אלמנטים פנימיים וממוזגים שונים של הפארק הופכים אותו לאחד המקומות המעניינים ביותר לבקר באבו דאבי. הוא מכיל מספר אטרקציות לשעשע אותך, כולל תערוכות אריגת שטיחים, חנות תבלינים, מדורה, כלי חרס, מערכת השקיה של פלאג' וסדנאות מתכת. זהו מתחם כפר משופץ, מוקף חומה מכל עבר, ומכיל מבצר, בזאר עיזים ומסגד.

זהו מקום מפלט קטן בכפר מדברי מסורתי עם סדנאות יצירה חודשיות ופסטיבלי תרבות

אם אתה לא משתתף בכיתות אמן, לא ייקח לך הרבה זמן לבקר במקום הזה. Heritage Village נמצא ב"קצה" העיר, אז אתה יכול להמשיך הלאה לארמון האמירויות, קניון מרינה או הקורניש. היופי הוא שגם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לבלות את הלילה במלון המפואר הזה, תוכלו לבקר בארמון האמירויות בחינם.

כמו בורג' אל ערב בדובאי

ארמון האמירויות הוא אחד ממלונות 7* הבודדים בעולם. ארמון האמירויות הוא אחת מאטרקציות החובה של אבו דאבי וחובה לראות באבו דאבי שבטוח ירשים אתכם. האטרקציה הטובה ביותר באבו דאבי היא המסגד הגדול של שייח' זאיד, ללא ספק המסגד הבנוי הכי יפה בהיסטוריה של העולם. פנינה של אדריכלות ערבית, המסגד הזה כולל אוצרות רבים, כולל אחת מהנברשות המוזהבות הגדולות בעולם.

על שמו של השליט לשעבר של אבו דאבי

המסגד הזה הוא מקום פולחן חשוב באיחוד האמירויות, ולמרות הארכיטקטורה המחושבת והפופולריות שלו בקרב האטרקציות התיירותיות של אבו דאבי, אל תשכחו שזהו עדיין מקום פולחן. אז אנא כבדו את המקומיים לפני שתצלמו. המסגד הוא לא רק מקום דתי, הוא גם מרכז חינוכי ותרבותי, ולכן הוא נכלל ברשימת המראות היפים בעיר אבו דאבי. מסגד שייח זאיד הגדול הוא אחד המסגדים הגדולים בעולם והמסגד הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות, והוא אחד המראות היפים ביותר באבו דאבי.

המסגד הגדול של שייח זאיד

הוא המסגד היפה ביותר באיחוד האמירויות הערביות, שבו אתה יכול ללכת יחף על השטיח הארוך ביותר בעבודת יד בעולם ומתחת לאחת מנברשות הקריסטל הגדולות בעולם. אתר דתי מעודן זה יכול להכיל עד 40,000 מתפללים והוא שואב השראה מארכיטקטורה פרסית, מוגולית ומורית ולוקח את שמו מהאב המייסד של המדינה, השייח' זייד בן סולטן לרנהיאן המנוח. מתנשא מעל קו הרקיע כשהוא מתקרב לבירה, זהו אחד המסגדים הגדולים בעולם ויש לו מדיניות של דלת פתוחה המעודדת מבקרים מכל הדתות לבקר כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של התרבות והדת המקומית באמירויות.

חוויית המוזיאון הייחודית הזו

היא יותר מסתם קריאת שלטי חוצות ישנים ומשעממים, שכן המוזיאון והאקווריום ההיסטורי של אבו דאבי משתמש בתערוכות גדולות בסגנון דיורמה כדי להציג את ההיסטוריה העשירה של הבירה ממקורותיה בחיי המדבר המסורתיים ועד לאולטרה רחב הידיים שלה. -מֶטרוֹפּוֹלִין. … היום. בסיור זה תראו את העיר מזווית אחרת ותיהנו מנופים מדהימים של כמה מאטרקציות החובה של אבו דאבי.

