שלא כמו 401 (k), אינך רשאי לקחת הלוואות מתוכנית פרישה מסורתית. בקיצור, מרבית הפנסיות אינן מאפשרות לך למשוך כסף עד שתגיע לגיל הפנסיה. עם זאת, מרבית תוכניות הפנסיה מאפשרות לך לצאת לפנסיה מוקדמת בגיל 55.

לא כל התוכניות מאפשרות משיכות מוקדמות לפני גיל הפרישה, וחלק מטילות קנס אם תמשוך את כספך מוקדם. תוכנית הפנסיה שלך קובעת אם אתה יכול למשוך כסף לפני שאתה מפוטר, והאם התוכנית מאפשרת משיכות ומטילה קנס משיכה מוקדם.

אם אתה מאבד את עבודתך ונקלע לקשיים כלכליים

כל העיניים יופנו למקורות כסף אפשריים, כולל חשבונות הפנסיה שלך. אם יש לך פנסיה, 401 (k) או חסכונות פרישה אחרים מהעבודה הקודמת שלך, הכללים מתי תוכל להוציא כסף תלויים בתנאי התוכנית. לפני שתמשוך כסף מחשבון הפנסיה שלך, חשוב לדעת מה האפשרויות והחובות שלך בין אם בתכנית בחסות הממשלה ובין אם במגזר הפרטי.

ברוב התוכניות הפנסיוניות

מעסיקים ועובדים משלמים באופן שוטף הפרשות לקופות המחולקות בין עובדים זכאים. בהקשר של תוכנית פנסיה, המונח "אשראי משיכה" מתאר את זכותו של עובד או משתתף בתכנית פנסיונית מזכה למשוך את חלקו בנכסים המשותפים עם המעסיק (כלומר, הפרשות החלות על העובד) בעת עזיבתו התוכנית.

זיכוי מפתח זיכוי משיכה בתכנית פנסיונית מתייחס לחלק מחיסכון הפנסיה של עובד בתכנית פנסיה מזכה שהעובד יכול למשוך כשהוא עוזב את העבודה

משיכות נזקפות לזכות התכנית ועלולות לגרום למס הכנסה נוסף של עד 10% על סכום המשיכה. חלוקות מתוכננות לאחר גיל 65 (גיל הפרישה הרגיל) מביאות למס הכנסה נוסף בגובה 10% מהסכום שנוכה. שירות ההכנסה הפנימית מעניש משיכות מאוחרות של תוכניות פנסיה וחשבונות פרישה מתאימים אחרים על ידי הטלת מס על מרבית המשיכות לאחר גיל 59. משיכות רשות המסים נחשבות עד שתגיע לגיל זה, ולאחר מכן אתה זכאי לפטור מַס.

ישנם חריגים למס

כולל משיכות לתשלום הוצאות רפואיות משמעותיות. אתה יכול לקחת סכום חד פעמי של 25 אחוזים ולשלם מס בשיעור הרגיל במשיכות מאוחרות יותר. חריגים כדי לזכות בפטור ממס עונשי, חייבים להיות בניכוי על חשבונות בית החולים שאתה משלם עם הפנסיה שלך במסגרת קוד המס.
למידע מורחב על איך למשוך כספים מהפנסיה יש לבקר ב- pitarongroup.co.il

משיכת פנסיה

היא דרך גמישה לגישה לכסף, אך האלטרנטיבה החשובה ביותר היא לקנות קצבה. אתה יכול להשתמש בכסף כדי לקנות קצבה המספקת הכנסה מובטחת למשך שארית חייך, או שאתה יכול להשקיע מחדש את קרן הפנסיה שלך כדי לספק הכנסה כשתזדקק לה. אם אתה לא קונה קצבה עם הפנסיה שלך, אתה יכול לקחת סכום חד פעמי ולמשוך הכנסה רגילה.

אם יש לך כסף בפנסיה שלך

אין בחוק שום דבר שמונע ממך להוציא את זה לפני גיל 55. אם אתה חולה או מתחת לגיל הפנסיה, אתה יכול לגשת לחיסכון הפנסיוני שלך לפני גיל 55. כל אחד מתחת לגיל 55 שיש להם פנסיה שאינה תורמת יכולים להתחיל למשוך כסף באופן מיידי.

אם אתה צריך לשלם לחשבון פרישה לפני פרישה

בין אם זה 401 (k) או IRA – אתה משלם קנס. אם אתה לוקח תשלום מתוכנית הפנסיה שלך – כלומר ביום שמלאו לך 59 1/2 – אתה משלם את מס ההפצה המוקדם של 10%, כלומר מס הכנסה רגיל על הכסף הזה. ואכן, זוהי אבן הפינה בקמפיין של הממשלה לעודד אותנו לחסוך לפנסיה באופן שיעצור אותנו בזזת חסכונותינו בשנות הזהב שלנו.

25 האחוזים הראשונים מהפנסיה שלך יכולים להילקח כסכום חד פעמי או כתשלום קטן

בהתאם לגודל התשלום שלך, זה יכול ליצור נטל מס משמעותי ויכול להגביר את ההכנסה שלך בכל שנה עד כדי כך שדוחף אותך למדרגת מס גבוהה יותר. אם אתה מתחיל לקחת חלוקות מתוכנית הפרישה שלך בתשלומים רבעוניים שווים (מכיוון שהם מחולקים לאורך כל חייך, ולא רק לאורך החיים המשותפים מהם ואת התוכנית נהנים), הם לא יחויבו במס חלוקה מוקדם.

על פי חוק CARES

יש לך 60 יום מיום תשלום הכסף למשוך מאחד מחשבונות הפנסיה שלך או מכל אחד מחשבונות אלה כדי להימנע מתשלום מס על המשיכה. אם בכוונתך לעשות זאת בהמשך, התייחס לתשלום כאל הלוואה למשך 3 שנים לאחר התשלום עד שתחזיר את הכסף לחשבון הפנסיה שלך.

אם אתה מנכה את החלוקה המינימלית הנדרשת מחשבון הפנסיה שלך בשנה נתונה, עליך להצהיר על סכום הכסף שנמשך בדוח מס הכנסה שלך עבור השנה בה נמשך הכסף. אם לא תמשוך את הסכום המינימלי, הסכום הבלתי מושך יחויב במס בשיעור של 50%.

הקלה במצוקה עבור לקוחות עם תוכנית נפרדת 3

אם חוויתם מצוקה כלכלית קשה או מצב חירום בלתי צפוי, תוכלו להאיץ את משיכת הכספים מהתרומות שלכם לתוכנית ההשקעה של WSIB. בקשת חלוקת נמען: בקש משיכה מחשבון מקבל התגמול שלך. למשוך כסף מצו תשלום מקומי מוסמך.

לפני שתתחיל לשלם, עליך לדבר עם יועץ פיננסי שינהל את הפנסיה שלך. הם יכולים לעזור לך להימנע מקנסות יקרים ושגיאות בתכנון פנסיוני בעת משיכתך מחשבון פנסיוני.