אוהל החוף שלכם הוא המקום לשבת עם משקה קר ולנמנם בשמש החמה על החול. זה מאפשר לך להקים מעין מחנה בסיס על החוף ונותן לך דחייה מהחום, וזה חשוב במיוחד אם יש לך ילדים נגררים. עם משב רוח פסיפי והתקנה פשוטה, אוהלי חוף הם שם האוהל שמתקתק את כל התיבות הנדרשות.

אוהל לא רק מגן עליך מפני האלמנטים, אלא גם נותן לך את האפשרות להפוך את המיקום שלך לחלל ייחודי. אוהלים נמתחים מסוגננים יכולים לכסות בריכה, טרסה, מרפסת, סיפון, חצר אחורית, אזור בטון, שדה ירוק וכו '.

אנו מציעים אוהלי לייקרה עבור מדשאות שטוחות וכן אוהלים הממוקמים בחניה, בטרסות ובמשטחים קשים. אוהלים מובנים יכולים להכיל את כל סוגי האירועים והשירותים האדריכליים.

אירועים אולטימטיביים מציעים מבחר רחב ומלא של אוהלים להשכרה לכל אירוע

מהאוהלים המשפחתיים שבחצר האחורית, אוהלי חתונה, אירועי חברה ואוהלי לייקרה להשכרה ואוהלים סגורים. DBO מציעה אוהלים לבנים איכותיים לכל אירוע. בין אם אתם זקוקים להשכרת אוהלים לאירוע מיוחד במאונט פרוספקט, אילינוי או בקהילה שכנה, תוכלו לסמוך על כיף אחד יספק את כל מה שאתם צריכים. מומחה לאירועים גריימס מציע מגוון רחב של אוהלי אירועים על מנת להבטיח לכם את השכרת האוהלים למסיבות הטובות ביותר לצרכי האירוע שלכם. ממסיבות יום הולדת בחצר האחורית ועד לגלאות וחתונות רשמיות, הם מכסים אותך בכל גג מארק שאתה מעדיף.

צרו יריד חוצות פנטסטי עם השכרת האוהלים והחופות הקלאסיים שלנו. אוהלים וחופה יכולים להפוך את האירוע החיצוני או המסיבה שלכם במחוז לוס אנג'לס (לוס אנג'לס) להצלחה על ידי שכירת אוהל מסיבות או חופה עם קירות צד וגדלי אוהל שונים.

השכרת אוהלי קברט עומדת בשמה ומציעה מגוון רחב של סוגי אוהלים

אלה כוללים אוהלי שיא תאומים, מרקיזות, אוהלי תאומים, אוהלי המאה, אוהלי בראשית ואוהלי מוט מסורתיים. הם מציעים גם אוהלי מסגרת, אוהלים עליונים ברורים, חופות ואוהלים גבוהים.

מלאי האוהלים והחופות הנרחב שלנו כולל אוהלי מוט מוטים

מעל 700 אוהלי מסגרות וחופות קטנות. כשמדובר בחתונות, אנשים מעדיפים אוהלי שמיים מכיוון שאוהלי המוט שלנו הם חסונים מספיק כדי להגן עליך מפני הרוח. הם קלים להתקנה, והם מושלמים למי שלא בטוח איפה להקים אוהל, מה שמאפשר שיפור בתנועתיות.

אוהלי מסגרות הם מצרך עיקרי בתעשיית האוהלים ומספקים מרחב פתוח ללא הפרעה לאירועים הקטנים

הבינוניים והגדולים. אוהלים הם דרך נהדרת להגן על האורחים שלכם מפני אלמנטים של הטבע ולהוסיף נופך של כיתה לכל אירוע. אוהלים שקופים מבטיחים פנים פתוחים ללא הפרעה ומתאימים היטב ליישומים גדולים וארוכי טווח.

