פקח יכול לבדוק את תכולת הלחות של חלק מחומר הבניין שנראה יבש בכדי לבסס קו בסיס לקבוע אילו ניתן להשוות אמצעים אחרים. שיטת בדיקה זו יכולה לומר לך בדיוק כמה לחות קיימת, ומאפשרת לבחור את משטח הקרקע המתאים ביותר. עובש מצטבר על משטחים המכילים לפחות 20% לחות, אם כי מספר זה משתנה בהתאם ללחץ האדים וגורמים אחרים.

בקניית בית, פקח יכול להשתמש במד לחות כדי לקבוע אם הבית דולף. מד לחות יכול לעזור לבעלי בתים לקבוע אם העץ יבש מספיק כדי לצבוע או להכתים. מתקני עץ יכולים להשתמש במדי לחות כדי להבטיח שהעץ התייבש כראוי לפני ההתקנה.

לחות בבית נמצאת בראש רשימת הבעיות הנפוצות ביותר שנחשפו במהלך בדיקת בית אצל קונים

ניתן לפתור בעיות לחות בעזרת טיפולי יסוד וקירות נכונים ומערכת ניקוז מתאימה. לעתים קרובות מתעלמים מהלחות במרתף ובעליית הגג כאשר בודקים את הלחות בבית.

אם יש לך בעיות רטיבות בבית שלך

עליך למצוא מומחה שיבצע בדיקות לחות לביתך. מד לחות הוא כלי חשוב המשמש בתעשיות רבות לקביעת תכולת הלחות של החומרים. פקחי בתים ובניינים מסתמכים על מדי לחות כדי לאתר בעיות פוטנציאליות כמו מבנים פגומים והצטברות לחות.

תעשיית העץ, כמו יצרני רהיטים, משתמשת במדי לחות עץ כדי להבטיח את איכות המוצרים. בדיקת תכולת הלחות של דיקט הפכה לחשובה לא פחות מבדיקת רצפות עץ.

רמות לחות לא מקובלות עלולות לגרום לנזק, במיוחד אם תכולת הלחות משתנה במהלך תהליך ההתקנה. לחות יכולה לגרום לפרקט להתרחב סביבך, ולמנוע תהליך שנקרא התאקלמות.

כשהוא מתקשה ומתייבש

רמת הלחות שלו משתנה עם הטמפרטורה והלחות. תנאי הטמפרטורה וההבדל בלחץ האדים בין הלוח לאוויר הסביבה משפיעים גם על תהליך הייבוש. עם כל כך הרבה משתנים, חשוב לבדוק את הלחות של לוח בטון לפני השקיה ולאורך כל השנה.

לכן חשוב לבדוק את לחות לוח הבטון לפני הנחת רצפה. בעת הנחת הרצפה חשוב להקפיד על איזון בין בטון לאוויר הסביבה. בדיקה סופית לחישוב הלחות המשתחררת מהבטון מחייבת ערכת סידן כלורי ומד לחות יחסית.

אם בדיקת הלחות שלכם חיובית

יתכן שתצטרכו לקרוע את חיפוי הקיר ולתקן את הקיר הפנימי לפי הצורך. אם אתם זקוקים לבדיקות לחות מקצועיות באוקלנד לצורך הצפה במרתף בביתכם או בבניין, התקשרו אלינו ואנו נשלח אתכם מיד. יש לנו כלים מיוחדים משלנו לבדיקת לחות ולהציע פתרונות הנמשכים לכל החיים. מכיוון שבתי טיח שנבנו בסוף שנות השמונים הם בעלי פוטנציאל גבוה לחדירת מים, אנו ממליצים על בדיקת לחות פולשנית בכל הבתים הללו פרט לאחד.

אנו מציעים גם בדיקות לחות על ציפויים אחרים

אך ציפויי טיח ואבן מהווים את עיקר בדיקות הלחות שלנו. בדיקת לחות פולשנית היא שירות שאנו מציעים ואנחנו ממליצים עליו מאז שהתחלנו להציע אותו. אנחנו לא ממליצים על זה ללקוחות שלנו כמכירה עליונה, אך אנו ממליצים עליו מכיוון שאין לזה תחליף ואף אחד מאיתנו, אפילו אנחנו לא, לא יחלום לקנות בית טיח חדש בלעדיו.

