מדבקות קיר וקישוטי קיר מעולים להשראה לילדים שלך להיות יצירתיים, להפוך את חדר השינה שלך למעוצב יותר ולהוסיף נופך יפה במשרד הביתי או בבית בין אם זו הדירה הראשונה שלכם ובין אם אתם מחפשים להוסיף משהו מהנה ושובב למטבח או לסלון שלכם לאחר שיפוץ גדול, מדבקות קיר ואומנות קיר ממתכת יוסיפו משהו נהדר לכל הגילאים.

אף פעם לא קשה מדי לקשט את חדר השינה של הילד עם מדבקות קיר או מה שנקרא מדבקות קיר 

מדבקות קיר אלו אינן קלות להסרה. מדבקות קיר וציורי קיר הם דרך מצוינת להפוך כל חדר מדהים, במיוחד עבור ילדים, כי יש להם השפעה גדולה יותר על העיניים והדמיון שלהם. מדבקות קיר (או מדבקות קיר נשלפות) הן דרך מהנה ופשוטה לקשט את הבית, במיוחד חדרי ילדים. במיוחד אם אין לכם בית ואתם לא יכולים לצבוע מחדש או לתלות טפטים, אז שימוש במדבקות קיר לחדרי ילדים ולחדרי ילדים היא הדרך המושלמת לקשט את החלל שלכם לאורך זמן.

כאן נכנסים לתמונה פתרונות דקורטיביים זמניים כמו מדבקות קיר

רובם מודבקים על קירות בקילוף והדבקה פשוטים, וניתן לשנות את העיצוב של ילדכם ככל שהוא מתבגר. מדבקות קיר נשלפות לחדרי ילדים מגיעות במגוון רחב של צורות, גדלים, צבעים ונושאים. אתה יכול להשתמש בצבעי פסטל עבור מדבקות קיר לילדים או אפשרויות נסיכות, דינוזאורים ואנימה לילדים גדולים יותר.

עיצוב מחדש את חדר ילדכם

ובין אם אתם מקשטים חדר של ילדה או בנים – הפעוט שלכם יאהב את החלל החדש שלו כאשר תציגו בפניהם אמנות קיר שנוצרה איתם בראש. אם אתם רוצים חדר מותאם אישית באמת שמתאים לתחומי העניין של ילדכם, מדבקות קיר ויניל, גזרות קרטון וטפטים יכולים ליצור חוויה סוחפת שתעורר דמיון וריגוש. בין אם אתה מקשט את חדר השינה של הרך הנולד שלך בסצנות טבע או משנה את חדר הילדים הגדול שלך עם חללים מלאים והדפסים זרועי כוכבים, מדבקות קיר אלו קלות ליישום וקלות לשינוי, כך שהאפשרויות הן באמת אינסופיות.

אנו מציעים לא רק עיצובי זוהר תלת מימד בחושך

טבע ודמויות, אלא גם מציעים עיצובים מותאמים אישית שבהם אתה יכול לבחור את התמונה המדויקת שלך שתשוחזר על מדבקת הקיר. בקולקציית מדבקות קיר לחדר השינה שלנו יש מבחר מדהים של עיצובים ייחודיים, כך שתמצאו את הסגנון המיוחד שחיפשתם.

הקירות הם כמו קנבס ריק

אז הקפידו למלא אותם היטב עם אוסף מדבקות הקיר שלנו לחדרי ילדים. תוכלו לקשט היטב את החדר של הקטן בעזרת מדבקות קיר תואמות לילדים. יהיו לכם מדבקות קיר מתאימות לחדר הילדים שלכם, בין אם תרצו מדבקות עם תמונות של גרמי שמיים (כוכבים וירח), ציפורים, חיות, פיות, ג'יפים, מטוסים, מצלמות, עננים או מפת העולם.
אצלנו צור צור קשר חברת פיכמה נתאים לכם את מה שאתם מחפשים

למגע אחרון

קשט את הקירות הנותרים בעיטורים נוספים כגון ציורי קיר של בעלי חיים או זרים בהשראה בוטנית. תאר חדר עבודה של ילד עם מדבקות אלפבית על הקירות. קישוטי קיר לחדר הילדים מעבירים את תמצית הדמיון של הילדים והאם מדבקות קיר אלו מתאימות לילד שאתה אוהב בכל ליבך או לילד שבתוכך.

