על מנת לבצע פעולה נוטריונית יחויב נוטריון בתשלום המרבי המופיע בסעיף זה. הוא רשאי לגבות פחות מסכום זה או לוותר על סכום זה. על מנת לשנות את שמם, יש להם עשרה ימים משינוי השם להגיש בקשה לשר החוץ לוועדה הנכונה. על מנת ליישם את החוק עליהם לעשות את ההפך ועל ידי חתימתם לאשר את מועד פקיעת תוקף הנציבות.
למידע מורחב אודות איך מחשבים כמה נוטריון עולה? יש לבקר ב- plk-lawyer.co.il

סעיף לחוק הנוטריון קובע

"על נוטריון לרשום או להיות מוכן לרשום את האגרות שהוא יכול לגבות בגין מתן שירותי נוטריון. SS 40.60.24 מציין את האגרה המקסימלית שנוטריון או מעסיקו. רשאי לחייב את הנוטריון בגין שירות ציבורי נוטריוני. ג. המעסיק אינו רשאי לקבוע תשלום עבור השירות הנוטריוני העולה על זה המפורט בסעיף זה ולהקצותו ללקוח.

דמי הנוטריון לשנת 2021

עד 20 דולר לחשבונית או חתימה לאדם. החוק במדינה קובע את העמלות הגבוהות ביותר המותרות, ונוטריונים יכולים לגבות כל סכום שמעליו. נוטריון שגובה נוטריון יותר מהגובה המרבי המעביד שלו יכול לגבות נוטריון בגין שירותים ציבוריים רשאי להגיש עד למגבלה הנ"ל, כמו גם העמדה לדין, השעיה או השעיית נציבותו על ידי משרד מזכיר המדינה.

עלות נוטריון נייד

הוא מה שמכונה נוטריון נייד, הוא רשאי לגבות שכר נוסף נוסעים איתך. נוטריונים ניידים יחשבו את tr הוצאות אוול העולות על דמי הנוטריון הרגילים, והן יעברו על הניירות עליהם חתמה המדינה כדי להגביל את דמי הנסיעה המקסימליים. אם אתה משתמש בשירותיו של נוטריון סלולרי, עליך לאשר את הוצאות הנסיעה לפני קביעת פגישה, ולכן אין זה מפתיע כשאתה מקבל את החשבונית.

אם אינך מודע לעלויות נסיעה

בדוק באינטרנט שירותי נוטריון או בקש לראות נוטריון סלולרי כדי למנוע הפתעות יקרות. נוטריונים רשאים לגבות אגרות נוספות בנוסף לדמי הנוטריון הרגילים והם עשויים להעלות עלויות עקב עבודות ניהוליות או פקידותיות שבוצעו מטעם הנוטריון המסייע לך. עבור הלוואות לבית שאתה חותם עליו על מנת להתקשר בהסכמי נאמנות, דמי החתימה שאתה רואה עשויים להיות גבוהים ממגבלת דמי הנוטריון של מדינתך.

יש מדינות שקובעות את דמי הנסיעה המרביים

אך רובן משאירות את ההחלטה לנוטריון. נוטריונים גובים יותר עבור חתימת הלוואות לבית (100 דולר) מכיוון שזה דורש יותר עבודה. הנוטריון והחתום (הנוטריון שעוזר לאנשים לקחת הלוואות לבית) מחליטים רוב הזמן בשכר טרחה בעצמם.

העלות של מסמך שיאושר משתנה בהתאם למספר גורמים

כולל המצב בו אתה נמצא, סוג המסמך, דמי הניהול הנדרשים ועלויות הנסיעה לנוטריון. דמי הנוטריון הרגילים אינם גבוהים, אך העלויות יכולות להסתבך במהירות עבור אנשים שלעתים קרובות מקבלים לגליזציה של המסמכים שלהם. לפני שנפרק את דמי הנוטריון לפי המדינה, נסביר גורמים אחרים המשפיעים על עלות אישור המסמך.

