חלק מהחורפים בהולנד מושלגים יותר מאחרים, וחלקם חורפים קשים שבהם כל אחד יכול לשרוד בעיניים עצומות. הולנד היא יעד לכל ימות השנה עם טמפרטורות מתונות רוב השנה ושפע של אטרקציות חורף במהלך החודשים הקרים יותר. הולנד היא מדינה נהדרת לבקר בה גם בקיץ וגם בחורף. אמנם אמסטרדם יכולה להיות צפופה בקיץ, אבל זה זמן מצוין לבקר בהולנד לאור הימים הארוכים, הפסטיבלים העמוסים ומזג האוויר שטוף השמש, ולעתים רחוקות חם מכדי שיהיה נוח.

אמסטרדם

היא עיר היסטורית עם למעלה מ-1,000 בניינים למאה שנה ואחד המקומות הטובים ביותר לביקור בהולנד בחורף. תכנן את הטיול שלך לאמסטרדם עם רשימת פעילויות החורף הטובות ביותר באמסטרדם. אם לא תכננתם את טיול השנה החדשה שלכם ואתם חושבים לאן ללכת בהולנד בחורף, אמסטרדם היא בדיוק מה שאתם צריכים.

הימים אולי קצרים, אבל רשימת הדברים לעשות בחורף באמסטרדם היא ארוכה מאוד, אז נצלו את המרב במהלך תקופת החגים. אם לא אכפת לכם ימים קצרים יותר, החורף הוא זמן מצוין לבקר באמסטרדם.

לעיתים קרובות מזג האוויר נוטה להשתנות מספר פעמים ביום, מה שרלוונטי לא רק בחורף, אלא גם בעיקר במהלך השנה בהולנד. האקלים באופן כללי לעולם אינו קר או חם במיוחד, שכן הטמפרטורה מושפעת מהים הצפוני (בהולנד יש אקלים ימי).

הגשמים אינם בשפע

מ-750/850 מילימטרים (29/33 אינץ') בשנה, אך הם תכופים כל השנה. זהו מאפיין נוסף של האקלים ההולנדי והוא נושב בתדירות גבוהה, במיוחד בסתיו ובחורף, כאשר יכולים להיות גם סופות רעמים. בהיותה מדינה קטנה ושטוחה, בהולנד יש אקלים אחיד למדי, גם אם יש מעט יותר יבשות בפנים הארץ (אבל אנחנו מדברים על 1-2 מעלות פחות בחורף ויותר בקיץ) מאשר באזורי החוף. , שבתורו, סוערים יותר. רוחות נושבות לעתים קרובות, במיוחד בסתיו ובחורף. כמות המשקעים השנתית הממוצעת בהולנד נעה בין 736.6 מ"מ (29 אינץ') ל-838.2 מ"מ (33 אינץ'). הנה כמות המשקעים הממוצעת. השמש נדירה לראות בהולנד מנובמבר עד פברואר, אבל היא לא זורחת לעתים קרובות אפילו בקיץ, עם זאת, ממאי עד אוגוסט יש בערך 6.5/7 שעות שמש ביום.

מ-1981 עד 2010, הולנד רשמה בממוצע 197.3 שעות שמש בחורף ו-201.2 מ"מ של גשם. בדרך כלל יש פחות שעות שמש בחורף, מה שהופך אותו גם לעונה הקרה ביותר. כשהעונה הקרה בעיצומה, השמש זורחת בסביבות השעה 9 בבוקר ושוקעת בסביבות השעה 16:00.

אמנם החורף טכנית מתחיל רק בדצמבר

אבל אם אתה מארץ חמה, אתה באמת תרגיש את זה לקראת סוף אוקטובר, כאשר מעילים זמינים בכל החנויות. החורף המטאורולוגי מתחיל ב-1 בדצמבר ומסתיים ב-1 במרץ בחצי הכדור הצפוני. בהולנד, הסתיו המטאורולוגי מתחיל ב-1 בספטמבר ומסתיים ב-1 בדצמבר.

החורף בהולנד נמשך מדצמבר עד פברואר ויכול להיות די קר

רטוב, סוער, והכי חשוב, בלתי צפוי. כשהחורף מגיע להולנד, זה הזמן להתכונן למתקפה של ימים קרים, אפורים וחשוכים יותר. זה יכול להיות חבל מכיוון שיש כל כך הרבה מה ליהנות בהולנד לפעילויות חורף, אז אני מקווה שהשנה מזג האוויר יראה לנו מה ההולנדים באמת עושים כשהחורף מגיע.

זה נכון שלהיות בחוץ או להירטב זה לא תמיד נהדר

אבל החלק האהוב עלי בחורף בהולנד הוא ההולנדים. לדעת איך להתלבש ולבדר את עצמך בחורף הוא המפתח לעבור חורף הולנדי. לדעת איך להתכונן לחורף בהולנד יכול להיות מסובך, במיוחד אם אתה חדש במזג האוויר כאן. אתה יכול להפוך את החורף ההולנדי הראשון שלך לפחות מזעזע לגופך אם תזכור את הדברים הבאים (אם כי החורף הראשון שלך הוא עדיין התאמה לשמשי חבריי).

אם אתה רוצה להפיק את המרב מהחורף ההולנדי שלך

הוסף את 15 הפריטים האלה לערכת ההישרדות שלך בחורף ההולנדי. להלן הדברים החיוניים העיקריים שיש להביא אתכם בעת תכנון טיול חורף להולנד באירופה. בעמוד זה תמצאו את טיולי הכביש החורפיים הטובים ביותר בהולנד.

בחורף בהולנד

הקפידו לבקר באמסטרדם, אוטרכט, הארלם, ליידן, האג, דלפט, גאודה ומאסטריכט. בעונת החורף, שמגיעה לשיאה בדצמבר, עונת החורף בדצמבר, הופכת הולנד לזירת חג המולד שוקקת מכוסה שלג. לפעמים יורד שלג באמסטרדם כיוון שבהולנד יורד שלג רק כ-20 או 30 ימים בשנה ויש לכם מזל לראות כאן שלג. בחודשי החורף הבירה היא הקרובה ביותר לים, האקלים קריר וקר והימים אפילו קצרים יותר מאשר בשאר הולנד.

היה לי העונג לבקר באמסטרדם לא רק בקיץ

כשהיא מלאה, אלא גם בחורף, בסוף אוקטובר, כשנעשה קר. בהולנד יש אקלים מתון עם קיץ קריר ומתון וחורפים קרים. אחרי הכל, אם יש לך את הבגדים הנכונים, יהיה לך חם יותר, יבש יותר, ונוח יותר לאורך כל החורף.