לאחר מכן בקרו בגלריה, צפו בסרט מקומי, צפו באמנות הגן שעשיתם. בכל דרך שתחליטו, הקפידו לחוות כמה שיותר אמנות במהלך שהותכם.

תיהנו ממגוון אטרקציות

מהמוזיאונים הטובים ביותר ועד לגנים משובחים ואירועים מוזרים. בין אם אתם מבקרים בפארק גולדן גייט או אף פעם לא, מדריך טיולים זה מכסה דברים לעשות באחד מהיעדים המרגשים ביותר של סן פרנסיסקו. כשאתם בוחרים באטרקציות באורלנדו שתרצו לבקר, הקפידו להשאיר את ICON Park ברשימה שלכם.

למד עוד על האופן שבו Time Out בוחר את הפעילויות הטובות ביותר ברחבי העולם

כל שנה מביאה אטרקציות, אירועים ופעילויות חדשות ברחבי העולם שאף אחד אחר לא יכול לחוות במהלך חייו. זה מה שמדאיג את העורכים שלנו בערים רחוקות כמו מיאמי, מלבורן ומדריד.

מתוך הבנת היקף הפסטיבלים והאירועים

כמו גם דוגמאות למקומות, אנו מפנים את תשומת לבנו למערך המגוון של האטרקציות התורמות לתעשיית הנסיעות. ללא האטרקציות, לא יהיה צורך בשירותי נסיעות אחרים. בין אם מדובר בפסטיבלים, אירועים, אטרקציות או רכיבים וירטואליים חדשים, תעשיית הנסיעות מסתמכת על בידור כדי להשלים את חבילות השירות ולהבטיח שהאורחים, הנוסעים העסקיים והנופשים כאחד, יוכלו להגדיל את הוצאותיהם ולהתבדר. לפסטיבלים, אירועים ובידור אחר יכולים להיות השפעות חיוביות ושליליות על קהילות ואורחים.

כל סוג של פסטיבל

אירוע או אטרקציה ישפיע על הקהילה המארחת ועל האורחים. מהות ההערכה היא רשימת אטרקציות קיימות ופוטנציאליות שיכולות למשוך תיירים לקהילה. זה לוקח בחשבון דברים כמו אגמים, חופים, יערות, כרי דשא וצוקים סלעיים, כמו גם את הפעילויות החיצוניות שניתן לתרגל בסביבה הטבעית הללו.

התושבים גם יודעים הכל על הכלכלה המקומית

שיכולה להוות מקור לבילוי כגון סיורים מודרכים בחוות ובשווקי איכרים, מפעלי ייצור, מכרות, מחלבות, יקבים ועוד. מטיילים מתעלמים מגבולות פוליטיים כאשר הם חוקרים, וניתן להשתמש באטרקציות ושירותים בקרבת מקום כדי לשפר את חווית המבקר. פנה למקומיים מכל ההכנסות, הלאומים והגילאים לקבלת עזרה במציאת אטרקציות. וזכרו, בעת עיצוב וקידום האטרקציות שלכם, תמיד הסתכלו על הדברים מנקודת מבטו של המבקר.

מרכז ההרחבה והמבקרים יכול לעזור בתוכניות חינוכיות, עצות ומחקר. שילובם במלאי יכול להגביר את רמת התמיכה שפיתוח התיירות מקבל מהקהילה. עסקים מקומיים וחנויות קמעונאיות בהן המבקרים יכולים לעשות קניות או לפנק את עצמם.

נצלו את חניה חינם בשבת וכרטיסים מוזלים שנרכשו במרכז המבקרים של העצמאות ל-29 מהאטרקציות המובילות בעיר

שפר את סוף השבוע הארוך שלך עם חבילת ה-Visit Philly Overnight Hotel, הכוללת רכישת אחד, קבלת כרטיס חינם אחד לאותן 29 אטרקציות, בתוספת חניה חינם במלון (עד 100 $) ומיטה נוחה שלא סידרת.

לבלות סוף שבוע באגם לאס וגאס בו תוכלו לצאת לשייט בסירה

קיאקים ולשוט באדיבות ספורט המים של אגם לאס וגאס. אחת האטרקציות החדשות ביותר של דרום אינדיאנה המציעה פעילויות חוצות טהורות. באזור אורלנדו יש הרבה פארקים, יערות מדינה וגנים יפים עם כניסה חופשית.

במרכז העיר אורלנדו

למשל, פארק אגם איולה המשתרע על שטח של 43 דונם מציע הרפיה, קונצרטים ופעילויות, כמו גם שיעורי יוגה בחוץ בימי ראשון בבוקר. בווינטר פארק, כ-25 דקות ממרכז אורלנדו, Mead Botanical Gardens מציע טיולים ופעילויות חינוכיות מתוזמנים. בשבתות, תוכלו לבקר בשוק האיכרים של גן החורף ליד דיסני, וכן בשוק האיכרים של פארק החורף. שוק האיכרים של אורלנדו מתקיים בפארק אגם אולה כאמור לעיל בימי ראשון.

