בעת חישוב עלות הטיול שלך לאירלנד, הקפד לכלול מבחר קטן של טיולים ואטרקציות, כגון ביקורים בצוקי מוהר ממרכז המבקרים, טיולי מעבורת לכמה איים וטיולים מהנים מדי פעם – אנחנו אוהבים את שלנו. לדוגמה, ביקור בטירת Belik וביקור בבית הארוך של טריניטי קולג' הוא כמעט חובה. כמו ברוב היעדים, אין הגבלה לעלות הנסיעה לאירלנד בתקציב יוקרתי – הנה כמה דוגמאות שיכולות לעורר אותך לתכנן את החופשה האפית שלך. כמו נוסעים בתקציב נמוך, נוסעים בטווח הביניים רוצים להימנע מלבלות יותר מדי לילות בדבלין כדי להפחית את יוקר המחיה, אבל האזורים המרתקים יותר של אירלנד נשארים מחוץ לבירה.

אירלנד משרתת תיירים כבר שנים רבות, ובאירלנד יש הרבה סיורים ופעילויות מרגשים. פעילויות חינם כוללות טיולים רגליים באירלנד, האזנה למוזיקה בפאב מקומי, הליכה בגאלווי, חקר טירות איריות נשכחות או מנוחה על חוף סלעי.

אירלנד

היא יעד פופולרי ברשימת המשאלות של המטייל, ויש סיבה. ארץ זו היא תענוג לחקור, עם נוף מקסים, אנשים ידידותיים ומסבירי פנים ואתרים היסטוריים עתיקים. לאירלנד יש היסטוריה עשירה, חפצים משנים עולם, אגדות ידועות בסיפורים ושירים, ואנשים מסבירי פנים שקונים לכם בירה גינס טרייה מהברים המקומיים ומאתגרים את משחק החצים.

חקור את ההיסטוריה העתיקה של העיר והבית הנפלא הזה של פטריק הקדוש

מ-Book of Kells ועד לקברו של WB Yeats. המסלול הנוכחי שלכם ייקח אתכם דרך הרי קורק/קרי המפורסמים, דרך הכפרים דוברי האירית Ballymakeri ו-Ballywurnie, לעיר השוק העתיקה מקרום, שם תראו את טירת מקרום.

היום תיסעו צפונה לעיר פורטרוש בצפון אירלנד. יום 8 נסיעה לצפון אירלנד זהו יום הנהיגה הארוך ביותר במסלול זה באירלנד.

יום 9 צפון אירלנד יום נותן לך הרבה זמן לבקר באטרקציות המרכזיות בצפון אירלנד

יש הרבה זמן. אם יש לך יותר מ-10 ימים, הנה כמה מקומות נהדרים להוסיף למסלול האירי הזה. כדי לבקר באיי אראן, אתה יכול להוסיף יום או לבקר באיים אלה ביום השביעי של מסלול זה. אם זה הביקור הראשון שלך באירלנד, כדאי שתתכנן את הטיול שלך בפירוט.

ניתן להתאים את כל הסיורים האיריים שלנו לצרכים הספציפיים שלך

פשוט ספר לנו את הצרכים הספציפיים שלך לחופשה האירית ואנו נשמח לעזור לך. Discovering Ireland Vacations מייצג את אחד מיעדי הנופש הפופולריים ביותר בעולם, ומציע לכולם מגוון אטרקציות שיכולות לעזור לך להבין את כל מה שאתה צריך לדעת בעת חיפוש, הזמנה ותמחור של הטיול שלך לאירלנד. הנה שבעת המלונות הטובים ביותר שלנו באירלנד, מטירה בת 800 שנה שבה תוכלו לטפס על עצים במהלך היום וליהנות מאוכל בלילה, ועד בית כפרי ליד דבלין עם קוטג'ים מכוסי קיסוס. באירלנד יש מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לכל התקציבים. בכל אחד מהטיולים שלנו, תוכלו לבחור סוג אחד או שילוב טוב יותר של אפשרויות לינה.

אפשרויות הלינה הן לרוב מקומות קטנים

וזה הקסם של אירלנד, אז אל תצפו לאתרי נופש של חמישה כוכבים או למספר רב של מלונות בוטיק. למה לבקר בטירה המפוארת כשאתה באמת יכול ליהנות מאירוח של 4 כוכבים ו-5 כוכבים כמו מלך ומלכה, כולל אתר הנופש רחב הידיים Castlemartyr ואת המלון ההיסטורי Lough Eske Castle Hotel & Spa.