טיפים לטיולים

טיפים אם ברצונכם לחקור את 3 האטרקציות המרכזיות של אבו דאבי (הארמון הנשיאותי, המסגד ומגדלי אתיחאד, עליהם אדון בהמשך מאמר זה), כדאי שתבחרו בסיור מודרך בן 5 שעות. סיור בעיר. אם אתם חדשים באבו דאבי או לחוצים בזמן, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באבו דאבי הוא סיור בעיר המאפשר לכם לחקור את האזור תוך מספר שעות בסיוע תייר מורשה מכל האטרקציות. אנשים, מדריכי טיולים תמיד ידידותיים. למרות שמסלול הטיול עשוי להשתנות מעט בהתאם לסיור שתזמינו, לרוב תראו את המסגד הגדול שייח זאיד המהמם, ארמון קאסר אל וואטן המלכותי, העיר האלגנטית קורניש, מספר מלונות יוקרה, בתי מגורים מפוארים ועוד. בחרו מתוך שלושה פארקי שעשועים ברמה עולמית, כולל פרארי וורלד אבו דאבי עם רכבת ההרים המהירה בעולם ו-Warner Bros World Abu Dhabi עם חמש אדמות: המטרופולין; העיר גותהאם; צומת מצויר; Dynamite Gorge And Bedrock מלא ברכיבות, חוויות, טרמפים ומשחקים אינטראקטיביים.

נופשים יכולים לטייל לאורך הטיילת

לעצור באחד החופים החוליים, ולקחת את הילדים למגרש המשחקים או למסלול הקארטינג. ביקור במסגד הגדול של שייח' זאיד הוא ללא ספק אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באבו דאבי. אז בנוסף ללובר ולמבצר קאסר אל-חוסן, כדאי לבקר גם במרכז מורשת זאיד.

הלובר

שנפתח בשנת 2017, הוא מוזיאון מעולה לאמנות וציוויליזציה הממוקם באזור התרבותי של האי סעדיאט, אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באבו דאבי. בהליכה דרך מוזיאון הלובר בעל הכיפה של אבו דאבי, הממוקם בגאווה ברובע התרבותי של האי סעדיאט, תגלה מדוע משפחת אל-נהיאן השלטת האמינה שהמוסד הזה בשווי מיליארד דולר יעזור להון להפוך לשלום. מרכז תרבות מפורסם. פרארי וורלד אבו דאבי, המוגדר כאחד מפארקי השעשועים הטובים בעולם, משתרע על שטח עצום של 86,000 מ"ר ומציע מגוון רחב של רכיבות, מופעים ואטרקציות למבקרים מכל תחומי החיים. מטבילה תרבותית דרך אמנות ברמה עולמית ועד לחקר הטבע במנגרובים של הבירה, לינה באחד המלונות המפוארים של העיר ולקחת ילדים לפארקי השעשועים של האי יאס, באבו דאבי יש משהו לכולם.

מוקף בחופים

קו החוף של אבו דאבי הוא אחד מיעדי התיירות הטובים ביותר באיחוד האמירויות המשלב שמש וחול עם רגיעה עירונית. כבירת איחוד האמירויות הערביות, אבו דאבי היא עיר מאורגנת היטב, דינמית ודינמית הידועה בתשתית המרשימה, בילויים אתגרי, מלונות יוקרה, מדבר עצום, מורשת עשירה וחופים יפים וידועה במיקומה הנהדר על חוף הים. עצה לכל המטיילים המעוניינים לחוות את המיטב של המזרח התיכון: אל תחזרו עד שתחקור את כל אבני החן של אבו דאבי באיחוד האמירויות המוזכרות להלן. למרות שזה מרגיז תיירים רבים (כמוני בהתחלה), בהשוואה לדובאי, עיר היוקרה המתויירת ביותר באיחוד האמירויות, אבו דאבי היא בירת איחוד האמירויות והמרכז המסחרי של המדינה.

החלום שלך על קניות

בילוי וכיף במקום אחד יתגשם באי יאס המלאכותי, מקום ייחודי לבקר בו באבו דאבי. לבלות כמה לילות על האי כדי להירגע באמת; אתה יכול לבחור מבין מספר מלונות חמישה כוכבים, כולל Rixos Premium Saadiyat Island, The St Regis Saadiyat Island Resort, Saadiyat Rotana Resort & Villas, Park Hyatt Abu Dhabi ו-Jumeirah at Saadiyat Island Resort.