אנחנו אוהבים את המגע הייחודי שמדבקות קיר לחדר הילדים מוסיפות לפנים והן כל כך פרקטיות כאשר משתמשים בהן לקישוט חדר ילדים

למעשה, מדבקות קיר לחדר הילדים יכולות להיות אסטרטגיה ארוכת טווח ליצירת עיצוב קיר עבור הילדים שלך בשלבים. אבל כמובן, מדבקות קיר אינן מיועדות רק לחדר ילדים, הן יכולות לשמש בכל הבית כל עוד הן משתלבות היטב בחלל. עם זאת, זה קל לשימוש, כל עוד אתה נצמד לקירות ויכול ליצור עיצוב ייחודי בחדר שילדיך בוודאי יאהבו.

המותג האהוב של אינסטגרם טפט השרון

מציע כל מיני מדבקות לכל סוג של חלל, בין אם אתם מחפשים צבעים מרהיבים, גיאומטריה עדינה, כלים חינוכיים או כל דבר שביניהם. והעיצובים שלהם תמיד בטרנדים, כך שתוכלו להיות בטוחים שבכל מקום שתדביקו את המדבקות האלה, הם יהיו מוכנים לאינסטגרם. כפי שהשם מרמז, Wallums מתמחה בכל מה שקשור לעיצוב הקיר כולל מדבקות נשלפות, טפטים וציורי קיר.

מדבקת קיר של לוח גיר זו נותנת להם מקום משלהם ליצור ולהתאים אישית את החדר שלהם איך שהם רוצים (ובואו נודה בזה

הם היו צובעים את הקירות בכל מקרה). אותה מדבקה לבנה תתבלט יפה על רקע קיר כהה, אבל אתה יכול גם לצבוט את תא המטען ולהשאיר בחירות צבעים על סמך ערכת הצבעים איתה אתה עובד, כמו גם לבחור את הכיוון שאתה רוצה שהעלים ינופפו. אתה יכול לסדר אותם כרצונך, להשתמש בהם במספר חדרים, או אפילו לתת לילדים הגדולים שלך לסדר את הכוכבים בחדרים שלהם.

ציור קיר המציג את הרקע של התוכנית או מדבקות או הדמויות האהובות עליהם יהפוך את החדר למקום המועדף עליהם להסתכל

השתמשו בסט זה של 26 מדבקות כדי לקשט אזורים שונים בחדר השינה או בחדר המשחקים שלהם עם מדבקות הכוללות שלטים שונים, ביטויים, אוזניות ואייקוני משחקים. ניתן ליצור זר פרחים גדוש על הקיר, או למקם אותם באופן אסטרטגי בכל החדר.

דינוזאורים

דרקונים וחלליות יושבים בין נסיכות פיות חינניות, חדי קרן וקשתות בענן, בעוד מדבקות הקיר הזוהרות שלנו בחושך יוצרות פריט קסום. 

אפשרות נהדרת נוספת לקישוט חדר ילדים

היא לאיית את שם ילדך בכוכבים עם חבילת המדבקות החמודה הזו לגלגל המזלות. מדבקה אישית זו כוללת מונוגרמות ושמות תינוקות בהטיה. אתה יכול להתאים אותו לנושא הגן שלך. יש יותר מ-20 צבעים לבחירה. אם אתם מחפשים את מדבקות הקיר הדקורטיביות הטובות ביותר לחדרי ילדים, תוכלו למצוא אותן רק בוול מנטרה. לאחר שצוות העיצוב ייצור את מדבקות הקיר, ניצור איתך קשר לפני התשלום על מנת לוודא שאתה 100% מרוצה.

ודא שמשטח הקיר שלך חלק

ללא רבב ומוכן למדבקות. בעוד שמדבקות קיר הן מדבקות בודדות שמתחברות יחד ליצירת נושא יחיד, ציורי קיר הם אפליקציות ויניל שנועדו לכסות את כל פני הקיר. לכל יבשת יש מדבקות משלה וניתן להדביק אותן בכל דרך שתרצו להוסיף אותן לחלל שלכם.

כל שעליך לעשות

הוא לחמם את המדבקה עם מייבש שיער כדי לשחרר את הדבק, ואז לקלף את פינת המדבקות על ידי משיכה איטית של המדבקה מהקיר עד שהיא מנותקת לחלוטין מהמשטח. לחץ על קישור זה כדי ללמוד את הדרך הטובה ביותר להסיר מדבקות לתינוק. האווירה הנכונה – אם החדר לח, מדבקות הוויניל שלך עלולות לא להיצמד היטב.