פישלתי עם ההזמנה עם הראשון, אבל זה היה מאוד מועיל בתהליך ההזמנה. ההזמנה נשלחה והגיעה בדיוק כפי שציפיתי ממוצר מיוחד. התהליך היה פשוט והצלחתי להתאים אישית את חלל הפנים עם מסר מיוחד.

חריטו בנייר ריק לבן ולא בקו

בעיפרון שחור וצילמו. אנו מדפיסים את העיצוב שלך על גיליון עור לבן ייחודי עם מרקם טבעוני המותאם לגודל ולתפירת ידיים ליצירת מתנת צילום לפי הזמנה. אתה יכול גם לבחור כריכת עור צילום מיוחדת ולהתאים אותה בהתאם לרצונך.

כיסוי הדרכון המותאם אישית שלך כיסוי הדרכון המותאם אישית שלך

הוא מסע חיוני אם אתה רוצה לחקור את העולם בסגנון ייחודי. אוב במהלך נסיעת עסקים, זו הדרך המושלמת לשלב את המיתוג והלוגו העסקי שלך באביזר נסיעות סופר מקצועי או לעצב אחד עבור בן משפחה כדי להפוך את התארגנות החג לפחות לחוצה. על ידי הדפסת החלק הקדמי, האחורי ושתי הדפים הפנימיים עם העיצוב והתמונה המקוריים שלך, קל לזהות את הדרכון שלך ומפחית את הסיכון לאובדן.

דרכון מותאם אישית הוא יצירה ייחודית ודרך נפלאה לשמור על הדרכון שלך. כיסוי בכושר חמוד הופך את המסע שלך לנוח יותר ומגן על האביזרים היקרים שלך מפני רטוב ואבק.

ישנם אלפי תיקי נסיעות פנטסטיים לבחירה

כריכות דרכון עור המותאמות אישית עם שמות וראשי תיבות לזוגות, ילדים ומשפחות, ומחזיקי דרכון יפהפיים שהופכים את הנסיעה למהנה יותר ושימושית מכל כלי נסיעה לחופשה שלך. מציאת בעל דרכון מושלם עבורך יכולה להיות קשה, אך הנה כמה טיפים שיעזרו לך. בפוסט זה אנו מראים לכם את המלצותינו ל -10 עטיפות דרכון פנטסטיות המושלמות לטיול הבא שלכם.

דמוי עור אופנתי המיוצר מבחוץ עם עיצוב פרחוני ומציע מבחר חריצים לדרכון, כרטיס העלייה למטוס ובטנת נעילת RFID כדי להגן על הכרטיס שלך מפני רחפנות. עול חיקוי מעור מחזק את מראה העור האמיתי עם אחיזה איכותית.

עשוי עור PU

עול זה מגיע במגוון עיצובים ג'אזיים ובעל מראה עמיד למים הניתן לניגוב. עם מראה דמוי עור באיכות גבוהה ומנעול RFID, ארנק זה כולל מבחר חריצים שימושיים להגנה ולשמירה על הדרכון, כרטיס העלייה למטוס וכרטיס האשראי בטיחותיים ונוחים בעת נסיעה.

עשוי עור סינטטי עמיד בפני שריטות

ועור עור זה כולל עיצוב חיצוני אטרקטיבי וחריצים שימושיים רבים. בעל אסתטיקה איכותית, בעל דרכון זה מציע מספיק מקום לאחסון דרכון, כרטיס אשראי ותעודת זהות, יחד עם רחפן הודות לרירית חוסמת RFID ומראה עור עמיד. בעל דרכון מעור אלגנטי ופרקטי הוא תוספת נחמדה לדרכון שלך. בעל דרכון מעוטר עור זה עשוי מעור PU יהפוך במהרה לבן זוגך המועדף. מחזיקי דרכון עור עשויים להיראות כמותרות, אך הם יכולים להקל על חייכם. אם יש לך אינטרס עז בקניית מוצרים טבעוניים ועור זה לא משהו שתקבל, יש לנו אלטרנטיבה מצוינת עבורך.

אם אתה נושא את הדרכון בתיק

דרכון אישי מספק ביטחון עבור הדרכון שלך ופריטים אחרים בתיק, כגון נוזלים. ישנם סוגים שונים של דרכונים ותוכלו לרכוש אחד כזה במחיר משתלם בהתאם לצרכים שלכם. כריכת הדרכון היפה הזו של פינטי מעוצבת מעור סינטטי עמיד, ומספקת הגנה טובה על הדרכון מצד אחד, ונראית טוב מצד שני.

אם ברצונך לשמור על כל הכרטיסים החשובים שלך בטוחים ומאובטחים

אל תחפש רחוק יותר מארנק חסון ומסוגנן זה. עכשיו כששלפתם את מזוודות היוקרה שלכם, הגיע הזמן לשים את הדרכון, ואחרי שנים של איסוף אבק, מגיע לו קצת אהבה. דרכון מותאם אישית זה מתאים במיוחד לאירועים בינלאומיים שנתיים, בהם רוב המשתתפים מגיעים ממדינות אחרות. זו מתנה נחמדה לסוכנויות נסיעות, מועדוני ספורט לנוער וקבוצות ספורט מקצועיות שנוסעות במשך שנה לחו"ל ללימודים או ללימודים. עיצוב הכריכה המושלם של פנקס הפאסקים הוא עיצוב כריכת ספרים מינימליסטי.
למידע מורחב אודות כיסוי לדרכון בעיצוב אישי עליך לגשת לאתר unicow.co.il

קייט מ 'בפעם האחרונה שנסעתי לפני COVID, איבדתי את כרטיס הכניסה הגלובלי שלי בדלפק הכרטיסים בשדה התעופה. רציתי תיקייה שתאחסן את כל מה שאני צריך: דרכון, גל"צ, כסף, כרטיס אשראי, רישיון נהיגה, והכל במקום אחד נגיש בקלות.

איכות העור מעולה – עבדתי עם עור באיכות גבוהה זו בעבר. הניסיון שלך כאמן יבטיח שהכל יתנהל כמו שאתה רוצה.

עם למעלה מ 500 מותגים ב 146 מדינות ויותר מ 35 שנות ניסיון בייצור מתנות ופריטי קידום מכירות, אנו מומחים. שלח לנו את מה שיש לך ואנחנו אגיד לך בדיוק מה אנחנו צריכים ואיך נמשיך.

וונדי ר 'לדר היא מתנה מסורתית לרגל יום השנה השלישי. הזמנתי שניים לבתנו ואחד לחתני במתנה ליום השנה ה -3. Khunvitheavine S. אני מאוהב בעור הזה שקניתי עבור בתי וחתני.