מבוא – אתר חנות לאפליקציה = הגדלת רווחים בקלות

אתר חנות הוא אתר שמוכר מוצרים ושירותים. זה יכול להיות אתר עצמאי או חנות מקוונת שהיא חלק מאתר של חברה גדולה יותר.

ההקדמה צריכה לכלול את הדברים הבאים:

-מהי אפליקציה?

-מהם היתרונות של אפליקציה על פני אתר אינטרנט בלבד של חנות?

-מהם החסרונות שיש רק אתר אינטרנט של חנות?

-איך אתה יכול להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה?

מדריך זה יעזור לכם להפוך אתר קיים לאפליקציה לנייד. זה גם ייתן לך כמה טיפים כיצד לייעל את החנות שלך לחנות האפליקציות וכיצד לקדם אותה.

אפליקציות לנייד הופכות פופולריות יותר מאי פעם, מכיוון שהן מספקות דרך נוחה לגשת לתוכן ולשירותים תוך כדי תנועה. במאמר זה, נסקור כיצד ליצור אפליקציה לנייד מאתר קיים ומה עליך לעשות כדי להצליח עם האפליקציה שלך לנייד ב-App Store.

כיצד לפתח אפליקציה מאתר

ישנן דרכים רבות להפוך אתר חנות לאפליקציה. דרך אחת היא ליצור אתר מובייל לאתר ודרך אחרת היא להשתמש בבונה אפליקציות מקורי.

אתר מובייל לאתר נוצר באמצעות HTML5 או CSS3 שאליו ניתן לגשת מכל מכשיר. בדרך כלל היא זולה יותר מפיתוח אפליקציה מאפס, אבל יש לה גם כמה חסרונות: ייתכן שלא יהיו לה את כל התכונות של אפליקציה, כמו הודעות דחיפה ורכישות בתוך האפליקציה; ולא ניתן להגיש אותו לחנות האפליקציות של אפל או לחנות Google Play.

שימוש בבונה אפליקציות מקורי פירושו יצירת אפליקציה מאפס באמצעות שפות תכנות כגון Java או Xcode. אפשרות זו דורשת יותר זמן וכסף מאשר יצירת אתר סלולרי, אך יש לה יתרונות:

בונה האפליקציות הטוב ביותר הוא זה שמספק לך חוויה חלקה של האתר שלך במכשיר הנייד. לא קשה ליצור אפליקציה מאתר אינטרנט. אתה יכול פשוט להמיר את האתר שלך לאפליקציה באמצעות שירותים כמו webtoapp.

כיצד לשלב את עגלת הקניות והתשלום באתר שלך עם ה-Lead App SDK החדש של Shopify

Shopify Lead App SDK היא ספריית Javascript המשתלבת עם האתר שלך כדי ליצור חוויה דמויית אפליקציה לנייד. זה מאפשר לך להפוך את אתר האינטרנט של החנות שלך לאפליקציה, ולספק ללקוחות את היכולת לעיין במוצרים ולהוסיף פריטים לעגלת הקניות שלהם בטלפון.

ה-Lead App SDK של Shopify מאפשר לך לשלב את עגלת הקניות והתשלום באתר האינטרנט שלך עם ה-Lead App SDK החדש של Shopify.

Shopify הוציאה לאחרונה SDK חדש המאפשר לך לשלב את עגלת הקניות והקופה של החנות שלך עם אפליקציית Lead של Shopify.

SDK זה זמין עבור iOS ו- Android. אם אתה משתמש בפלטפורמה אחרת לנייד, אתה עדיין יכול להשתמש באפליקציית Shopify Lead כדי ללכוד לידים חדשים, אבל תצטרך לשלב את תהליך התשלום בעצמך.

ה-SDK קל מאוד להתקנה והוא בחינם לכל חנויות Shopify Plus או Advanced. זה גם מציע תקופת ניסיון בלתי מוגבלת לפני דרישת תוכנית תשלום.

במאמר זה, נעבור על אופן הפעולה של האינטגרציה ומה עליך לעשות כדי להגדיר אותה באתר החנות שלך.

כבר שמעתם על השירות המדהים של החברה הגלובלית? WebToApp ??

הם יהפכו את האתר שלכם לאפליקציה, ירשמו אותה גם בגוגל וגם באפל, ידאגו לכם לכל הגרפיקות והאישורים שצריך ואפילו יתחזקו אותה באופן שוטף כדי שתעמוד בתנאים של מפעילי השירות ויבטיחו שהאפליקציה לא תרד מהחנויות בשל חוסר תחזוקה.