משרד החוץ האמריקני מסווג את קפריסין כמדינה ברמה 1, הסיכון הנמוך ביותר בסולם הייעוץ לטיולים, ומזהיר את האמריקנים מפני כניסה או יציאה משדות התעופה הדרומיים של קפריסין לרנקה ופאפוס וכן מנמל הים. אי אפשר לדבר על המדינה בלי להזכיר את חלוקת השטחים שנכבשו על ידי טורקיה, המכסים את החלק הצפוני של המדינה. חסמים פיזיים אלה מחזקים את הפער האידיאולוגי העמוק בין הצד היווני, הטורקי והקפריסאי.

רוב המבקרים מארצות הברית חייבים להציג תוצאת בדיקה COVID-19 שלילית ולהיסגר לפני הכניסה לקפריסין

כיעד חופשה פופולרי, המרחב האווירי הקפריסאי מאוכלס בכלי טיס מבריטניה, יבשת אירופה והמזרח התיכון. תוכלו למצוא חברות תעופה תקציביות רגילות אך אם אתם מחפשים טיסות זולות יותר לדבלין או בוקרשט ראיאנאייר, חברת התעופה המקומית קובלט וטורקיז פגסוס איירליינס מציעות מבצעים טובים.

בחיפוש אחר יעד

מחירי טיסות יכולים להוות חלק גדול מהתקציב, אך תעריפים כאלה לא צריכים להשפיע לרעה על התקציב הכולל של הנסיעה. טיסות לים התיכון אינן זולות, במיוחד לקפריסין. הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות משתלמות לקפריסין היא לפתוח אפשרות לטיסות גמישות עם מספר עצירות ביניים וקישורים.

אם אתה טס משדה תעופה בטורקיה

ייתכן אפילו שלא תזדקק למטוס. כדי לרפד מעט את הטיול, עליכם לטוס למדינה או לעיר סמוכה בה אתם אוהבים להסתובב ולחקור, ולבלות שם לילה לפני שאתם יוצאים בטיסה האחרונה מהאי. ההיבט הראשון והדחוף ביותר (והיקר) בטיול בקפריסין יהיה לינה.

אין הרבה מקומות אירוח זולים בקפריסין

מלבד קומץ אכסניות וארוחת בוקר בערים ניקוסיה ופאפוס. הם יצטרכו מקום לישון וזה יעלה כסף. אם אתם נמצאים בתקציב, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא למצוא פלטפורמה כמו Airbnb, בה תוכלו למצוא חדרים פרטיים זולים, דירות מקומיות במרכז העיר, או אפילו דירות שלמות שנמצאות קצת מהאטרקציות העיקריות. בסביבות 40 אירו ללילה.

בעוד שמחירי הלינה וההובלה בקפריסין יורדים ברמה גבוהה

אתה מקבל תמורה טובה יותר לכסף אם אתה כולל את עלות המזון בקפריסין. יש צורך לשכור רכב בקפריסין, אך אתה יכול להשיג כמה מבצעים משתלמים בתנאי שתבחר באפשרות הכלכלה. עכשיו אגלה כי אוכל ביוון הוא הדבר היחיד שלא צפוי לפוצץ את התקציב.

קפריסין

היא ביתם של מוכרי רחוב רבים שמוכרים אוכל טעים כמו ג'ירוס, קבב קבבים וצלחות, אך מסעדות מקומיות לא יעלו הרבה מעבר למה שהייתם מוציאים לארוחת ערב בים התיכון. אל תטעו מהטיסות הזולות לקפריסין, המדינה עשירה בתרבות ולכן היא כל כך מושכת. קפריסין מופרדת מטורקיה, למטיילים המזמינים טיסות לאי יש אפשרות לחקור מונומנטים עתיקים, טירות מימי הביניים, אתרים ארכיאולוגיים ולקחת נשימה בכמה מהחופים המשובחים בעולם. ברגע שהטיסה שלך לקפריסין תגיע, תראה שההשפעה היוונית נותרה רחבה. מקדשים יוונים נותרים על כנם, ותושבים רבים בקפריסין הסתגלו לתרבות היוונית, והדבר בא לידי ביטוי ביצירות האמנות שלהם. אחרי הכל, קפריסין היא מקום הולדתו של אפרודיטה, אלת האהבה והיופי היוונית.
כדי לשמוע עוד מידע בתחום של למה שווה לטוס לקפריסין? ולטוס לקפריסין ניתן לבדוק ב- cyprus.org.il

רוב האנשים מקפידים על האמונה האורתודוכסית הנוצרית והשפה העיקרית של קפריסין

היא יוונית, אך אין זה אומר שתיירים המזמינים טיסות לקפריסין לא ימצאו את דרכם באי. אנגלית נפוצה, אך אם אתה רוצה להרשים, תרגל את היוונית שלך לפני שאתה טס לקפריסין כדי להרשים את המקומיים. המעברים בין טורקים ליוונים בקפריסין הופכים לקלים מתמיד, ואין זמן טוב יותר לבקר בקפריסין.

יוון

היא חביבה ותיקה, אך היא בשום אופן לא הפנינה הים תיכונית היחידה שכדאי להזכיר. במקור התגוררו היוונים המיקניים, קפריסין מציעה חורבות ארכיאולוגיות, כנסיות מעוטרות ומטבח מסורתי טעים. יתרון נוסף של קפריסין הוא שהיא פחות תיירותית וזולה יותר מעמיתיה.

הטיסות מופעלות בין היתר על ידי לופטהנזה

אמריקן איירליינס ובריטיש איירווייס. חובבי היסטוריה ותרבות מקולקלים מבחירה בכל מה שקשור לחקר אתרים ומוזיאונים. על פי המחקר של האיחוד האירופי בשנת 2012 ביורוברומטר, 73% מהמדינה דוברות אנגלית.

קפריסין איירווייס

היא חברת תעופה קפריסאית שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי של לרנקה והחלה לפעול ב -1 ביוני 2017. לא הייתה אפשרות לבחור את המושבים שלהם חסרונות: הסתכלו על המושבים בפועל מכיוון שהמטוס קטן ולא נוח. חברת התעופה Cyprus Airways הוקמה ב -24 בספטמבר 1947 ויש לה בסיס תפעולי בשדה התעופה הבינלאומי של לרנקה.

ניסינו להישאר hydrated במהלך הטיסה וביקשנו מים בחלק האחורי של המטוס וקיבלנו מים

אבל הדיילת אחזה בווילון וסגרה אותו כדי להבהיר שאין כאלה. הגענו באיחור ל- LAX, פספסנו את הקשר וישבנו בשדה התעופה חמש שעות. אחרי שהתקשרתי לשירות הלקוחות כדי להשיג שדה תעופה (לבעלי הייתה הזמנה נפרדת) נדרשו 4 שיחות כדי להזכיר את קישור ההזמנה.

הייתה לי שעה ליצור את הקשר שלי והפורמליות לא לקחו יותר מ -10 דקות. באזור ההמתנה לשער היו מקומות ישיבה רבים והצוות היה מקצועי ואדיב. הייתי מעדיף לפקח על הנוסעים בהתאם למושבם לפני שעולים למטוס.