קמרה  מיוצרת על ידי ajanta pharma, שהיא גם אחת מחברות התרופות הגדולות בעולם ויצרנית הקונדומים הגדולה בעולם. קמגרה עשתה לעצמה שם והיא מיוצרת על ידי יצרן בהודו כאמור ומשווקת ישירות לציבור בישראל כחלופה לא יקרה לוויאגרה, סיאליס ולויטרה. זה טיפול פופולרי מבין התרופות ללא מרשם.

הכלל החשוב הוא להימנע מצריכת אלכוהול ולשמור על המינון המומלץ בזמן נטילת תכשירי קמגרה למיניהם

באופן כללי: חולים עם תופעות לוואי של גלולת קמגרה זהב אינם צריכים להפסיק ליטול סופר קמגרה, סילדנאפיל ציטראט או דפוקסטין. הרופא שלך יכול להראות לך דרכים למנוע או להפחית את תופעות הלוואי, והרופא שלך יכול להמליץ לך על חלופות. קבל מושג טוב באינטרנט מה אתה יכול לעשות אם אתה בקבוצה חולה או בקבוצת סיכון. תרופות לבעיות זיקפה אינן מתאימות לגברים עם מצבים מסוימים.

טרם רכישת תרופות המכילות סילדנאפיל

כגון ויאגרה או סיאליס מומלץ לבדוק עם הרופא שלך שיש אור ירוק לשימוש. מילוי שאלון רפואי קצר המאפשר לרופא שלך להבטיח כי הטיפול שלך בטוח ויעיל. ישנן תרופות כגון SILDENAFil Citrate, Tadalafils ו- VardenafIL אידיאליות לטיפול בחולים עם זיקפה ובמצבים אחרים, במיוחד בעיות זיקפה. תרופות אחרות עם תופעות לוואי דומות לסופר קמגרה זהב, החוקיות בישראל כוללות ספדרה, סיאלסיס, לויטרה ודופוקסטין, כמו גם כמה מהתרופות הנפוצות יותר לגברים הסובלים מסרטן הערמונית.

כבונוס נוסף

קמגרה בישראל ניתן להשיג ללא בעיה באינטרנט. אתרים מקוונים של בית מרקחת מציעים את Vardenafil כחלופה ל- sildenafil, וגם זה יותר נוח ודיסקרטי מאשר לבקר אצל רופא משפחה. תרופות זיקפה חוקיות כיום כה פופולריות עד כי ניתן להשיג בבתי מרקחת ובבתי מרקחת מקוונים באזורים רבים בישראל. החידוש הביא לגידול עצום במספר האנשים שמושכים אותו ומשתמשים בו, אך לא צריך להיות צורך שגברים יבקרו במקומות לא חוקיים או מסוכנים.
לפרטים נוספים בתחום של מה ההבדל בין קמגרה זהב לקמגרה? נא להעיף מבט ב-

סילדנאפיל הוא טיפול בפני עצמו, שם עד שהוא מגיע עם קמגרה, אך הם התקיימו זה לצד זה והיו רגילים להתקיים יחד.

למרות שקמגרה זהב מתקבלת היטב, עדיף לא לאכול או ליטול את התרופות לפחות שבועיים לאחר המנה הראשונה. במקרה זה הויאגרה מגיעה בטבליות שניתן לבחור על ידי הרופא או הרוקח בהתאם למצבך האישי, אך בכל מקרה עדיף להתחיל במינון מופחת.

זה אולי מפתה לקנות קמגרה ללא מרשם ממקור מקוון זול

אבל זה לא שווה את זה. במילים פשוטות, אין דרך לגיטימית לקנות אותו, וקנייה מאתר offshore היא סיכון מיותר עצום, גם אם נאמר שהוא דומה מאוד לויאגרה. מבחינת משרד הבריאות מעמד התכשיר עדיין לא מוסדר בישראל ובאירופה לקנות אותו, ולמרות שניתן לרכוש אותו באופן מקוון תמורת חלק קטן מעלות המרשם הרגיל מהרופא או הרוקח, בגלל העלות הגבוהה וחוסר בקרת האיכות, זה לא יהיה שווה לעשות זאת ברוב המקרים.

אם תרופה זו מאושרת בישראל

עליה להוכיח לך שהיא מכילה את מה שהיא אומרת ובאמת תהיה לה ההשפעות הרצויות על גופך. שני מחקרים חדשים מראים שלמרות שזה אולי נשמע נמוך, זה יכול להגדיל את האיכות והיעילות של זקפות בשיעור של עד 10% בקרב גברים הקשורים לכך. דעו, השתמשו בו כדי לממש את הפעולה הגברית שלכם ולקנות מרשם מהרופא או הרוקח, לא מאתר Offshore או ממקור מקוון.

כשאנחנו אומרים שנקרא תפקוד לקוי של הזקפה

הכוונה היא ליכולת להשיג ולשמור על זקפה, ולא לאיכות או היעילות של הזקפה עצמה. כאשר כלי הדם מצטמצמים, כך שפחות דם יזרום לאיבר המין ויהיה קשה יותר להשיג זקפה בריאה. על פי קורס מקוון של קמגרה העוסק באנשי מכירות, עורקי המסוקים בקמסגרה סיאליס נהרסים במהלך פעילות מינית.

טיפול נפוץ לטיפול בבעיות זיקפה

הוא טיפול דרך הפה, הכולל שימוש ב- PDE5 (Sildenafil Citrate, Tadalafils and Vardenafel), המכונה ויאגרה, סיאליס ולויטרה. Kamsagra Gold או פשוט sildENAFIL (זה פשוט המרכיב הפעיל של Kamagra Gold, שם כללי לאותה תרופה) מכיל גם ציטראט sILDenAFil ופועל באותה צורה כמו ויאגרה.