לאוהלי מסגרת מסגרת אלומיניום שלד עם מחברי פלדה לתמיכה בתקרת האוהל

הפסגות הגבוהות והסוחפות והבד המתוח הופכים את אוהלי המסגרות למועדפים ביותר באירועים בחוץ. סגנון האוהל הזה הוא עיצוב עצמאי, אך הוא מעוגן לעמוד בכוחות הרוח.

אוהלי מסגרות הם אוהל יפהפה ומאוד פופולרי לחתונות

קבלות פנים, מסיבות גדולות ואירועים גדולים. השכרת אוהלי מסגרות היא אידיאלית למקומות שבהם מבוקשים מינימום יתד ועמודים מרוכזים. אוהלי מסגרות של DBO השכרת אוהלים בנויים עם מסגרת מבנית חזקה שתומכת בשם האוהל.

חברות השכרת אוהלים מעריכות שירות לקוחות

כדי שלא תצטרכו לדאוג ליום הגדול שלכם. הם מציעים מגוון רחב של גדלים וסגנונות לבחירה כדי לעבוד עם צרכי התקציב שלך. פנים השכרת המרקיזה שלך מאופיין בחללי פנים ברורים ללא הפרעה, רכיבים במכונה ומראה מקצועי. הן מערכות חזקות, אטרקטיביות ורב-תכליתיות שירשמו אתכם ואת האורחים שלכם.

אוהלים להשכרה במחיר הוגן

כדי שאירוע יצליח, עליכם להחזיק את כל האספקה הדרושה. אתה לא צריך להוציא סכומים אסטרונומיים כדי לקנות אותם, אתה יכול לשכור אותם מחברת השכרת האירועים המקומית שלך. כמו כן, לא תשלמו ימים נוספים, מכיוון שעלינו להקים את האוהל שלכם רק לפני יום האירוע שלכם.

האורחים יתחילו להתאוורר ולמצוא מסתורים קטנים היכן להסתתר, ומעניקים לאירוע שלכם מבט מבולגן. הציבו מארק וחזרו אם ביקשתם מהאורחים לעזוב.

זה צריך להיות מובן מאליו שכאשר האורחים צריכים להתיישב, יש לשכור כיסאות מחברת השכרה. זה לא הכרח, אלא חובה להבטיח לאורחים להרגיש בנוח.

אוהל מסיבות הוא אוהל מסיבות בגודל 3 מ 'x 8 מ' לאירועים בבתי מלון, מסעדות, מועדונים, מסיבות יריות ואירועי VIP, אותו ניתן להרחיב למודול של 5 מ 'בכל עת.

DBO השכרות מציעה מגוון רחב של אוהלים וציוד למסיבות עם ניסיון של למעלה מ- 25 שנה

כדי להפוך את המסיבה שלכם להצלחה בדרום. אוהלים חיוניים לאוהלים כלכליים בינלאומיים 26 ביוני, 2017 אוהלי מסגרת ממלאים תפקיד חיוני במלאי השכרת האוהלים. ציוד אוהלים להשכרה זו מציעה מגוון ציוד אוהל משומש למכירה.

אוהלי לייקרה לחוף היום

אוהל לייקרה חוף  ייחודי זה מוכן לשימוש תוך שניות. אוהל זה עוצב לאורח החיים החיצוני המפורסם של אוסטרליה, והוא מושלם לפיקניקים על החוף, לקמפינג בפארק או אפילו ליום ילדים בחצר האחורית. הוא מצויד בשקי חול ועוגנים המקלים על ההתקנה ומתאימים בקלות את כיוון השמש. אם זה לא מפסיק עסקה עבורך, האוהל הזה יכול להיות שלך תמורת 100 דולר בלבד.

הגנת שמש פשוטה ורב-תכליתית עשויה לייקרה לקמפינג בחוף

אוהל חוף למשפחות, מטריה, עוגן שק חול. עם טכנולוגיית ההדפסה העדכנית ביותר והצבעים העזים, הביצועים הם פלדה. כסף סטרלינג קל משקל בגודל 18 אינץ' אסייתי, מעט קטן יותר.