ביצענו לאחרונה סקר של 1,938 הבתים שבדקנו וניתחנו מטבלים של לחות, שרובם נבנו באמצע שנות השמונים. חלונות היוו 25 אחוז מהבעיות, חפיסות היו 54 אחוז מהבעיות, ו 62 אחוז עצום מהנזק נבע מנזק לגג.

הצטברות לחות במרתף עלולה להוביל לעובש, עובש ובעיות רבות אחרות. חדירת המים לקירות החיצוניים בדרך כלל אינה נראית לעין עד שיהיה מאוחר מדי. 62 אחוזים גדולים מהנזק הוסתר מאחורי חיפוי שלא הראה סימנים חזותיים.

במקום לסכן את הבית שלך

אתה יכול לעשות בדיקת לחות פשוטה בת 5 דקות במרתף כדי לבדוק אדי מים באוויר. הפחתת לחות פנימית והפעלת מאוורר הפליטה יכולים לשמור על לחות עודפת. אם קיבלתם בעבר איטום מרתף, מומלץ לבדוק את הלחות באופן קבוע.

מים רותחים מוסיפים לחות רבה יותר לאוויר הלח

מה שעלול להחמיר את הלחות. מייבשי כביסה מכניסים לחות לאוויר, אך כדי להימנע מלחות, נסו לתלות את בגדיכם באוויר לייבוש. כאשר הבגדים שלך מתייבשים, לחות משתחררת לאוויר ועוזרת להגביר את הלחות.

לעיתים קרובות מתעלמים מלהירות פנימית

אך אם אתה מסתכל על האקלים בביתך, הלחות יכולה להיות מעוותת, מה שמוביל לבעיות גדולות. פעילויות יומיומיות כמו רחצה, שטיפת כביסה, בישול וניקיון יכולות לתרום ללחות בביתכם. חשוב להבין כיצד למדוד לחות בביתך כדי לדעת מתי להתקשר לשירות חימום, קירור או תיקון בשיקגו, IL. להלן תמצאו מידע וטיפים להבטיח שהלחות בחדר שלכם מתאימה לעונה.

שיטת קוביות הקרח פשוטה ונותנת לך מושג בסיסי לגבי רמת הלחות הפנימית שלך. מדדי לחות הוא מכשיר המשמש כמדחום לחדר ומוניטור לחות. קבל ערך מספרי המציין את המהירות שבה אדי לחות בורחים ממשטח בטון או רצפה לאורך 24 שעות.

התוצאות מראות האם המשטח מתאים לחיפויי רצפה, ציפויים או חיפויי מלט או לא. ההנחיות של ASTM F1869 הן כי יש לבצע שלוש (3) בדיקות ל -1,000 מטרים רבועים הראשונים ובדיקה אחת נוספת (1) עבור כל 1,000 מטרים רבועים נוספים.

התקנת סכין רצפה מעץ משמשת מד לחות לרצפות עץ. קבעו אם יש להתאקלם ברצפות העץ שלכם לפני שתוכלו לבצע בדיקת לחות לרצפות עץ. הפעל את בדיקת מד הלחות ואז עקוב אחר הוראות היצרן כדי לראות את תכולת הלחות המוצגת.
למידע מורחב בתחום של איתור נזילות מים ובדיקת לחות בבית באפשרותך לבדוק ב- mghs.co.il

מד הלחות השלישי והשימושי ביותר

הוא מד הלחות התוסף הכל-אחד. בשל מגווןו, הוא יכול לשמש מומחים לרצפה, מומחים לאיכות אוויר פנימית (IAQ), קבלנים כלליים וכן פקחי בנייה ובנייה. הוא משתמש באותה אבנית (MC) עבור מצעי עץ ולא עץ, מה שמקנה למשתמש הקצה את הרבגוניות הנדרשת לבדיקה מלאה כדי לזהות אזורים עם בעיות רטיבות.