העמיקו את ההבנה שלכם על החיים האיריים המודרניים וההיסטוריים עוד יותר כאשר אתם נוסעים דרך בלפסט, צפון אירלנד, כולל הרחבה אופציונלית לעיר בירה מקסימה ומתחדשת.

ובכן

אתה יכול גם ללמוד על האתגרים שנתקלנו בהם במהלך טיול בבלפסט ובדלהי. המדריך המומחה מסביר את ההיסטוריה של אזור מאתגר היסטורי זה. הצטרף למנהיג ברנט הנסן כדי לבקר במקומות ייחודיים שאינם זמינים ברוב הסיורים באי אמרלד. ביום אחד, תוכלו לנסוע קילומטרים של גבעות ירוקות, לחקור ערים איריות צבעוניות ולראות את קו החוף המפורץ של אירלנד. אם אתה באירלנד במהלך עונת החוץ, לא תוכל לבקר את סקליג מייקל, אבל אתה עדיין יכול לנסוע בטבעת קארי.

זוהי דרך מצוינת להסתובב באירלנד ולהפוך את המסע שלך למהנה כאשר האזור הכפרי האירי חולף על פני חלון הרכבת

באוקטובר 2019, שכרנו את נסיעות הנהג של אירלנד לסיור פרטי. נהנינו מאוד בזכות קבוצת מטיילים נלהבים, מלונות 4 כוכבים מעולים, אוכל טעים וכמובן המקומיים והמראות והקולות הנפלאים של אירלנד.

לאחר מכן

לכו ל-Burren בדרך לגאלווי, שם הפאבים ומועדוני הלילה הם הטובים ביותר שיש לאירלנד להציע. יום 9, 31 באוגוסט. היום אנחנו חוזרים לדבלין כדי לחקור ולקנות לפני שנכנסים למלון שלנו בטירת Fitzpatrix ללילה האחרון שלנו באירלנד. יום 3, 25 באוגוסט. היום נמשיך דרומה כדי לבקר ולחקור את טירת קילקני ואת שטחיה. נערוך סיור מודרך בטירה וכן נסייר את הגנים היפים.

אנחנו עושים צ'ק לתוך מלון שבו אתה יכול להירגע או לצאת החוצה ולחקור את העיר

לאורחים שמתחילים את הסיור ב-10 ביולי, תשהו לילה וסעודו ב-Carton House. החלק הטוב ביותר בבתי הארחה, בתי מלון ובתי הארחה רבים באירלנד הוא שהם כוללים ארוחת בוקר חינם. בתקציב ממוצע, אוכל באירלנד נוטה להיות כמו ארוחת בוקר אירית מלאה הכלולה בצימר האהוב עליך, אולי ארוחה קלה או משהו תוצרת בית לארוחה אחת נוספת וארוחה אחת ביום…

כמו ברוב הנסיעות, טיסה לאירלנד תהיה ההוצאה מספר אחת שלך. מכיוון שכל העלויות המקומיות יהיו באירו, זהו המטבע המשמש עבור כל המחירים במדריך זה של אירלנד.

הכניסה לאטרקציות מרכזיות כמו רבות מהטירות של אירלנד

צוקי מוהר או מסלול הענקים עולה בין 5 ל-15 יורו. סיור יכול לעלות כמעט כלום הודות לאזור הכפרי המדהים לחלוטין שהוא בחינם, אבל הוסיפו כמה מהאטרקציות או הסיורים הפופולריים ביותר באירלנד והעלויות יכולות לעלות בקלות. דבלין מקדמת בברכה נוסעים עסקיים רבים בשל חוקי המס האיריים הנוחים שמשכו תאגידים רב לאומיים רבים.

לרגל החג אנו סוקרים את המלונות הטובים בארץ

Secret Ireland Tours שמחה לאחד כוחות עם STAR 93.3 FM ו-STAR99.1FM לסיור באתרים הקדושים של אירלנד. סיורי אירלנד סודיים. מדריכים מנוסים. נהג קואצ'ר יוקרתי מנוסה. חטיפים ומשקאות קלים באוטובוס במהלך הטיול אנו רוצים לחזור ולהמשיך בנסיעה לאורך המסלול הדרומי של אירלנד.

יום 5 חצי האי דינגל חצי האי דינגל הוא מהמם ואחד מיעדי הטיול הטובים ביותר באירלנד. Old Midleton Distillery אם אתם מחפשים לבקר במזקקת וויסקי באירלנד, זו הטובה שבמיטב.