתה רוצה עיצוב מצליח של אתרים, עליך לשלב עיצוב רספונסיבי.

כאשר האתר שלך מחפש על ידי מנועי חיפוש, הוא מתחרה באתרים עם תוכן דומה. ככל שעיצוב האתר ותוכנו טובים יותר, כך האתר שלכם יופיע גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

SEO

הוא תהליך מתמשך חשוב שיכול לעשות את ההבדל בין להופיע בעמוד הראשון של דף תוצאות מנועי החיפוש עם כמות גדולה של תעבורה חופשית לאתר שלך או לדף עם 300 תוצאות תנועה. SEO (תוכן אתר) מקל על לקוחות היעד שלך למצוא אותך כאשר הם מחפשים במנועי חיפוש כגון גוגל אחר נושאים ומוצרים רלוונטיים.

אם אין לך אתר

הסיכויים העסקיים שלך להופיע בדף תוצאות מנועי חיפוש (SERP) הם אפסים. אם יש לך אתר, לעומת זאת, תוכל לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי להגדיל את הסיכויים שלך להיות בין 20 המובילות של תוצאות גוגל ולהשיג נראות רבה יותר עבור לקוחות פוטנציאליים. מילות מפתח עם זנב ארוך, מטא תיאור וכותרות הם חלק מהדברים שתוכלו להתאים אישית באתר לשיפור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

נכון שלא צריך שיהיה לך אתר

כדי למצוא את העסק שלך על ידי מנועי חיפוש, אבל אם יש לך רשומה בספריה כמו דפי זהב, העסק שלך יופיע בתוצאות הדירוג הגבוה ביותר של גוגל . באמצעות אתר אינטרנט תוכל להשפיע על אופן הצגת העסק שלך על ידי ידיעה היכן מופיע אתר האינטרנט שלך, בנוסף לתוצאות חיפוש אחרות. גם אם אינך מוכר את השירותים שלך, אתר יכול לעזור לך לזכות בלקוחות ובטווח הגיאוגרפי למאמצי השיווק שלך.

אז אתה יכול ליצור אתר עסקי קטן תוך מספר דקות עם ניסיון ובונה אתרים אינטואיטיבי למתחילים

אם אתה משתמש במפתח אתרים כמו Small Business Constant Contact כדי להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים בפחות כסף ממה שאתה מבזבז בשליחת עשר עלונים באמצעות דואר רגיל.