למדינות מסוימות, כולל איווה, קנזס, קנטקי ולואיזיאנה, יש תוכניות שכר טרחה. למידע ספציפי על אגרות נוטריון במדינתך, בקר באתר הנוטריון הלאומי. יש לך רשימת עמלות מחולקת לפי מדינה, כך שתוכל לבדוק אותה כאן.

בקליפורניה התשלום המקסימלי הוא 15 $ לחתימה ובניו יורק זה מוגבל ב -2 $. נוטריונים אינם גובים סכום זה ברוב המדינות, אך תמצאו כמה נוטריונים שגובים פחות עבור שירותיהם.

נוטריונים מחויבים ליידע את לקוחותיהם בדמי העמלות עבור אישור המסמכים

החוק הנוטריוני בקליפורניה מאפשר לנוטריונים לגבות סכום מקסימלי של 10 דולר עבור חתימה נוטריונית, ויש לגלות דמי נסיעה נוספים כדמי נוטריון נפרדים. החוק קובע כי נוטריונים רשאים לגבות אגרות בגין חתימות בקליפורניה, פנסילבניה ומעשים בקולורדו ובניו ג'רזי.

לרוב הנוטריונים יש הבנה טובה מה מחויבים בגין המעשה הנוטריוני

אך חישובי שכר טרחה עם מספר אישורים וחתימות נוטריונים עלולים לבלבל. שכר טרחה מוגזם עבור הסמכה עשוי להיות סיבה להשעיה או להפרת הקוד האתי של עובדי המדינה, ולכן נוטריונים צריכים לנקוט בזהירות ובשיקול דעת בקביעת שכר טרחתם.

רוב המדינות מגדירות סכום מקסימלי של שכר טרחה שנוטריון יכול לגבות

אך קומץ מדינות מאפשרות לנוטריונים לקבוע שכר טרחה משלהן. לאחר האישור, תחויב בגין המסמך והשטר הנוטריוני, בדיוק כמו בגין חתימה. כולכם צריכים לשלם עבור הנוטריון, אבל זה אמור לעלות לכם יותר מהמתוכנן.

מי שחתימתו מאושרת חייב להופיע בפני הנוטריון בעת אישור הנוטריון. במקרים מסוימים, כמו טקסס, נוטריונים יכולים לגבות 600 $ עבור חתימת הבעל ו- 100 $ עבור חתימת האישה לביצוע האישור או המעשה הנוטריוני.

חשוב להיות מודעים לאילו דמי נוטריון נגבים במדינתך על מנת למנוע עלויות בלתי צפויות

התקשר למשרד השלטון המקומי שלך או בקר בחנות שבה מסמכים שלך מאושרים. נוטריון יכול לשנות את השם בוועדה שלו על ידי הגשת מזכיר המדינה בקשה לשינוי שם עבור תעודת הוועדה הנוכחית שלך, אישור, סוכנות הביטוח או ערבות בתשלום של 2,000 דולר.

המחירים לנוטריונים ניידים יכולים לנוע בין חמישה דולר לחתימה עבור הוצאות נסיעה לכמה מאות דולרים

כאמור לעיל, יש מדינות המסדירות את עלויות הנסיעה המקסימליות שגובים נוטריונים סלולריים. חוסר היכולת לסיים עסקה מתוכננת אם לחותם אין תעודת זהות או תעודות זהות תקפות עם תמונה וחתימה שהונפקו על ידי הממשלה הפדרלית או ממשלת המדינה יביאו לדמי ביטול השווים לסכום מלא של שכר הנוטריון המשויך ל הוצאות נסיעה המוערכות בחשבונית המסמך.

לקוחות המגיעים באיחור לתאריך קבוע יחויבו בדמי ביטול השווים לסכום מלא של שכר הנוטריון והוצאות נסיעה נלוות

כפי שתועד באומדן העלות או בחשבונית. ביטולים שבוצעו פחות משעתיים לפני המועד הקבוע יחויבו גם בדמי ביטול השווים למספר הכולל של דמי הנוטריון בתוספת עלויות נסיעה שייגרמו מכיוון שהמסמכים כלולים בחשבונית.