הפסטיבל מוקדש לאוכל

יין ואמנות, כמו גם מוזיקה חיה ברמה עולמית. מאז 2001, זו מסורת בסן פרנסיסקו ובפארק שער הזהב. זהו פסטיבל מוזיקה בחינם, הנערך בסוף השבוע הראשון של אוקטובר. זוהי פעילות חיצונית מיוחדת מאוד, שווה ביקור במזג האוויר הטוב ביותר בסן פרנסיסקו.

בעוד שבפארק שער הזהב יש מספר אטרקציות שחובה לראות

המבקרים יופתעו לגלות אוצרות נסתרים אחרים בפארק. תמצאו מוזיאונים ואטרקציות שמציגות הכל, מאמנויות יפות ועד מרדי גרא, היסטוריה למדע, צבא ועד אמהות. אזורי בידור חקור את אזורי הבילוי המגוונים של אוסטין, שם תמצא הכל מחנויות ומסעדות אופנתיות ועד מקומות קונצרטים, מוזיאונים וגלריות ידועים ומקומות נוף יפים. אוסטין היא גם ביתם של בלט משובח, מוזיאונים ברמה עולמית, חנויות ייחודיות ומקומות יפים בחוץ.
למידע מורחב בנושא של אטרקציות לאירועים וכל מה שצריך לדעת על אטרקציות לאירועים באפשרותך להעיף מבט ב- provent.co.il

למידע מורחב בתחום של כל מה שצריך לדעת על אטרקציות לאירועים וחברה להפקת אירועים יש לגלוש לאתר provent.co.il

למד על המשמעות ההיסטורית של העיר במהלך סיורים, פסטיבלים ואירועים עונתיים. רק הקפידו לבקר בכל אחד מהם וליהנות מארוחה אישית שתהיה מהטובות לאורך כל השנה.

אם אתה מעדיף להישאר בבית

הורד את האפליקציה הרשמית של מוזיאון ניאון (באמצעות סיסמת ה-NEON שלך) כדי לחקור את 25 התערוכות באופן דיגיטלי. מוזיאון הניאון מפגיש את הסיפורים הרבים של לאס וגאס, ומציע סיורים מודרכים בשלטי ניאון ישנים וסוככי קזינו, כמו גם אירועים אחרים שחלפו מזמן. גלו את מוזיאון האמנות הגדול ביותר בקנטקי והתפעלו מהארכיטקטורה שלו. ביתה של תחרות הסוסים הגדולה ביותר, הדרבי של קנטאקי, זהו אחד האתרים ההיסטוריים ביותר בכל ענפי הספורט.

לבירת טקסס, ביתם של אטרקציות ייחודיות ומוזיאונים ברמה עולמית, יש ליווי מוזיקלי משלה. אטרקציות אוסטין ידועה כבירת העולם של מוזיקה חיה, אבל זו רק ההתחלה. Outside Lands הוא אחד מפסטיבלי המוזיקה והאומנות הפופולריים ביותר בארץ.

בשנת 2011

פסטיבלים אלה משכו כ-1.9 מיליון צופים, כמו גם למעלה מ-18,000 נציגים מהתעשייה, על פי איגוד תעשיית הסרטים של קנדה (2013). כיום, הפארק הוא ביתם של רבות מהאטרקציות המתויירות ביותר של סן פרנסיסקו, כולל גן התה היפני, הגנים הבוטניים של סן פרנסיסקו, מוזיאון דה יאנג והאקדמיה למדעים של קליפורניה. מיליוני מבקרים מגיעים מדי שנה כדי לראות קילומטרים של מדשאות ירוקות, שבילים, אגמים ו-7,000 מיני צמחים בפארק גולדן גייט בלב מרכז העיר סן פרנסיסקו. מהחלק העליון של הגלגל הענק הזה, אתה יכול לראות את שמורות הטבע והאגמים הרבים של וולט דיסני, יוניברסל ואורלנדו.

תערוכות אינטראקטיביות

הופעות חיות ואירועים מיוחדים הם סיפורם של 1,000 שנות חיים. פרק זה מתמקד במרכיבים החיוניים של אמנויות, בידור ואטרקציות, כולל סרטים, תערוכות וידאו ויקבים, המפורטים בסיווג התעשייה של צפון אמריקה שלמדנו עליו בפרק 1. זהו מדריך עלות של 48 שעות. פורטלנד כוללת הרבה מהאטרקציות המרכזיות באזור המרכז. כדי לקבל חדשות שבועיות על אירועים המתרחשים בסולט לייק סיטי, הירשם לניוזלטר הדוא"ל Now Playing Utah.

בינתיים, המעריצים יכולים להסתכל מקרוב על האודיטוריום עם 65,000 מושבים בסיור פרטי. בבחירה באפשרות זו תוכלו לרכוב על הגלגל ושאר האטרקציות שלנו במחיר מוזל.